Simpele keuken opleuken
maandag 10 februari 2014 om 09:54
Wij hebben een simpele keuken van de woningbouwverening. Gewoon drie witte kastjes onder, met zo'n gebobbeld roestvrijstalen blad erop. En twee witte kastjes boven.
We hebben geen geld voor een nieuwe keuken. Maar ik vroeg me af hoe ik deze net een beetje stijlvoller kan maken.
Ik dacht eraan om de bovenkastjes eraf te halen. Zou dat al schelen? En dan planken, of gewoon niks. En zal ik de onderkastjes schilderen of zou dat er "goedkoop" uitzien?
Ik ben benieuwd naar nog andere ideeën.
We hebben geen geld voor een nieuwe keuken. Maar ik vroeg me af hoe ik deze net een beetje stijlvoller kan maken.
Ik dacht eraan om de bovenkastjes eraf te halen. Zou dat al schelen? En dan planken, of gewoon niks. En zal ik de onderkastjes schilderen of zou dat er "goedkoop" uitzien?
Ik ben benieuwd naar nog andere ideeën.
woensdag 12 februari 2014 om 12:58
Schilder anders zelf koeienvlekken op de kastjes/muur/deur wat je maar wilt. Is uit de losse hand goed te doen lijkt me. En dan helemaal onderaan wat groene strepen die eruit zien als gras ofzo.
Hang je een rekje oid ergens aan de wand met daarop wat beeldjes van koeien.
Een klok ophangen met als achtergrond een koe en moet je eens zien hoe je keuken er dan uit ziet
Kan natuurlijk ook iets heel anders zijn wat je maar wilt .
Hang je een rekje oid ergens aan de wand met daarop wat beeldjes van koeien.
Een klok ophangen met als achtergrond een koe en moet je eens zien hoe je keuken er dan uit ziet
Kan natuurlijk ook iets heel anders zijn wat je maar wilt .
woensdag 12 februari 2014 om 13:03
Ik begrijp dat je keuken niet zo groot is. Ik zou dan persoonlijk hooguit voor wat kleuraccenten gaan, leuke gordijnen erbij, enz. en niet al te veel potjes en prulletjes gaan neerzetten of aan de wand hangen. Dan ziet het er al gauw rommelig en vol uit en oogt het nog kleiner dan het al is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 25 februari 2014 om 21:53
Technomarine, lees jij nog mee? Ik ben toch voor jouw oplossingen gegaan. Andere handgreepjes zitten er al op, en maakt echt heeeeeel veel verschil. Dat had ik niet verwacht.
Nu ga ik nog voor de nep- dikke planken en plantjes. Heb je toevallig foto's van de dingen die je hebt gekocht? Bijv plantenrekje?
Nu ga ik nog voor de nep- dikke planken en plantjes. Heb je toevallig foto's van de dingen die je hebt gekocht? Bijv plantenrekje?