Mijn eerste bericht
zaterdag 22 februari 2014 om 23:32
Zal me eerst even voorstellen ik ben Mimami en ben 31 jaar, getrouwd en samen hebben we drie kinderen van 8, 5 en 2 jaar
Ik heb me net geregistreerd na een tijdje meegelezen te hebben.
Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt, want mijn foto staat verkeerd en ik las/lees wel eens over loepen? Geen idee wat het is haha.
Wie maakt me een beetje wegwijs op het viva forum?
Ik heb me net geregistreerd na een tijdje meegelezen te hebben.
Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt, want mijn foto staat verkeerd en ik las/lees wel eens over loepen? Geen idee wat het is haha.
Wie maakt me een beetje wegwijs op het viva forum?
zondag 23 februari 2014 om 00:29
quote:elfje26 schreef op 23 februari 2014 @ 00:14:
[...]
Enn ik schrijf hier toch al een goede vijf jaar, en dit was me serieus nog nooit opgevallen!
[...]
Enn ik schrijf hier toch al een goede vijf jaar, en dit was me serieus nog nooit opgevallen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 februari 2014 om 00:31
quote:Enn schreef op 23 februari 2014 @ 00:28:
Er was hier ooit een trol die echt overal oprecht ziekelijke afbeeldingen plaatste. Sindsdien moet je dus eerst bewijzen dat je uit het juiste hout gesneden bent om op het forum plaatjes te mogen plakken .Wat heb je toch zieke mensen..... Maar thanks voor je antwoord
Er was hier ooit een trol die echt overal oprecht ziekelijke afbeeldingen plaatste. Sindsdien moet je dus eerst bewijzen dat je uit het juiste hout gesneden bent om op het forum plaatjes te mogen plakken .Wat heb je toch zieke mensen..... Maar thanks voor je antwoord
zondag 23 februari 2014 om 00:35
zondag 23 februari 2014 om 00:43
Scroll omhoog en dan zie je links je nick met daaronder je plaatje staan. Ga naar inbox en kijk daarna aan de linkerkant. Daar zie je een aantal Mappen staan.
Mappen
Aangetekend
Ontvangen
Uitnodigingen
Favorieten
De onderste moet je dus hebben
Mappen
Aangetekend
Ontvangen
Uitnodigingen
Favorieten
De onderste moet je dus hebben
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 februari 2014 om 08:04
Na pakweg zes jaar forummen kom ik er dus via dit topic achter dat je 'favorieten' kan maken.
Anyway: welkom Mimami.
Trek je niks aan van het gebitch hier af en toe, en schuif op vrijdagmiddag gezellig aan bij een vrijmibo-reltopic.
Anyway: welkom Mimami.
Trek je niks aan van het gebitch hier af en toe, en schuif op vrijdagmiddag gezellig aan bij een vrijmibo-reltopic.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 23 februari 2014 om 08:21