Toetsenbord prijsjes

22-02-2014 14:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Sinds een maand of 2 is mijn huidige toetsenbord kapot op bepaalde delen. Zo is het dat letters missen (niet de toets) op het bord van al het typen. Sommige toetsen werken ook niet meer tenzij ik ze (hard) indruk. Nu is dat niet zozeer het probleem.

Op websites zoals bol.com bcc, beslist vind ik toetsenborden voor hoge en lagen prijzen zoals 6.79,-

Nou heb ik deze gevonden en leek me wel een goede keuze voor zeker 3/4 jaar http://www.mediamarkt.nl/ ... ist&product_code=52076010

(sorry voor de lange link, had ik ook niet verwacht)

Nou heb ik nog een paar vragen;

1 Zijn toetsenborden altijd zo goedkoop voor een goeie kwaliteit?

2 Is dit toetsenbord een goeie keuze?

Als er nog raad is of tips zijn deze welkom!

Dankjewel!
Action... 7 euro of zo
Leven, en laten leven...
quote:droopy34 schreef op 22 februari 2014 @ 14:56:

Action... 7 euro of zoNaast de zwangerschapstesten.
quote:StoraHuntur schreef op 22 februari 2014 @ 15:20:

[...]

Naast de zwangerschapstesten.
Wij zeggen hier altijd never trust trust
Ik heb er een van 5euro en dat ding is gewoon prima.
Ik heb hier een zwarte liggen nog volgens mij van belinea ofzo, wil hem wel opsturen?
Ik heb nooit meer dan 20 Euro betaald maar dan wel voor een toetsenbord met allerlei sneltoetsen die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik ram er gemiddeld per twee jaar één aan barrels, ik tik nogal snel met vrij lange en harde nagels. De letters zijn al lang niet meer leesbaar maar dat maakt me niet uit.
verba volant, scripta manent.
quote:bas.vroon schreef op 22 februari 2014 @ 14:54:

Hallo iedereen!

Sinds een maand of 2 is mijn huidige toetsenbord kapot op bepaalde delen. Zo is het dat letters missen (niet de toets) op het bord van al het typen. Sommige toetsen werken ook niet meer tenzij ik ze (hard) indruk. Nu is dat niet zozeer het probleem.

Op websites zoals bol.com bcc, beslist vind ik toetsenborden voor hoge en lagen prijzen zoals 6.79,-

Nou heb ik deze gevonden en leek me wel een goede keuze voor zeker 3/4 jaar http://www.mediamarkt.nl/ ... ist&product_code=52076010

(sorry voor de lange link, had ik ook niet verwacht)

Nou heb ik nog een paar vragen;

1 Zijn toetsenborden altijd zo goedkoop voor een goeie kwaliteit?

2 Is dit toetsenbord een goeie keuze?

Als er nog raad is of tips zijn deze welkom!

Dankjewel!Deze is zo naar de knoppen, mijn schoonmoeder heeft inmiddels al de 2e van deze gehad en de 1e heeft het een maand of 8 goed gedaan en de 2e nog geen 2 maanden.
Ik heb deze ook, en is tot nu toe 2 jaar oud. Doet het niet meer goed, wat cola overheen gegooid. Ik game er oa mee. Ik ben er tevreden over hoor.
6.79,-? Bedoel je 6,79?
Ik zou deze nemen van Microsoft:

Link

¤ 15,99

Sowieso geen draadloos nemen. Onnodig duur, batterijen, weet ik wat allemaal en je laat dat ding toch altijd bij de pc staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven