Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh wat goed Coe, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Lekker ook . Fijn dat het beter gaat met je vriend/man. Ik had je al niet veel meer gezien op het forum maar alles bij elkaar heb je het zo ook erg druk. Leuk dat linkje, ik ben benieuwd!

Toch leuk om zo af en toe je hier nog `te spreken`.

En ik weet nog niet hoe fb precies werkt, PrikeenVorkje is een zakelijk fb (heeft mijn vriendin voor mij geopend) voor alleen dingen op eetgebied en Mylene Valerie is mijn gewone fb. Bij mij zijn ze aan elkaar gekoppeld maar weet niet hoe het is voor anderen. Maar ik zie wel waar je het plaatst.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb je prive een vriendschapsverzoek gestuurd.
quote:coeberghmetijs schreef op 18 februari 2014 @ 12:23:

Ik heb je prive een vriendschapsverzoek gestuurd.Je hebt een emailtje van mij (ben blond maar kan je niet vinden terwijl ik je echte naam en woonplaats enz weet).

Gelukt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
nou, ben weer thuis van zh en moet zo weer naar ander zh verder naar de SEH en daar wordt besloten of ik moet blijven.

De echo gaf iig aan dat er vocht zit, zowel onderbuik als tussen de bochten/kronkels van dunne darm.

Ik vrees/ga er vanuit dat ik moet blijven dus nu even dingen regelen en wat noodspullen inpakken en zodra ik in kan schatten wanneer ik klaar ben, bel ik weer de regiotaxi.

Geen idee dus hoe dit verder gaat.
Oh nee Thee,wat vind ik dit rot voor je!!Heb je iemand achter de hand voor dit soort situaties? Ik hoop dat je snel weer beter bent!!
Sterkte Thee.
Sterkte Thee, als ik nog wat voor je kan doen, bellen of mailen dan laat je het maar weten.

XXX
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 februari 2014 @ 12:52:

[...]

Gezellig gister. Heb je nog iets leuks gekocht? Volgens mij is er overal nog uitverkoop?

Hoezo kan je geen suddervlees maken? Heb je een goed recept nodig of vind je het veel werk? Lekker is het he! Bij mij moet het eigenlijk van je vork afvallen als je het wil oppakken.

Ik zie je over een uurtje wel bij het schaatsen op het OS topic . Tot strakjes.

Alleen wat kleine spulletjes die ik nodig had gekocht.

Ik heb een paar eer geprobeerd om zelf suddervlees te maken. Het resultaat is wel te eten maar het smaakt niet.

Maak het hetzelfde als mijn ouders. Maar ik lees hier al heel andere recepten dan zij gebruiken.

Leuk maroon een nieuwe auto!
Anne, en ik maak het weer anders dan de gemiddelde forumster maar lukt altijd maar nu geen tijd het op te schrijven.

Over 10 min gaat laptop uit. Hopelijk tot snel !
Sterkte Thee, ik hoop dat je snel weer thuis bent
Thee, sterkte!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
He Roosje, he Bankje.

Ik heb nog niets van Thee gehoord :( .
Was nog spannend het schaatsen vanmiddag.

Morgen moet ik om drie uur weg dus dan mis ik al het schaatsen. Jammer.

Ben pas om 19.00 uur klaar in Amsterdam. Zit nog te twijfelen of ik morgenochtend eten maak zodat ik savonds laat nog wat te eten thuis heb of dat ik bij Maoz echt het lekkerste pitabroodje met falafel en salade haal (5 euro). Dan moet ik wel een stuk lopen alleen en zeer laat thuis.

Eigenlijk in beide geen zin. Moet morgenochtend ook nog een hoop doen/regelen. Waarschijnlijk gaat het dan maar een hamburger worden bij de M, ben je maar een euro kwijt.
Klote mobiel ook. Krijg nu pas een smsje van Thee door dat ze is opgenomen in het ziekenhuis. Morgen hoort ze meer.
Wens haar maar heel veel sterkte MV! Ik vind het zo rot voor haar.
Ochjee lieve Thee, wat naar zeg..

Maar mss wel goed om daar onder (strenge) controle weer een beetje op krachten te komen.

Hoop je hier snel weer te lezen!

MV, als jij nog contact hebt met Thee wil je haar dan de hartelijke groeten overbrengen?
Coe, leuk om jou hier weer even tegen te komen.

Fijne baan heb je, lijkt me erg leuk!
Moge Coe en Mar,

Ja ik geef het vanmiddag aan Thee door!
Thee, ik hoop dat je gauw weer opknapt en dat ze in het ziekenhuis wat voor je kunnen doen.
Ik kwam eigenlijk kijken of er al nieuws van Thee was..

Maroon,ik heb een superbaan,de hele dag in de weer met bonbons,chocolade,koekjes,gebakjes,taarten.

Het was echt iets wat plots op mijn pad kwam,3 weken geleden,was binnen 4 dagen aangenomen
Ik heb de groetjes aan Thee overgebracht. Nog niet meer nieuws. Ze moet waarschijnlijk nog even blijven dus ze heeft haar buurvrouw gevraagd of die haar laptop wil brengen. Het was eerst de bedoeling dat als ze langer zou moeten blijven dat ze liever bij het ziekenhuis bij haar ouders zou gaan, bij haar heeft ze verder geen familie die op bezoek kan komen.
Jeetje thee wat een ellende. Heel veel beterschap.
Ik heb de groetjes van alle Wakkeren en ook Coe doorgegeven. Zal morgen even kijken of ze te bereiken is.
Niet zo maar voor 1 gat te vangen

Buuv heeft net heel mijn laptop even gebracht
quote:thee schreef op 20 februari 2014 @ 16:37:

Niet zo maar voor 1 gat te vangen

Buuv heeft net heel mijn laptop even gebracht He Thee, lekker je laptop erbij, weet nog dat het echt anders dodelijk saai is als je geen internet hebt op je mobiel. Is het antwoord op mijn smsje van gisteravond `ja`? Ik weet het antwoord al, even gebeld , er is een stripper onderweg naar je .

Heb je ook tv op de kamer?

Sterkte en beterschap ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven