Apeldoorn: welke wijk?
zaterdag 22 februari 2014 om 13:01
Hoi hoi,
Ik heb erg leuke huizen in Apeldoorn gezien.
1 staat er in het Componistenkwartier en 1 in Orden. Kent iemand deze wijken en wat vinden jullie ervan? Ik heb eerdere berichten op dit forum gelezen en veel mensen vinden Apeldoorn Zuid niets, maar het Componistenkwartier ligt ook in zuid maar de straten zien er prima uit.
Ik hoor graag van julie!
Groetjes Eli
Ik heb erg leuke huizen in Apeldoorn gezien.
1 staat er in het Componistenkwartier en 1 in Orden. Kent iemand deze wijken en wat vinden jullie ervan? Ik heb eerdere berichten op dit forum gelezen en veel mensen vinden Apeldoorn Zuid niets, maar het Componistenkwartier ligt ook in zuid maar de straten zien er prima uit.
Ik hoor graag van julie!
Groetjes Eli
zaterdag 22 februari 2014 om 17:57
In zuid is vooral de Vogelbuurt een volkswijk en erg op elkaar gericht. Als buitenstaander is het lastiger om daar tussen te komen. Ik vind zelf het componistenkwartier een mooie wijk. O
Orden hetzelfde verhaal. Ligt er een beetje aan waar precies je het in Orden zoekt. Ik zou als ik moest kiezen tussen deze 2 voor het componistenkwartier kiezen.
Orden hetzelfde verhaal. Ligt er een beetje aan waar precies je het in Orden zoekt. Ik zou als ik moest kiezen tussen deze 2 voor het componistenkwartier kiezen.