Klets de klok rond!

12-06-2008 01:14 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat op het Forum is wakker!

Klets hier mee over je dag, over het weer, over je man, over je vriendje, over je niet vriendje, over je psych, over je kat...ach...eigenlijk gewoon over vanalles en nog wat!

Iedereen is welkom om mee te schrijven/kletsen

(en jah..sorry...nog een kletstopic..weet wel dat er daar al heel veel van zijn.. )
quote:Ikke1971 schreef op 27 juni 2008 @ 00:21:

[...]

Jou persoonlijk maakt het niks uit hoor...als je het nooit te weten komt...maar je doet het voor Soleil

Maar natuurlijk! het boeit mij totaal niet.

Ik heb gewoon alles over voor soleil.

Nee.... ze moet er niet in haar eentje mee blijven lopen.

dat zou ik echt heel rot vinden
Iry, heb je mijn vriendenverzoek dan ook in je mail gehad? Wacht, ik ga je gewoon nog een keer toevoegen.
quote:Ikke1971 schreef op 27 juni 2008 @ 00:21:

[...]

Jou persoonlijk maakt het niks uit hoor...als je het nooit te weten komt...maar je doet het voor Soleil Ik heb het Ikke al verteld en het lucht écht op. Jou ook Ikke?
Die verzoeken Soleil..die krijg ik nou nooit. Zou het komen omdat ik post bij de dikke dames club?

Enne..heb jij weleens gepost bij de visvijver? Het schijnt dat de voorstellen dan ook binnenrollen als knikkers.....
Het is Audrey Hepburn.

Mijn lookalike (i wish,haha!)
quote:_Soleil_ schreef op 27 juni 2008 @ 00:26:

[...]

Ik heb het Ikke al verteld en het lucht écht op. Jou ook Ikke?

Het lucht echt heeeeel erg op! Zo lekker om het een keer hardop te kunnen zeggen (schijven)

En check..gelezen..zal het eens in de gaten houden...
Zou super zijn Soleil als je het laatste woord hebt! In ieder geval voorlopig
Ga je je hart ook nog bij mij uitstorten soleil??

Hoe werkt dat vriendengebeuren nu eigenlijk?

Ik heb je geaccepteerd (maar dat had ik dacht ik al)
Ik heb trouwens niet een mailbox alleen voor het viva forum maar het is meer een extra mailadres dat ik gebruik voor vanalles waar je je wel aan kan melden maar waar je een mailadres moet achterlaten. Ook voor online shoppen etc etc.

Zo hou ik mijn 'eigen' mailbox een beetje vrij van allerlei rommel en krijg ik daar alleen werk en echte prive mail.

Persoonlijk vind ik dat een heel fijn systeem.
quote:iry schreef op 27 juni 2008 @ 00:28:

Ga je je hart ook nog bij mij uitstorten soleil??

Hoe werkt dat vriendengebeuren nu eigenlijk?

Ik heb je geaccepteerd (maar dat had ik dacht ik al)

Is al gebeurd

Je hebt als het goed is een mailtje.
Dat heb ik ook Ikke. Maar daar gebruik ik dan weer een ander mailadres voor dan die ik hier gebruikt heb. Haha, een beetje stom eigenlijk.
Ik dacht weet je wat..ik pas mijn mailadres gewoon even aan. Maar dat lukt niet. Mijn eigen mailadres bestaat al in de database zeggen ze. Waarschijnlijk heb ik dan ook eerder al een nick/account gehad hier op die naam ofzo. Eens kijken of ik die terug kan vinden.... misschien is het een originelere naam dan Ikke....
Hmz...dat lukt dus niet. Je kunt alleen je wachtwoord opvragen als je je nick weet. Met je mailadres kan het niet.

Helaas Pindakaas.

Maar dames..ik ga het goede voorbeeld geven en mijn lijf de uurtjes slaap geven die het nodig heeft (Iry..klopt helemaal wat je zegt, het kost meer energie als je nog niet helemaal top bent) en dus mijn bedje opzoeken.

Soleil heel veel succes morgen!!

Iry fijne nacht verder.

Trusten!

Nog even verder getest trouwens me die vrienden dingetjes en het kan ook iets minder omslachtig. Je kunt ook berichtjes bij de ander achterlaten. Die zijn ook achter de schermen en niet voor anderen zichtbaar.

Net iets handiger (volgens mij).

*off*

Trusten lieve ikke!

Fijn weekend! En let een beetje op je lijfje en op jezelf.
Dank je wel Iry. Gaat lukken en zal ik doen
Oh, ik dacht dat die berichtjes voor iedereen dan zichtbaar waren.
Truste Ikke en veel plezier het weekend! Pas op jezelf hè
quote:_Soleil_ schreef op 27 juni 2008 @ 00:53:

Oh, ik dacht dat die berichtjes voor iedereen dan zichtbaar waren.

Nee, ik heb er net eentje bij jou neergezet. Maar als ik bij jouw profiel op berichten druk (probeer maar eens bij die van mij) dan krijg ik een melding dat dit niet mijn berichtenpagina is (en zie ik dus niks).

Oh ja..ik ging weg...haha..

Trusten!
*rent even binnen om naar iedereen te zwaaien*

Jihaaaa..dat zijn blije zwaaitjes!!

hoe was het, hoe was het, hoe was het???
Heeeeeeeej allemaal!!

Soleil Ik hoop echt dat je een leuke tijd hebt gehad!

Ikke Hoooooi!! hoe is het met jou?

Iry Mooie avatar zeg!! Ik vind hem goed passen bij het beeld dat ik van je heb! Vrolijk, wijsheid en lekker eigenwijs!
Ha Claire... fijn dat je ook weer even binnenwaait. Hier gaat het weer langzaam de goede kant op. Ben sinds gister weer 50% aan het werk en dat gaat goed.

Mijn weekend was super gezellig maar ik ben wel heel erg verbrand! Ik heb nu de vellen aan mijn kin, neus en zelfs op mijn bovenlip hangen :-/

En Iry..moet het toch nog even kwijt hoor... ik las laatst ergens je leeftijd en meid meid meid wat heb jij een hoop wijsheid in pacht voor je leeftijd! Het leven heeft het je op veel fronten niet makkelijk gemaakt maar man oh man wat ben jij een geweldige vechter! Respect!!

Soleil: Ondanks dat het kwart over 1 s'nachts is nu..heb ik best trek in een gebakje

Leuk nieuws moet gevierd worden toch???
Dank jullie wel voor jullie berichtjes! Ik probeer z.s.m. te reageren!

P.S. Het lijkt allemaal wel ok tot nu toe, dus dat is positief.

En speciaal voor Ikke, maar genoeg voor iedereen:

Ikke, fijn dat het wat beter met je gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven