De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
woensdag 12 februari 2014 om 11:53
Grrr, om 3 uur kan ik nog niet voor de tv zitten. Met heel veel mazzel pas om half 4 of kwart voor 4.
De eerste NLer kan ik dus niet zien. Misschien de 16e rit wel. Hoelang schaatsen ze ongeveer over de 1000meter? (2x de tijd van de 500m?). Kan ik even globaal uitrekenen hoe laat die rit is.
De eerste NLer kan ik dus niet zien. Misschien de 16e rit wel. Hoelang schaatsen ze ongeveer over de 1000meter? (2x de tijd van de 500m?). Kan ik even globaal uitrekenen hoe laat die rit is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 12 februari 2014 om 15:03
In de voorbeschouwingen werd er 1, 2, 3 en 4 voor Nederland genoemd.
Ik hoop het natuurlijk maar zijn we niet een beetje overmoedig aan het worden? (Ben een beetje van het doemdenken en als het heel spannend word ga ik iets anders doen alsof het uitmaakt of ik kijk of niet).
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als we straks echt bijna elke dag ff een medaille halen.
Gun het Mark en Koen beide wel heel erg.
Ik hoop het natuurlijk maar zijn we niet een beetje overmoedig aan het worden? (Ben een beetje van het doemdenken en als het heel spannend word ga ik iets anders doen alsof het uitmaakt of ik kijk of niet).
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als we straks echt bijna elke dag ff een medaille halen.
Gun het Mark en Koen beide wel heel erg.
woensdag 12 februari 2014 om 15:32
quote:jsv schreef op 12 februari 2014 @ 15:03:
.
Dat was met een knipoog bedoeld.
Ik ben enorm voor Mark maar moet zo meteen helaas aan het werk en kan het niet stiekem volgen
Go Mark!
.
Dat was met een knipoog bedoeld.
Ik ben enorm voor Mark maar moet zo meteen helaas aan het werk en kan het niet stiekem volgen
Go Mark!
woensdag 12 februari 2014 om 16:02
quote:redhothead schreef op 12 februari 2014 @ 15:54:
Ik moest heel ff weg maar is Shauni Davis al geweest?
Nee dus, hier het schema voor het gemak:
14e rit: Lobkov (Rus) - Schwarz (Dui)
15e rit: Jesin (Rus) - Mantia (VSt)
16e rit: Ihle (Dui) - Groothuis (Ned)
17e rit: Michel Mulder (Ned) - Morrison (Can)
18e rit: Verweij (Ned) - Davis (VSt)
19e rit: Hansen (VSt) - Mo (ZKo)
20e rit: Koezin (Kaz) - Nenzi (Ita).
Ik moest heel ff weg maar is Shauni Davis al geweest?
Nee dus, hier het schema voor het gemak:
14e rit: Lobkov (Rus) - Schwarz (Dui)
15e rit: Jesin (Rus) - Mantia (VSt)
16e rit: Ihle (Dui) - Groothuis (Ned)
17e rit: Michel Mulder (Ned) - Morrison (Can)
18e rit: Verweij (Ned) - Davis (VSt)
19e rit: Hansen (VSt) - Mo (ZKo)
20e rit: Koezin (Kaz) - Nenzi (Ita).