Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2014 @ 18:12:

[...]

Nee niet voor, IN de wachtkamer! Geluid hard en allemaal gillen!

Te grappig!Nou, als ik cliënt was bij jullie was ik er gewoon bij komen zitten!
quote:redhothead schreef op 12 februari 2014 @ 18:17:

[...]

Nou, als ik cliënt was bij jullie was ik er gewoon bij komen zitten!

Had gemogen hoor!

De niet OS kijkende collega's waren druk met kopjes koffie maken voor de wachtkamer!

Dit was met stip mijn leukste werkdag ooit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2014 @ 18:25:

[...]

Had gemogen hoor!

De niet OS kijkende collega's waren druk met kopjes koffie maken voor de wachtkamer!

Dit was met stip mijn leukste werkdag ooit Leuk Sum! Ik had netjes aangeklopt en gevraagd of ik mee mocht kijken. Ben 't laatste half jaar toch al kind aan huis geweest bij mijn tandarts. Vanaf nu hopelijk ff niet meer voor een half jaar.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2014 @ 17:07:

[...]

Persoonlijk vind ik het niet kunnen om die reden hoor. Bij ziekte of blessures heel begrijpelijk. Maar voor deze reden niet.

Dan had iemand anders die daar jaren voor aan het trainen is op die plek kunnen rijden die nu niet gekwalificeerd was.

(ja ik heb gehoord dat Groothuizen voor hem gaat rijden maar eerlijke toewijzing van die plek vind ik het niet)Blokhuijsen rijd
Was weer een geweldige wedstrijd!

Redhothead, dank je voor alle lekkere hapjes. Jammie!
Kan iemand me trouwens vertellen wat Jac Orie aan zijn rechter bovenlip heeft hangen steeds?

Het is net alsif hij een extra lip heeft.

Ik wil het chirurgisch verwijderen elke keer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb het niet gezien, ik keek meer naar zijn ogen. Ik miste zijn bril.
quote:marjolein852 schreef op 12 februari 2014 @ 19:39:

Was weer een geweldige wedstrijd!

Redhothead, dank je voor alle lekkere hapjes. Jammie!Graag gedaan!
Barbara de Loor vertelt nu bij RTL live dat ze bij Stevan Groothuis in de groep reed en vertelde over zijn depressieve periode. Werd een stukje over uitgezonden. Heftig. Achteraf gezien, heb ik die aflevering al gezien maar ik wist niet dat hij dat was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, dat vond ik ook heftig. Ik heb die uitzending wel twee keer gekeken, dat was in dezelfde periode dat mijn ex ook depressief was.

Ik vond het mooi dat juist hij vandaag heeft gewonnen.
Ik hoorde bij het commentaar bij het freestyle skieen dat je extra punten kon krijgen als je die Matroesjka pop aanraakt. Zouden ze het ook grappig vinden als je die lek prikt met je skistok?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oke, ik zit er weer klaar voor, over een half uurtje begint het allemaal weer. Lijstje:

1e rit: Tsuji (Jap) - Njaatun (Noo)

2e rit: Czerwonka (Pol) - Todd (VSt)

3e rit: Wolf (Dui) - Christ (Can)

4e rit: Gunther (VSt) - Park Seung-ju (ZKo)

5e rit: Sumiyoshi (Jap) - Dan Li (Chn)

6e rit: Lee Bo-ra (ZKo) - Schussler (Can)

7e rit: Hong Zhang (Chn) - Nesbitt (Can)

8e rit: Zlotkowska (Pol) - Kim Hyun-yung (ZKo)

9e rit: Lobisjeva (Rus) - Bittner (Oos)

DWEILPAUZE

10e rit: Sjichova (Rus) - Hesse (Dui)

11e rit: Hirschbichler (Dui) - Skokova (Rus)

12e rit: Wang Beixing (Chn) - Erbanova (Rus)

13e rit: Angermüller (Dui) - Irvine (Can)

14e rit: Leenstra (Ned) - Aidova (Kaz)

15e rit: Richardson (VSt) - Kodaira (Jap)

16e rit: Boer (Ned) - Fatkoelina (Rus)

17e rit: Wüst (Ned) - Bowe (VSt)

18e rit: Van Beek - Lee Sang-hwa (ZKo)

De bar is open en de hapjes staan klaar.

Ik zit naar een interview met Groothuis te kijken waarin hij praat over zijn depressie en zelfmoordgedachten. Aangrijpend.
Mooi café!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Thanks voor het lijstje!
Graag gedaan wederom. Nous, 't is cafe Vermeulen in Rotterdam.
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2014 @ 17:38:

Wat een heerlijk feestje weer!

Patienten in de wachtkamer, tandartsen op de rand van de bank, ik dansend op de wachtkamer tafel bij weer een gouden en een bronzen plak!Oh, en ik maar denken dat je het over jouw gouden tand had.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2014 @ 14:38:

Mooi café!En lekkere hapjes.
Bij de Shorttrack van de dames hebben de Chinezen jarenlang gedomineerd en niemand hoor je erover.

Nu is Nederland op een hoog niveau betreft schaatsen en hoor je her en der discussies vanuit eigen bodem dat er te weinig internationale concurrentie is.

Als ik naar de andere takt van de spelen kijk, dan is het ook zo dat niet alle landen daarin vertegenwoordigt is.

Ik zag gister een Spaanse vrouw tijdens de halfpipe wedstrijd. In de medaillespiegel komt dat land niet in de top 10 voor.

Verder ben ik het eens met Mart Smeets en Z.M. Willem Alexander wat dit betreft.
Succes weer

Ps; heb Gerard al een poosje niet meer voorbij zien komen terwijl het toch over lekkere hapjes gaat?
quote:Jaja007 schreef op 13 februari 2014 @ 15:11:

Bij de Shorttrack van de dames hebben de Chinezen jarenlang gedomineerd en niemand hoor je erover.

Nu is Nederland op een hoog niveau betreft schaatsen en hoor je her en der discussies vanuit eigen bodem dat er te weinig internationale concurrentie is.

Als ik naar de andere takt van de spelen kijk, dan is het ook zo dat niet alle landen daarin vertegenwoordigt is.

Ik zag gister een Spaanse vrouw tijdens de halfpipe wedstrijd. In de medaillespiegel komt dat land niet in de top 10 voor.

Verder ben ik het eens met Mart Smeets en Z.M. Willem Alexander wat dit betreft.Ach, bij het rodelen en bobsleen winnen de Duitsers vrijwel altijd alles, de 100 meter sprint is bijna 100% Jamaicaans. Aan biathlon en langlaufen doen ook maar een paar landen mee om de medailles.
Mooi, weer een zilveren en bronzen medaille voor Nederland.

(begint nu haast gewoontjes te worden )
quote:StoraHuntur schreef op 13 februari 2014 @ 15:35:

Succes weer

Ps; heb Gerard al een poosje niet meer voorbij zien komen terwijl het toch over lekkere hapjes gaat?

Gister nog, moet 't nu weer? Kan altijd hoor.

Lekker weer 2 medailles. Maar ik bemerk nu toch wat schaatsmoeheid bij mezelf. Komt mss ook omdat ik vakantie heb en alles heb gekeken.
Ik dacht dat ik te laat was voor de hapjes maar daar is Gerard weer

Mooi die medailles weer! Ik kom net thuis en niks gezien nog,is Ireen een beetje teleurgesteld? Zag haar nl niet echt blij kijken toen ik net de tv aanzette..
Ireen ging voor goud natuurlijk.
Wat mij opvalt is dat veel schaats vrouwen last hebben van een "slechte" huid. Jeugdpuistjes? Of doping?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven