Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Of toeval,of door de koude lucht in de stadions...
quote:meestmistig schreef op 13 februari 2014 @ 17:06:

Wat mij opvalt is dat veel schaats vrouwen last hebben van een "slechte" huid. Jeugdpuistjes? Of doping?
quote:markovic schreef op 13 februari 2014 @ 15:37:

[...]

Ach, bij het rodelen en bobsleeën winnen de Duitsers vrijwel altijd alles, de 100 meter sprint is bijna 100% Jamaicaans. Aan biathlon en langlaufen doen ook maar een paar landen mee om de medailles.

Precies. De 8erban stonden te juichen.

Mogen we dan niet trots zijn op de prestaties van diegenen die NL vertegenwoordigen?

Bij biathlon hebben de sporters van Noorwegen de overhand. Wel een knappe prestatie!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:meestmistig schreef op 13 februari 2014 @ 17:06:

Wat mij opvalt is dat veel schaats vrouwen last hebben van een "slechte" huid. Jeugdpuistjes? Of doping?

Enig idee hoe koud het is in een schaatshal?

Mijn huid reageert ook heel erg op de koude droge lucht van de schaatshallen

Sowieso ziet mijn huid er in de winter bijzonder treurig uit!

Is het stom als ik een beetje teleurgesteld ben dat we naast het goud hebben geschaatst?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tijdens de zomerspelen krijg je ook lekkere hapjes te zien.

Zie het zwemmen bij de mannen.
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2014 @ 17:20:

[...]

Is het stom als ik een beetje teleurgesteld ben dat we naast het goud hebben geschaatst?

Nee, maar we hebben Nagano overtroffen betreft het aantal.

Marrit Leenstra schaatste te langzaam, zonder karakter.
Hè, lekker Gerard komt weer langs. Nu zo'n Mulder op tv, ook prettig.

Morgen ben ik vrij, komt er dan nog iets leuks?
quote:Jaja007 schreef op 13 februari 2014 @ 17:24:

[...]

Marrit Leenstra schaatste te langzaam, zonder karakter.Waarom zonder karakter? Ze heeft zich helemaal gegeven. Zelfs Wust had blijkbaar een grote hoop gehad dat ze goud kon halen en kwam niet in de buurt. Soms kan je alles geven en dan is het (net) niet genoeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2014 @ 17:20:

[...]

Ja, ik ben in Turijn geweest tijdens OS en ook in de schaatshal geweest. Ik vond het mee vallen met de kou, ik was destijds toeschouwer en niet 24/7 in de hal en kreeg er dus geen puisten van Maar aangezien meerdere het zeggen zou dat best zo kunnen zijn, nooit aan gedacht. Dacht gelijk aan doping
Pluusje doet niet meer mee met het kunstschaatsen.

Het is in zijn rug geschoten.
odi et amo
quote:nikki_nuts schreef op 13 februari 2014 @ 18:56:

Hè, lekker Gerard komt weer langs. Nu zo'n Mulder op tv, ook prettig.

Morgen ben ik vrij, komt er dan nog iets leuks?Nee morgen is er geen schaatsen, sneu voor je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind dat ook zo flauw dat ze dat dan roepen. Nederland heeft jarenlang niet veel voorgesteld op de 500 meter. Van Velde, Bos en Wennmars natuurlijk niet meegeteld, maar het was echt niet appeltje-eitje om goed te schaatsen. Het was niet "onze" afstand.

Daarnaast vind ik het gewoon leuk om de Mulders te zien: uit het inlineskater/skeelerwereldje net zoals Chad Hedrick

Leuk om Gerard weer te zien! Moet heel erg lachen om die Mulders.
Als je de intro van studio sportwinter kijkt lijkt het net alsof het bij dr winterspelen gaat om op hoe veel manieren mensen kunnen vallen...

Jammer dat Ireen er niet is, begrijpelijk maar wel jammer
quote:meestmistig schreef op 13 februari 2014 @ 19:09:

[...]

Ja, ik ben in Turijn geweest tijdens OS en ook in de schaatshal geweest. Ik vond het mee vallen met de kou, ik was destijds toeschouwer en niet 24/7 in de hal en kreeg er dus geen puisten van Maar aangezien meerdere het zeggen zou dat best zo kunnen zijn, nooit aan gedacht. Dacht gelijk aan doping

JE weet dat het op het ijs zo'n 7 graden kouder is hè?

Als het op het ijs net zo warm zou zijn als op de tribune dan zouden we niet schaatsen maar de 500m vlinderslag doen

Daar komt bij dat een gemiddelde schaatser wel even ietsjes langer per week op het ijs staan dan jij je dagje op de tribune

Ik vind dat je eerste gedachte dan ook doping is redelijk respectloos naar de sporters toe als ik eerlijk ben
quote:Seymour schreef op 13 februari 2014 @ 20:31:

Daarnaast vind ik het gewoon leuk om de Mulders te zien

Ik ook!

quote:Seymour schreef op 13 februari 2014 @ 20:31:

Daarnaast vind ik het gewoon leuk om de Mulders te zien.

Ik ook!

En Margot Boer vind ik ook heel er leuk, zij is zo puur en enthousiast!
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2014 @ 20:41:

[...]

Ik vind dat je eerste gedachte dan ook doping is redelijk respectloos naar de sporters toe als ik eerlijk ben+1!
Dat hele short track hè...ik snap er geen hol van

Ze geven elkaar ook steeds een kontje...
Ik snap het ook niet, maar t is toch best leuk om te kijken
quote:wee_owl schreef op 13 februari 2014 @ 21:13:

Ik snap het ook niet, maar t is toch best leuk om te kijken

Vind ik ook hoor

Ik zit sowieso heel erg in deze Spelen, veel meer dan andere jaren
quote:wee_owl schreef op 13 februari 2014 @ 21:13:

Ik snap het ook niet, maar t is toch best leuk om te kijken Ik vind het ook nog niet leuk om te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is zo'n rommeltje, dat shorttracken. Niets voor zo'n opgeruimde huisvrouw als ik
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2014 @ 21:11:

Ze geven elkaar ook steeds een kontje... Als de ploegenachtervolging er is wil ik dat wel doen hoor, voor het NL-se team.
Best grappig dat curling. Zie mannen in blokjes joggingbroeken heel hard de vloer boenen.
En bloemetjesbroeken maar sommige van de heren zien er nog redelijk uit. Zie het helemaal voor me stoer in de sportschool aan de gewichten hangen, spieren showen. "En waar train je nu voor?' Om te vegen op het ijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven