Nieuw strijkijzer

16-02-2014 14:30 9 berichten
Mijn strijkijzer is kapot en dus moet ik een nieuwe.

Wie vindt dat zijzelf een heel fijn strijkijzer heeft dat echt de moeite waard is?

Liever niet duurder dan 70 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Philips stroomstrijkijzertje dat me destijds in de aanbieding nog geen 20 Euro heeft gekost, hartstikke fijn ding, zelfs na meerdere valpartijen.
verba volant, scripta manent.
Ik heb een tefal met een geëmailleerde zool en dat vind ik het fijnst. Wat ik ook erg belangrijk vind is een hoog wattage, zodat het lekker heet wordt, als dat nodig is.
Ga je niet redden voor ¤ 70: een stoom generator, wat een heerlijkheid. Je glijdt er één keer over met je bout en glad.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Bedankt voor de tips. Ik denk dat het een tefal gaat worden, die scoort ook erg hoog op de website van kieskeurig.
Ik strijk nog maar zelden sinds mijn man met pensioen is, hij hoeft nauwelijks meer strak in het pak. De stoomfunctie gebruik ik nooit, ik gebruik een plantenspuit met verdunde wasverzachter (zonder geurtje), even sproeien, je vliegt er overheen.
verba volant, scripta manent.
Huh. Wat ouderwets! Zo'n stoomgenerator is zoveel makkelijker. Sneller en beter. Wil nooit meer anders.

had een tefal en nu een philips. 50 euro terug actie
Een stoomgenerator vind ik te duur, ik heb nooit heel veel strijk.
Ik heb binnenkort ook een nieuwe nodig en zou ook graag zo'n stoomgenerator willen. Welke is een goede? Ik hoor veel verschillende verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven