Even wat zelfmedelijden..

vrijdag 21 februari 2014 om 20:13
Ik wil niets met dit topic, behalve klagen..
Hier lig ik dan, op de bank onder een dekbed. Krom van de pijn.. En even te zwelgen in zelfmedelijden..
Ergens gisteren in de namiddag begon het, pijn bij m'n ribben, schouder en rug, en niet diep kunnen inademen door de pijn.. Zelfs een boertje laten doet al zeer..
Paracetamols helpen niet, net als ibuprofen. Samen werken ze ook niet. Nu een cocktail van diclofenac met paracetamol. En het lijkt erop dat ook dit niet gaat helpen... Dus weer een waardeloze nacht op de bank voor de boeg...
Iemand zin om mee te doen in het jezelf zielig vinden?
Hier lig ik dan, op de bank onder een dekbed. Krom van de pijn.. En even te zwelgen in zelfmedelijden..
Ergens gisteren in de namiddag begon het, pijn bij m'n ribben, schouder en rug, en niet diep kunnen inademen door de pijn.. Zelfs een boertje laten doet al zeer..
Paracetamols helpen niet, net als ibuprofen. Samen werken ze ook niet. Nu een cocktail van diclofenac met paracetamol. En het lijkt erop dat ook dit niet gaat helpen... Dus weer een waardeloze nacht op de bank voor de boeg...
Iemand zin om mee te doen in het jezelf zielig vinden?

vrijdag 21 februari 2014 om 20:20
Ben zowel bij de huisartsenpost als bij de huisarts geweest. Longembolie is uitgesloten door beide partijen. Bloeddruk was goed evenals het zuurstofgehalte in m'n bloed. Hart geluisterd, longen geluisterd, niets gevonden. Het zijn volgens hen m'n tussenrib spieren. Schijnbaar is het erin geschoten. Heb een zittend beroep dus kan ook aan houding liggen..

vrijdag 21 februari 2014 om 21:01
Herkenbaar, eerst verdenking nekhernia maar pas na 12 mnd kwakkelen de diagnose Amyotrofische Schouderneuralgie gehad. Voor het herstel maakte het alleen niks uit. Qua pijnstilling kreeg ik op een gegeven moment een antidepressiva (iets met triptiline) die de zenuwpijn wat verminderde.
Hoop dat het een onschuldig houdingsprobleem is voor je!
Hoop dat het een onschuldig houdingsprobleem is voor je!
vrijdag 21 februari 2014 om 21:05
Waardeloos mystic.
Mocht blijken dat het inderdaad alleen een houdingsprobleem is, dan kun je dat misschien beter krijgen en compenseren door een aantal uur sport in de week. Niet dat dat je nu helpt...
Heb je een bad? Misschien is dat een plan. En een spierontspanner voordat je gaat slapen. Mits natuurlijk ernstige dingen uitgesloten zijn.
Mocht blijken dat het inderdaad alleen een houdingsprobleem is, dan kun je dat misschien beter krijgen en compenseren door een aantal uur sport in de week. Niet dat dat je nu helpt...
Heb je een bad? Misschien is dat een plan. En een spierontspanner voordat je gaat slapen. Mits natuurlijk ernstige dingen uitgesloten zijn.

vrijdag 21 februari 2014 om 21:15
@ Jusa, vandaag al met veel pijn en moeite (letterlijk) een sterkere pijnstiller gekregen van de huisarts.. Denk dat ik het gewoon tijd moet geven.. En wat er eerder gezegd werd, een spiegel opbouwen door de pillen op uur en tijd in te nemen..
Voel me schuldig naar m'n kindjes, kan ze niet eens vasthouden of knuffelen.. snik snik..
En naar m'n vriend, die de benen onder z'n kont uit loopt voor me.. De schat.
Voel me schuldig naar m'n kindjes, kan ze niet eens vasthouden of knuffelen.. snik snik..
En naar m'n vriend, die de benen onder z'n kont uit loopt voor me.. De schat.
vrijdag 21 februari 2014 om 21:36
Ha mystic, je mag best klagen, het klinkt erg vervelend.
Ben je niet toevallig onlangs verkouden/grieperig geweest? En wordt de pijn echt onverdraaglijk als je hoest?
Dit heb ik gehad, de artsen zeiden ook dat ik een spiertje had verrekt maar uiteindelijk bleek ik pleuritis (longvliesontsteking te hebben)
Sterkte!
Ben je niet toevallig onlangs verkouden/grieperig geweest? En wordt de pijn echt onverdraaglijk als je hoest?
Dit heb ik gehad, de artsen zeiden ook dat ik een spiertje had verrekt maar uiteindelijk bleek ik pleuritis (longvliesontsteking te hebben)
Sterkte!

vrijdag 21 februari 2014 om 21:39
Mystic, nieuwe kansen bij de HAP......
Ik kan me nog goed herinneren dat ik er was en zei. Kan me niet schelen wat het is, het doet pijn en ik wil slapen. Ik kreeg de opdracht om de volgende dag weer naar mijn eigen HA te gaan omdat het hernia-achtig leek en Tramadol voor de nacht.
Mijn tweeling was destijds een maand of 3. Ik voelde me ook zo schuldig en machteloos. Hoop dat je er snel vanaf bent. Fijn dat je man je zo goed verzorgd.
Maar als jhet niet verbetert aan de bel trekken hoor bij je huisarts maandag (of eerder).
Ik kan me nog goed herinneren dat ik er was en zei. Kan me niet schelen wat het is, het doet pijn en ik wil slapen. Ik kreeg de opdracht om de volgende dag weer naar mijn eigen HA te gaan omdat het hernia-achtig leek en Tramadol voor de nacht.
Mijn tweeling was destijds een maand of 3. Ik voelde me ook zo schuldig en machteloos. Hoop dat je er snel vanaf bent. Fijn dat je man je zo goed verzorgd.
Maar als jhet niet verbetert aan de bel trekken hoor bij je huisarts maandag (of eerder).