Wakker
dinsdag 18 februari 2014 om 01:36
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 01:32:
[...]
............................................
Maak je de volgende keer een foto? Mocht je nog meer vragen hebben, dan mail of bel je maar hoor.
Ik ga zakken. Morgen de hele dag werken, Heb nog wel niet veel zin, maar laat ik verstandig zijn
Trustuh meisjes.
[...]
............................................
Maak je de volgende keer een foto? Mocht je nog meer vragen hebben, dan mail of bel je maar hoor.
Ik ga zakken. Morgen de hele dag werken, Heb nog wel niet veel zin, maar laat ik verstandig zijn
Trustuh meisjes.
dinsdag 18 februari 2014 om 01:37
quote:sehnsucht schreef op 18 februari 2014 @ 01:34:
[...]
Dit ontstijgt wel een beetje het hobby niveau...
Wil je er wel je beroep van maken?
Wat van deze foto's op je cv en je krijgt zeker een uitnodiging voor een gesprek.
Ziet er zo goed uit, het kan bijna niet anders dan dat het ook heel goed smaakt
Toch ook maar eens meer werk van de presentatie maken.
Ik maak wel eens een culi-blog voor Viva hier. Verder heb ik een fb PrikeenVorkje met recepten totdat mijn website helemaal klaar is met meer recepten. (beide zijn niet commercieel hoor)
Ja ik zou er graag mijn beroep van maken maar weet niet of dat gaat lukken. Ik was gevraagd bij 2 bedrijven om workshops te geven maar toen werd ik erg ziek dus heb dat nog niet opgepakt om ze weer te bellen of ze mij nog willen. Vind het ook wel eng.
Ben jij goed in koken?
[...]
Dit ontstijgt wel een beetje het hobby niveau...
Wil je er wel je beroep van maken?
Wat van deze foto's op je cv en je krijgt zeker een uitnodiging voor een gesprek.
Ziet er zo goed uit, het kan bijna niet anders dan dat het ook heel goed smaakt
Toch ook maar eens meer werk van de presentatie maken.
Ik maak wel eens een culi-blog voor Viva hier. Verder heb ik een fb PrikeenVorkje met recepten totdat mijn website helemaal klaar is met meer recepten. (beide zijn niet commercieel hoor)
Ja ik zou er graag mijn beroep van maken maar weet niet of dat gaat lukken. Ik was gevraagd bij 2 bedrijven om workshops te geven maar toen werd ik erg ziek dus heb dat nog niet opgepakt om ze weer te bellen of ze mij nog willen. Vind het ook wel eng.
Ben jij goed in koken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 18 februari 2014 om 01:40
quote:MocyMoos schreef op 18 februari 2014 @ 01:36:
[...]
Trustuh meisjes.
Truste Moosje. Werkze morgen.
Is Sehn ook een meisje?
[...]
Trustuh meisjes.
Truste Moosje. Werkze morgen.
Is Sehn ook een meisje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 18 februari 2014 om 01:42
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 01:37:
[...]
..........
..................Nog ff. Niet geschoten is altijd mis Myvje. Je hebt niets te verliezen. Doen! Eng is het zeker, maar denk zeker dat je het kan!
[...]
..........
..................Nog ff. Niet geschoten is altijd mis Myvje. Je hebt niets te verliezen. Doen! Eng is het zeker, maar denk zeker dat je het kan!
dinsdag 18 februari 2014 om 01:43
quote:MocyMoos schreef op 18 februari 2014 @ 01:42:
[...]
Nog ff. Niet geschoten is altijd mis Myvje. Je hebt niets te verliezen. Doen! Eng is het zeker, maar denk zeker dat je het kan!Ik ga binnenkort eens bellen. Thanks.
[...]
Nog ff. Niet geschoten is altijd mis Myvje. Je hebt niets te verliezen. Doen! Eng is het zeker, maar denk zeker dat je het kan!Ik ga binnenkort eens bellen. Thanks.
dinsdag 18 februari 2014 om 01:47
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 01:37:
[...]
Ben jij goed in koken?
Leuk, heb je een link naar je blog? (ik heb geen FB)
Ik hoop dat je weer opgeknapt/beter bent
Workshops zijn perfect om (weer) te beginnen, geen stress dat je zoveel moet produceren op een dag of zoiets.
Eng? waarom? bij die workshops komen alleen enthousiaste hobbyisten die graag van je willen leren!
Ik vind dat ik best aardig kan koken (en anderen gelukkig ook) maar komt niet in de buurt van wat ik bij jou zie
[...]
Ben jij goed in koken?
Leuk, heb je een link naar je blog? (ik heb geen FB)
Ik hoop dat je weer opgeknapt/beter bent
Workshops zijn perfect om (weer) te beginnen, geen stress dat je zoveel moet produceren op een dag of zoiets.
Eng? waarom? bij die workshops komen alleen enthousiaste hobbyisten die graag van je willen leren!
Ik vind dat ik best aardig kan koken (en anderen gelukkig ook) maar komt niet in de buurt van wat ik bij jou zie
dinsdag 18 februari 2014 om 01:59
Eentje kan ik niet vinden maar hier even 2 die ik zo kon vinden;
http://www.viva.nl/thuis/het-paasdiner.html
http://www.viva.nl/eten-drinken/oranje-recepten.html
En bij beide is er nog een topic met de recepten end.
http://www.viva.nl/thuis/het-paasdiner.html
http://www.viva.nl/eten-drinken/oranje-recepten.html
En bij beide is er nog een topic met de recepten end.
dinsdag 18 februari 2014 om 02:20
quote:sehnsucht schreef op 18 februari 2014 @ 02:18:
Ziet er geweldig uit, heb ze gebookmarkt.
Recepten zijn zo te zien goed te doen voor iemand met een beetje ervaring, perfect voor een workshop.
Zal toch eens wat meer werk van de presentatie maken geeft toch dat wouw effect.
Maar dan iets minder ehh feminien
Ziet er geweldig uit, heb ze gebookmarkt.
Recepten zijn zo te zien goed te doen voor iemand met een beetje ervaring, perfect voor een workshop.
Zal toch eens wat meer werk van de presentatie maken geeft toch dat wouw effect.
Maar dan iets minder ehh feminien
dinsdag 18 februari 2014 om 02:27
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 02:05:
Alles nog gelukt Thee wat je nog zou bellen?
Ja bellen etc. gelukt en ga nu dus met regiotaxi maar die komt wel vroeger dan nodig en terugweg binnen max 1/2 uur. Pfff en dat terwijl het vlakbij mij is.
Pijnstillers werken niet echt, 1e dosis wel en toen geslapen van 19 tot 22u.
Jij lekker gegeten van je draadjesvlees?
Alles nog gelukt Thee wat je nog zou bellen?
Ja bellen etc. gelukt en ga nu dus met regiotaxi maar die komt wel vroeger dan nodig en terugweg binnen max 1/2 uur. Pfff en dat terwijl het vlakbij mij is.
Pijnstillers werken niet echt, 1e dosis wel en toen geslapen van 19 tot 22u.
dinsdag 18 februari 2014 om 02:35
quote:thee schreef op 18 februari 2014 @ 02:27:
[...]
Ja vandaag lekker met rode kool en appeltjes en aardappelpuree.
Morgen maak ik er een stamppot bij van prei, gedroogde tomaatjes, brie, misschien nog wat bacon maar dat weet ik nog niet, en dan het suddervlees erbij.
Of als ik er geen trek in heb dan een spruitjesstamppot en het suddervlees.
Wat fijn zeg die regiotaxi. Maak je geen zorgen dat het iets langer duurt, gelukkig dat je het niet hoeft af te zeggen. Want die pasfoto heb je nog niet. Succes morgen, zal voor je duimen dat het niets ernstigs is meis.
[...]
Ja vandaag lekker met rode kool en appeltjes en aardappelpuree.
Morgen maak ik er een stamppot bij van prei, gedroogde tomaatjes, brie, misschien nog wat bacon maar dat weet ik nog niet, en dan het suddervlees erbij.
Of als ik er geen trek in heb dan een spruitjesstamppot en het suddervlees.
Wat fijn zeg die regiotaxi. Maak je geen zorgen dat het iets langer duurt, gelukkig dat je het niet hoeft af te zeggen. Want die pasfoto heb je nog niet. Succes morgen, zal voor je duimen dat het niets ernstigs is meis.
dinsdag 18 februari 2014 om 02:35
dinsdag 18 februari 2014 om 09:54
dinsdag 18 februari 2014 om 10:23
Ha Coetje en MV, dank jullie wel. Laat ze ajb iets vinden dat heel simpel te verhelpen is. Kan nu van de pijn nauwelijks nog van woonkamer naar wc lopen. Schoenen aantrekken is heleaal een ramp. Taxi komt over zo'n 20/25 min., dus ga even tanden poetsen. .
MV. ik meld me zeker nog wel.
Coetje, hoe is het met jou/jullie?
MV. ik meld me zeker nog wel.
Coetje, hoe is het met jou/jullie?
dinsdag 18 februari 2014 om 11:41
Ik houd jullie wel in de gaten hoor Ben alleen verder niet zo heel veel meer op het forum te vinden.
Hier gaat het weer de goede kant op,vriend nog volop bezig met revalideren,de ene dag gaat beter dan de andere.
En...ik heb een baan!!Zo blij mee! Ik werk nu in een chocolaterie/patisserie sinds 2 weken.
MV,zal op jouw prikeenvorkje fb wel een linkje zetten van de winkel.
Thee,vind dit zo erg voor je,hoop dat ze iets vinden wat snel te verhelpen is,en simpel,ook nog! Ik duim voor je!
Hier gaat het weer de goede kant op,vriend nog volop bezig met revalideren,de ene dag gaat beter dan de andere.
En...ik heb een baan!!Zo blij mee! Ik werk nu in een chocolaterie/patisserie sinds 2 weken.
MV,zal op jouw prikeenvorkje fb wel een linkje zetten van de winkel.
Thee,vind dit zo erg voor je,hoop dat ze iets vinden wat snel te verhelpen is,en simpel,ook nog! Ik duim voor je!