Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 13 februari 2014 om 23:48
Avond all!!
Sim; heb ik ook, niet naar bed kunnen en dan 's ochtends spijt.....
Dieddo; whahahahaha
Choca; mooi wensenlijstje! En wat Just zegt, achterwacht is belangrijk! Ik ben ook single en spreek NOOIT als 1e keer bij mij thuis af. Eerst bij hem, maar wel een achterwacht!
Komend weekend kan ik na 1 dagje weer wat wensen van mezelf doorstrepen, hahaha!! Eigenlijk heb ik geen wensenlijstje meer, tis meer een lustlijstje geworden
Sim; heb ik ook, niet naar bed kunnen en dan 's ochtends spijt.....
Dieddo; whahahahaha
Choca; mooi wensenlijstje! En wat Just zegt, achterwacht is belangrijk! Ik ben ook single en spreek NOOIT als 1e keer bij mij thuis af. Eerst bij hem, maar wel een achterwacht!
Komend weekend kan ik na 1 dagje weer wat wensen van mezelf doorstrepen, hahaha!! Eigenlijk heb ik geen wensenlijstje meer, tis meer een lustlijstje geworden
vrijdag 14 februari 2014 om 11:44
Goedemorgen allemaal,Happy and maybe Horny Valentinesday!!!quote:zijenhij schreef op 13 februari 2014 @ 23:48:
Eerst nog zelfs in een veilige omgeving zoals een restaurant,bios of zo. Ik heb ooit bij een date de kenteken van zijn auto doorgestuurd naar mijn achterwacht!
Eerst nog zelfs in een veilige omgeving zoals een restaurant,bios of zo. Ik heb ooit bij een date de kenteken van zijn auto doorgestuurd naar mijn achterwacht!
The darker the berry,the sweeter the juice
vrijdag 14 februari 2014 om 17:06
vrijdag 14 februari 2014 om 17:19
Was ook vroeg maar geen tijd voor achter PC te gaan zitten! Gedoe met kinderen naar school en gaan werken en zo...maar het is nu weekend.
Rosée koud gezet, bank gereserveerd en dadelijk lekker gaan bankhangen! Veel avontuur zit er dit weekend niet in. Tenminste niet buitenshuis. Is eigenlijk ook wel weer eens lekker!
Fijn weekend iedereen!!!
Rosée koud gezet, bank gereserveerd en dadelijk lekker gaan bankhangen! Veel avontuur zit er dit weekend niet in. Tenminste niet buitenshuis. Is eigenlijk ook wel weer eens lekker!
Fijn weekend iedereen!!!
It's never too late start living!
vrijdag 14 februari 2014 om 17:24
vrijdag 14 februari 2014 om 17:42