Mode & Beauty alle pijlers

Brazillian buttock lift

17-02-2014 16:17 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste dames, is er iemand die ervaring heeft met deze ingreep?

Zo ja,

waar laten doen en is het resultaat blijvend? Ik hoor heel graag jullie reacties want tot nu toe niemand kunnen vinden die mij iets kan vertellen...Bedankt!
quote:Melpomene schreef op 17 februari 2014 @ 23:08:

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 0913_n.jpg[/img]

En zware walking lunges natuurlijk.iiieuw
quote:qoesje schreef op dinsdag 18 februari 2014 00:30 Die before en after foto's zien er ook niet echt charming uit.

Flink squatten en rennen doet wonderen. Ik kan het je aanraden. Wel consequent blijven natuurlijk.

Ik ben mijn billen kwijtgeraakt door duurlopen.

En ik squat, lunges me een ongeluk maar zie mijn billen nog steeds niet.
Inderdaad, door duurlopen verlies je vet ook in je billen...en dat wil ik juist niet.

Sommige slanke dames hebben toch mooie ronde billen. Dat komt omdat het weinige vet dat ze hebben bij hun op de billen zit, en dat is dus mooi.

Daarom is volgens mij het herverdelen van vet de enige manier om een mooie vorm in je lichaam te krijgen. Je hebt nl. zelf niet in de hand waar je lichaamsvet het eerste opgeslagen wordt. Bij mij is dat dus de buik, als dit vet verdwijnt met bv. afvallen heb ik nog steeds een platte kont. Sporten is heel gezond en het zal zeker helpen om in vorm te komen maar voor ronde billen is er toch echt vet op die plaats nodig. Nogmaals wie heeft ervaring met een dergelijke ingreep of heeft een bewezen andere oplossing...Ik hoor graag jullie reactie
Paardrijden!
Paardrijden versterkt vast je spieren, maar of je hierdoor rondere billen krijgt???
Tja, als je benen overlopen in je billen dan helpt denk ik geen enkele sport.

Als je alsnog gaat voor de buttock lift dan zou ik , als ik jou was, een cosmetische chirurg in de buurt zoeken want een lange zit in de auto na zo'n ingreep zal wel niet zo plezierig zijn.
quote:petrapetra schreef op 18 februari 2014 @ 14:54:

Inderdaad, door duurlopen verlies je vet ook in je billen...en dat wil ik juist niet.

Sommige slanke dames hebben toch mooie ronde billen. Dat komt omdat het weinige vet dat ze hebben bij hun op de billen zit, en dat is dus mooi.

Daarom is volgens mij het herverdelen van vet de enige manier om een mooie vorm in je lichaam te krijgen. Je hebt nl. zelf niet in de hand waar je lichaamsvet het eerste opgeslagen wordt. Bij mij is dat dus de buik, als dit vet verdwijnt met bv. afvallen heb ik nog steeds een platte kont. Sporten is heel gezond en het zal zeker helpen om in vorm te komen maar voor ronde billen is er toch echt vet op die plaats nodig. Nogmaals wie heeft ervaring met een dergelijke ingreep of heeft een bewezen andere oplossing...Ik hoor graag jullie reactie

De vorm van de billen wordt ook bepaald door de spieren. Het draait niet alleen om vet. Er zijn dames met een heel erg laag vetpercentage met mooie, ronde billen. Vet doet niets, spieren vormen de kont.

quote:lilalinda schreef op 18 februari 2014 @ 11:54:

[...]

iiieuwWaarom? Je hebt sportieve, goed gevormde en gespierde vrouwen, en vrouwen die ik altijd de spaghettimeisjes noem: heel slank, maar zonder vorm: dunne, rechte armen en benen. Ik vind dat zelf minder mooi, maar ieder zijn smaak.
quote:Melpomene schreef op 18 februari 2014 @ 16:18:

[...]

Waarom?ik vind die foto, heel mannelijk, niks vrouwelijks aan
quote:lilalinda schreef op 18 februari 2014 @ 16:36:

[...]

ik vind die foto, heel mannelijk, niks vrouwelijks aanEcht? Tja, ik heb weer niets met 'meisjes'. Ik hou van sportieve vrouwen (gelukkig ben ik dat zelf ook, dat is wel handig!)
quote:petrapetra schreef op 17 februari 2014 @ 16:17:

beste dames, is er iemand die ervaring heeft met deze ingreep?

Zo ja,

waar laten doen en is het resultaat blijvend? Ik hoor heel graag jullie reacties want tot nu toe niemand kunnen vinden die mij iets kan vertellen...Bedankt!

Het resultaat is niet blijvend helaas:

"Normaal gesproken verdwijnt ongeveer 20-60% van het ingespoten vet. Hierdoor kan het nodig zijn om de ingreep nogmaals te herhalen na een paar maanden."

Bron
door hardlopen heb ik ook een wat platte kont gekregen, ik weet niet hoe vaak je hoeveel lunges moet doen om dat met spiermassa mooi rond op te vullen maar tot nu toe lukt het niet.

Als ik op hoge hakken mijn kont naar achteren steek in een string dan zal het er ook gerust lekker rond uitzien maar met platte schoenen en een normaal postuur… is de ronde kont weer weg.

Ben dus ook benieuwd naar een bil lift. Is er iemand met ervaring??
quote:orbit schreef op 19 februari 2014 @ 11:55:

door hardlopen heb ik ook een wat platte kont gekregen, ik weet niet hoe vaak je hoeveel lunges moet doen om dat met spiermassa mooi rond op te vullen maar tot nu toe lukt het niet.

Als ik op hoge hakken mijn kont naar achteren steek in een string dan zal het er ook gerust lekker rond uitzien maar met platte schoenen en een normaal postuur… is de ronde kont weer weg.

Ben dus ook benieuwd naar een bil lift. Is er iemand met ervaring??

Deze mevrouw heeft ook mooie billen als ze anders staat kan ik je verzekeren.

En spieren opbouwen gaat bij de meeste vrouwen helaas niet snel.
quote:momodoe schreef op dinsdag 18 februari 2014 12:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="qoesje in "Brazillian buttock lift"" class="messagelink">qoesje schreef op dinsdag 18 februari 2014 00:30</a></b> Die before en after foto's zien er ook niet echt charming uit.

Flink squatten en rennen doet wonderen. Ik kan het je aanraden. Wel consequent blijven natuurlijk. </div></blockquote>

Ik ben mijn billen kwijtgeraakt door duurlopen.

En ik squat, lunges me een ongeluk maar zie mijn billen nog steeds niet. Moet ik zeggen dat ik zelf gezegend ben met mooie volle billen en dat squatten bij mij dus wel helpt maar je hebt ook van die "extra kontbroekjes". Wordt alleen lastig in bikini. Denk dat dat helemaal geen gezicht is maar onder het mes voor een mooiere kont... Ieder z'n ding.
Either take me as I am, or watch me as I go.
Wat irritant zeg! Niemand heef hier gevraagd om jullie mening maar daadwerkelijk mensen met ervaring hiermee. Dat jullie het er niet mee eens zijn of liever zouden gaan sporten, prima, maar heb het daarover in een ander topic!
Eh, dit is een topic uit 2014?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven