Happy Valentines day!
vrijdag 14 februari 2014 om 08:15
Zijn er al dames die iets hebben ontvangen voor Valentijnsdag?
Vanmorgen toen ik de woonkamer binnenkwam lagen er twee rozen, een rode en een witte en een mega grote kaart. In de kaart staat "Jij bent de enige voor mij, met jou wil ik een toekomst. Ik wil een kind met jou. Een zoon die net zo slim wordt als jij bent of een dochter die net zo mooi wordt als haar moeder. Ik hou van jou!
Ik vind Valentijn rete commercieel, maar dit vind ik toch wel heel leuk
Vanmorgen toen ik de woonkamer binnenkwam lagen er twee rozen, een rode en een witte en een mega grote kaart. In de kaart staat "Jij bent de enige voor mij, met jou wil ik een toekomst. Ik wil een kind met jou. Een zoon die net zo slim wordt als jij bent of een dochter die net zo mooi wordt als haar moeder. Ik hou van jou!
Ik vind Valentijn rete commercieel, maar dit vind ik toch wel heel leuk
vrijdag 14 februari 2014 om 10:02
Ik krijg niks van mijn lief, maar tegelijkertijd zegt hij iedere dag hoeveel hij van me houdt en hoe leuk ik ben . En dat doe ik ook bij hem
Dus eigenlijk is het hier iedere dag Valentijnsdag
Er ligt nog wel een knutselwerkje van Feliciaatje te wachten, pakken we vanavond met z'n drietjes uit
Dus eigenlijk is het hier iedere dag Valentijnsdag
Er ligt nog wel een knutselwerkje van Feliciaatje te wachten, pakken we vanavond met z'n drietjes uit
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 14 februari 2014 om 10:24
vrijdag 14 februari 2014 om 11:02
quote:isa__88 schreef op 14 februari 2014 @ 10:24:
http://www.youtube.com/watch?v=mZDDMAMBZy0
Ik ga vanavond dit zingen voor mn liefde
succes verzekerd!
Maar is die vriend van je nu je valentijn meis?
http://www.youtube.com/watch?v=mZDDMAMBZy0
Ik ga vanavond dit zingen voor mn liefde
succes verzekerd!
vrijdag 14 februari 2014 om 11:07
quote:boerderijgeit028 schreef op vrijdag 14 februari 2014 09:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chocoladerijstwafel in "Happy Valentines day!"" class="messagelink">chocoladerijstwafel schreef op 14 februari 2014 @ 09:12</a>:</b>
Aaaah Boerderijgeit! Wat ontzettend lief. Willen jullie voor een kindje gaan of was dit een soort van onverwachts?
Vannacht heeft hij me een fijne Valentijnsdag gewenst, en heb ik een heerlijke uitgebreide massage gekregen met een happy end
Vanochtend toen hij de deur uit ging zei hij dat ik thuis moest blijven vandaag, (hij komt laat thuis vandaag) want er komt een pakketje.... Ben benieuwd </div></blockquote>
We willen al een tijdje ons gezin uitbreiden.
Oh leuk, jij mag nog in spanning afwachten. Leuk!
Wat leuk en spannend! En wat ontzettend lief dat hij dat op zo'n lieve manier in een kaartje zet
Ja afwachten, echt iets voor mij...
Aaaah Boerderijgeit! Wat ontzettend lief. Willen jullie voor een kindje gaan of was dit een soort van onverwachts?
Vannacht heeft hij me een fijne Valentijnsdag gewenst, en heb ik een heerlijke uitgebreide massage gekregen met een happy end
Vanochtend toen hij de deur uit ging zei hij dat ik thuis moest blijven vandaag, (hij komt laat thuis vandaag) want er komt een pakketje.... Ben benieuwd </div></blockquote>
We willen al een tijdje ons gezin uitbreiden.
Oh leuk, jij mag nog in spanning afwachten. Leuk!
Wat leuk en spannend! En wat ontzettend lief dat hij dat op zo'n lieve manier in een kaartje zet
Ja afwachten, echt iets voor mij...
vrijdag 14 februari 2014 om 11:11
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 februari 2014 @ 11:02:
[...]
succes verzekerd!
Daar komen we vanavond achter. Ik zie hem vanavond, we hebben in ieder geval afgesproken vanavond Toch fijn dat hij deze dag met mij wil doorbrengen. Dan gooi ik gewoon alle kaarten op tafel dat IK hem wil voor mezelf
Ik laat het je morgen weten! Duim voor me
[...]
succes verzekerd!
Daar komen we vanavond achter. Ik zie hem vanavond, we hebben in ieder geval afgesproken vanavond Toch fijn dat hij deze dag met mij wil doorbrengen. Dan gooi ik gewoon alle kaarten op tafel dat IK hem wil voor mezelf
Ik laat het je morgen weten! Duim voor me
.
vrijdag 14 februari 2014 om 11:25
vrijdag 14 februari 2014 om 11:27
Mijn vriend heeft altijd als commentaar 'commerciële onzin', hoe leuk was de verrassing toen ik gisteren een bosje rozen en chocola kreeg Met de tekst erbij dat ie me heel erg lief vindt en niet meer kwijt wil. En nadat het even stil was "als je het de dag voor Valentijnsdag doet dan is het niet commercieel hè? "
vrijdag 14 februari 2014 om 11:28
vrijdag 14 februari 2014 om 11:37
quote:isa__88 schreef op 14 februari 2014 @ 11:11:
[...]
Ik laat het je morgen weten! Duim voor me Spannend en zoals onze Amand zou zeggen "trek en leuk jurkje aan"
[...]
Ik laat het je morgen weten! Duim voor me Spannend en zoals onze Amand zou zeggen "trek en leuk jurkje aan"
vrijdag 14 februari 2014 om 11:39
quote:n87 schreef op 14 februari 2014 @ 11:27:
Mijn vriend heeft altijd als commentaar 'commerciële onzin', hoe leuk was de verrassing toen ik gisteren een bosje rozen en chocola kreeg Met de tekst erbij dat ie me heel erg lief vindt en niet meer kwijt wil. En nadat het even stil was "als je het de dag voor Valentijnsdag doet dan is het niet commercieel hè? "
Gisteren was het de dag van de minaressen
Maar zo is t tenminste een echte verrassing toch?
Gisteren was het de dag van de minaressen
Maar zo is t tenminste een echte verrassing toch?
vrijdag 14 februari 2014 om 11:49
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 februari 2014 @ 11:37:
[...]
Spannend en zoals onze Amand zou zeggen "trek en leuk jurkje aan" Sowieso... en dit http://www.christineleduc ... -the-50s-jarretel-top.jpg
[...]
Spannend en zoals onze Amand zou zeggen "trek en leuk jurkje aan" Sowieso... en dit http://www.christineleduc ... -the-50s-jarretel-top.jpg
.