Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, bezette mannen begin ik niet aan. Dat vind ik zo laf. Verder heb ik geen bijster goede ervaringen met SV's eigenlijk. Dan gaat één van beide vaak toch meer voelen op den duur. Er is nog wel iemand die ik heel graag weer zou willen ontmoeten, maar die was destijds bezet, wat de reden was dat we elkaar toen al tijdig loslieten. Ik twijfel om toch weer contact op te nemen eigenlijk. Kijken hoe zijn leven er inmiddels voor staat. Want tering, wat was die gast lekker.
Oh, laat maar. Heb gewoon gemaild en kreeg binnen vijf minuten reactie. Nu dan even horen hoe zijn leven ervoor staat.
Benieuwd of hij misschien wel vrijgezel is Philein, spannend!
Woehoe, Philein! Zo snel zal hij toch niet reageren als hij gelukkig getrouwd is?
turquasi, ben jij nou echt helemaal klaar met die laatste tinder man?

mijn tinder date, die ene die me in feite afwees ja, die heeft me uitgevraagd voor dit weekend :/. Ik liet niets meer van me horen, omdat mijn interesse dan ook weg is maar wat is dit nou weer? Ik heb andere plannen trouwens en heb gezegd dat hij binnenkort maar gewoon naar een feestje hier moet komen. Toevallig ga ik morgen uit eten in zijn stad.. zegt ie 'laat me weten als je klaar bent, kunnen we wat drinken'. Zuuucht. Misschien.

Ik spreek nu een andere man heel veel, niet via tinder. En ik vind hem eigenlijk alleen maar woest en woest en woesssst aantrekkelijk, nog nooit zoveel aantrekkingskracht gehad op alleen maar uiterlijk. Ik wil maar 1 ding met hem Maar ik heb een heel vaag vermoeden dat hij stiekem gewoon een vriendin heeft en dat niet verteld. Nu gebeurt er nog niks maar mn intuitie zegt dat hij een sneaky bastard is. Maakt niets uit, maar als ik zou weten dat hij een vriendin heeft zou ik niets doen natuurlijk.

Groetjes, bridget jones. ;)
Hm. Hij heeft (weer) een vriendin. Flinke mailwisseling gehad wel. Tja.
Jammer, Philein.
Ik zag net een man die gewoon zijn trouwfoto's erop had staan.

Vandaag de hele dag leuk contact gehad met een man op Tinder. Klikte echt goed, ik was super blij. Uiteindelijk vroeg hij om mijn nummer, nou vooruit. Hij vroeg het iig niet meteen na 2 zinnen, dus die moeite die hij ervoor gedaan had mocht beloond worden.

Al snel een whatsappje, nog steeds oké.

Alleen ik weet niet hoe het is gebeurd maar hij begon alleen maar foto's te sturen van zichzelf. Echt een heel album! Met natuurlijk de uiteindelijk vraag: stuur jij ook eens wat dan.

Ik: er staan al 4 op Tinder. Hij: ja, maar eentje speciaal voor mij. Een extra mooie.

Vriendin en ik waren in een gekke bui, dus een domme foto gestuurd. Toen wou hij toch een waar ik helemaal op stond.

Ik zeg: nee het is wel goed voor vandaag.

Toen werd hij boos. En toen excuses aanbieden en toen weer boos dat ik niet meer reageerde.

Jammer, het leek zo leuk.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Dream, raar dat die ene je plots weer uit vraagt. Wil je hem nog zien?

Hil, ja jammer, de vorige keer heb ik het keurig afgehouden, maar ik weet niet of ik daar nu wel zin in heb eigenlijk. Dat is wel slecht hè.
quote:missmisery schreef op 20 februari 2014 @ 20:03:

Alleen ik weet niet hoe het is gebeurd maar hij begon alleen maar foto's te sturen van zichzelf. Echt een heel album! Met natuurlijk de uiteindelijk vraag: stuur jij ook eens wat dan.

Die was uit op één ding.
Ik had er een die met een foto van mij op de foto ging en die vervolgens stuurde met onderschrift 'samen op de foto' HAHA.. afschuwelijk, maar hij was zo lekker.. dus opzich. Maar nee.

Ik wil hem nog wel zien Philein, maar nu even niet eigenlijk. Even kijken of ik morgen wat van me laat horen.
quote:dream26 schreef op 20 februari 2014 @ 20:28:

Ik had er een die met een foto van mij op de foto ging en die vervolgens stuurde met onderschrift 'samen op de foto' HAHA.. afschuwelijk, maar hij was zo lekker.. dus opzich. Maar nee.

Haha. Wat bezielt zo iemand hè?
Wat een gedoe met foto's zeg... wel grappig toch hoor dat ie een foto maakte met jouw foto dream.... daar zou ik wel voor vallen voor zoiets.

Rasaaaaaa whatsupp??

Ik heb een stoute bui, als mijn stoute bui morgen nog in volle gang is trek ik een heel lief kort rokje aan en maak ik twee vlechtjes en dan bel ik (na werk helaas) aan bij de bluëe vent van vorige week, kijken of die outfit hem misschien een beetje los krijgt.
Lorem Ipsum
Ik heb die foto nu voor me, wou dat ik 'm kon laten zien hahaha.. ga weer helemaal stuk om die gast.
Haha, ik wil 'm graag zien!
ja showen!
Lorem Ipsum
Mailen mag ook
Ja maar ik wil niet met mijn hoofd hier en zijn privacy is misschien ook wel van belang..
Hm. Daar heb je een punt.

Jammer.
zwart blokje voor je ogen
Lorem Ipsum
Jullie hebben een prive bericht, meer gaan we niet doen! Volgend onderwerp
ohw ik heb hem nog niet.... ok ander onderwerp dan
Lorem Ipsum
Hm. Er staat dat de foto al removed is.
Ik had een match die zei 'ik kom zo bij je, moet even poepen'

Het gaat top!
Dream, haha! Je treft het wel vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven