schilderij tv makelaar mission impossible

12-02-2014 17:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister in tv makelaar mission impossible werd het huis van een vrouw opgeknapt waarbij alles wit wat. Toen het huis opgeknapt was hing er een supergaaf schilderij aan de muur van een vrouw met een soort schelp op haar oor (klinkt een beetje raar maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Iemand enig idee waar ik dit schilderij kan vinden?

Hier een link van funda van het schilderij http://www.funda.nl/koop/ ... redelaan-46/fotos/#foto-5
Ik vind het meer een uit de kluiten gewassen emelt.
Kan het niet goed zien op de foto's, maar is het wel een schelp? Kan het geen hoorn zijn? Volgens mij heeft Ans Markus ooit een serie gemaakt met sterrenbeelden als thema en daar doet dit me aan denken (sterrenbeeld ram of steenbok).
Het is helaas niet het sterrenbeeld (ram) van Ans Markus. Dat ziet er namelijk zo uit:

Ik zou de TV Makelaar even mailen en vragen van wie het werk is.
Op de tweede foto zie je het nog iets beter, omdat het minder spiegelt:

Ik vind het een mooi schilderij, geen flauw idee waar je het zou kunnen vinden. Ik zou ook mailen of bellen om te vragen hoe/ wat.
No love without lost
Dit is anders, maar heeft er iets van weg: http://www.venduehuisdata.nl/images/60/ ... b/1758.jpg. De schilder is N. Salmon.
Als het een schilderij is, is het nog maar de vraag of er een reproductie van beschikbaar is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je hebt toch het adres van het betreffende huis waar het hangt?

Stuur je daar een kaartje naartoe met een verzoek om inlichtingen.
Styling is gedaan door Yolanda van Zuijlen van YoY Styling en interieuradvies
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb even gegoogeld. Dit bedrijf heeft de styling gedaan en kan je ongetwijfeld verder helpen: klik.
Nouschi, ik kwam uit bij een ander bureau: Woon Beter Vastgoedstyling.

erg mooi inderdaad
quote:Veronique1983 schreef op 12 februari 2014 @ 17:01:

Gister in tv makelaar mission impossible werd het huis van een vrouw opgeknapt waarbij alles wit wat. Toen het huis opgeknapt was hing er een supergaaf schilderij aan de muur van een vrouw met een soort schelp op haar oor (klinkt een beetje raar maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Iemand enig idee waar ik dit schilderij kan vinden?

Hier een link van funda van het schilderij http://www.funda.nl/koop/ ... redelaan-46/fotos/#foto-5

Hoi Veronique,

Ik ben ook op zoek naar dat schilderij en via een zoekwoord in google, kwam ik op dit forum. Ik was benieuwd of je er al achter was waar je dit schilderij kan vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven