Hoe kom ik hier...

17-02-2014 15:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
WEG!!!

Ik moet nog zoveel doen maar kom steeds weer even hier kijken en ben dan afgeleid. Oh oh oh, nu ga ik echt.

Nog even een vrolijk berichtje achterlatend...

http://www.youtube.com/watch?v=1ci6-Mrhq5Q
Ik heb hetzelfde vandaag:-) ach morgen weer een dag om huisvrouw te spelen...
Hier nog zo een.

Maar, mijn huis is al helemaal schoon, en nu verveel ik me een beetje. Dat vind ik overigens niet zo erg.
Hier ook een. Moet eigenlijk nog 2 belletjes plegen... Maar ik stel ze uit, komt namelijk een hoop shit achterweg, dus zolang ik die telefoontjes niet pleeg....
De tandarts is als een mijnwerker in mijn mond bezig geweest, dus ik mag zoveel forummen als ik wil vandaag.
quote:Doreia schreef op 17 februari 2014 @ 15:47:

Hier ook een. Moet eigenlijk nog 2 belletjes plegen... Maar ik stel ze uit, komt namelijk een hoop shit achterweg, dus zolang ik die telefoontjes niet pleeg....

Ben dus niet de enige

is eigenlijk maar 1 telefoontje niks ernstig maar gewoon geneuzel waar ik nu GEEN zin in heb

he wat jammer, het is nu te laat om te bellen
Hier nog een. Moet nog wat thuiswerken. Ik wou eigenlijk nog hardlopen zo. De zon schijnt dus waarom niet? En straks even koken.

Maar de bank zit zo lekker en ik heb 1 dagje vakantie van school dus een smoes om lekker te blijven forummen en OS.kijken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Je komt hier niet weg. Niet eerder dan dat je computer uit gaat.
En ik dacht dat alleen ik er last van had vandaag!

En ik moest gewoon werken

Nou ja, was een dagje aanwezig zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[quote]Cateautje schreef op 17 februari 2014 @ 16:34:

De tandarts is als een mijnwerker in mijn mond bezig geweest, dus ik mag zoveel forummen als ik wil vandaag.[/quote

En vannacht lekker lang nachtbraken
quote:demagnumvanellen schreef op 17 februari 2014 @ 17:06:

Je komt hier niet weg. Niet eerder dan dat je computer uit gaat.Het viva forum net als hotel california; You van check out, but you can never leave.
quote:Wollenstonecraft schreef op 17 februari 2014 @ 18:07:

[...]

Het viva forum net als hotel california; You van check out, but you can never leave.Ik weet het, ik kom hier ook al een jaar of 7 niet meer weg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 18:17:

[...]

Ik weet het, ik kom hier ook al een jaar of 7 niet meer weg

Yep, ik kom hier ook al behoorlijk wat jaren, maar kan er maar geen afscheid van nemen.

Over een paar jaren openen ze een speciale oude van dagen afdeling voor alle dames en heren die zich alleen nog met rollator kunnen voortbewegen en die met eten een slabbetje voor moeten zodat ze niet alles onderknoeien
quote:Wollenstonecraft schreef op 17 februari 2014 @ 18:05:

[quote]Cateautje schreef op 17 februari 2014 @ 16:34:

De tandarts is als een mijnwerker in mijn mond bezig geweest, dus ik mag zoveel forummen als ik wil vandaag.[/quote

En vannacht lekker lang nachtbraken Ja, het is erg gezellig in de nacht. Gaat wel weer over. Als de lente komt en echt doorzet met heerlijke ochtenden, dan lig ik weer op tijd in mijn mandje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven