Home alone

21-02-2014 21:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej dames,

Wat doen jullie graag als je (alleen) thuis bent? Ik ben dit weekend gebonden aan huis en ben benieuwd of jullie nog tips hebben over what to do when you are home alone? (en geen schoonmaken aub, dat doe ik al voldoende :P)
Hoe moeilijk kan het zijn..

Lezen, film kijken, foto's uitzoeken, muziek downloaden, iemand bellen, iemand uitnodigen, uitgebreid koken, muziek maken, schilderen, breien, haken, sjoelen, online shoppen, beautymiddagje, studeren, slapen, mediteren, sporten, knuffelen met je huisdier..
Forrumuhhhhhhhh
Tutorials kijken op youtube over een onderwerp naar keuze.
Benen epileren, nagels lakken, gezichtsmaskertje etc..

Shoppen, internetten etc.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
download series als Revenge, Pretty Little Liars, chick flicks...lak je nagels, verwen jezelf met een maskertje, bak een brownie, maak je lievelings gerecht, koop een pakket tijdschriften, neem een bad, zet kaarsjes aan, lekker muziekje, yoga, oooh genoeg te doen als ik alleen thuis ben. heerlijk!
Uitgebreid ontbijten, sapje persen, croissantjes bakken en zo.

Hartige taart bakken.

Voetenbadje en nagels lakken.

Recepten opzoeken.

Dag tv kijken (is er geen lekker hersenloze marathon op MTV morgenmiddag?)

Veel plezier!
Uitgebreid aan mezelf klooien, maskertje, nagels, lezen, achter de computer, beetje rommelen in de klerenkast of zo, vakantiefoto's kijken als het slecht weer is (om op te vrolijken), lezen, TV kijken als er iets is dat de moeite waard is.
verba volant, scripta manent.
Op zondagmiddag met een boek op de bank, en dan om 2 uur vast een wijntje
Koken

Series kijken

Films kijken

Beautydagje!! Scrubben, Maskertje, nagels, misschien naar de kapper?

Foto's op orde maken

Goed boek kopen en lezen

Sporten
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Slapen.
Ja en?
Slapen, series kijken, films kijken, lezen, downloaden, hobby.
series kijken op dvd, internetten, lekkere hapjes maken/eten, wijntje drinken, bij goed weer 'n lekkere wandeling maken
.
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 22-02-2014 00:03
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:rainbow1986 schreef op 21 februari 2014 @ 21:01:

Heej dames,

Wat doen jullie graag als je (alleen) thuis bent? Ik ben dit weekend gebonden aan huis en ben benieuwd of jullie nog tips hebben over what to do when you are home alone? (en geen schoonmaken aub, dat doe ik al voldoende :P)

Ja joh, al die Viva-vrouwen denken uiteraard direct aan schoonmaken.

Wat ik doe als ik alleen ben? Uitslapen, niks doen, misschien even de stad in, thee met veel koekjes, flauwe tv kijken, muziek luisteren, lekker eten eten, met de kat spelen, teuten in de badkamer, muziek maken. Sja, wat niet?
Mastruberen.
Ik dacht al: wanneer komt ie?

Is dat pensteren maar dan solo?
Ik ben al aantal maanden thuis. Mijn dagen zijn Series kijken (revenge, orange is the new black, grey's anathomy, two and a half men, Glee, pretty little liars, how i met your mother, new girl, hart of dixie, Chicago fire, broadchurch, awkward, britt en imke in blanes, verliefd op Ibiza, 666 park avenue, Penoza etc)

Of je gaat t slot van de olympische spelen kijken. Je kan ook goede boeken lezen. Lekker uitslapen. Vriendinnen over laten komen. Lekker eten of zorgt dar iemand lekker voor je kookt. Bellen appen. Spelletjes spelen op je mobiel. Je lang verwachte fotoalbum afmaken.
Heremetijd, kun je nu echt jezelf niet bezighouden??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven