Gezondheid alle pijlers

Even wat zelfmedelijden..

21-02-2014 20:13 30 berichten
Ik wil niets met dit topic, behalve klagen..

Hier lig ik dan, op de bank onder een dekbed. Krom van de pijn.. En even te zwelgen in zelfmedelijden..

Ergens gisteren in de namiddag begon het, pijn bij m'n ribben, schouder en rug, en niet diep kunnen inademen door de pijn.. Zelfs een boertje laten doet al zeer..

Paracetamols helpen niet, net als ibuprofen. Samen werken ze ook niet. Nu een cocktail van diclofenac met paracetamol. En het lijkt erop dat ook dit niet gaat helpen... Dus weer een waardeloze nacht op de bank voor de boeg...

Iemand zin om mee te doen in het jezelf zielig vinden?
Nou, gelukkig kunnen slapen vannacht op bank zonder al te veel pijn.. Hopelijk trekt het snel weg. Vandaag ging het wel.
Fijn dat je nog even een update komt doen. Slik nog even lekker je pijnstillers en bouw langzaam af.
Alle reacties Link kopieren
Ohw bah! Heel vervelend en ook herkenbaar. Ik heb het ook een aantal keer gehad. Ik kreeg toen een combinatie van pijnstilling en spierverslappers (naproxen en diazepam)

Ook er zomaar ingeschoten, ergens tussen mijn ribben met veel uitstralende pijn en niet diep in kunnen ademen. Erg vervelend en niets aan te doen dan uitzitten.

Heb het ook wel eens gehad toen ik zwanger was en ik dus niets mocht nemen.

Probeer wel een beetje in beweging te blijven hoor! Ga niet verstijfd op bed of bank liggen want dan kan je ook last gaan krijgen van andere spieren.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
@ estrellas ben ook in beweging, heb kindjes dus dan moet je wel haha!

Alleen kan niet lachen of niezen zonder veel pijn te hebben, das nog best lastig..
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook weer zo

Lees dat het al aardig is afgezakt, fijn! Hopelijk voel je je snel weer goed.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven