***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oh leuk Lara, sprookjeswonderland! Moeten wij ook weer eens heen! (Muis is in Enkhuizen en errug leuk!), ben ooit meegeweest met kdv van Kaj (toen nog in a'dam), dat uitstapje was (hoe origineel) naar tunfun.. heb jij het beter bekeken! Heb jij eigenlijk een particulier kdv of 1 van de stichting van mijn werk?

Poeh Leen, 5 uur is vroeg!!!!
Haha! Ik ben lekker de eerste!

Van harte, Muisje!!! Hopelijk werken de hummels vandaag een beetje mee om het feestelijk te houden.
Thanks Compli! Een-en-dertig lentes jong vandaag! Ik doe niet veel: straks komen er een paar vriendinnen koffie drinken, vanmiddag gaan we met de jongens iets leuks doen en vanavond is er een etentje met een paar vrienden. Geen familie (had ik geen zin in), geen overbodig bezoek (had ik ook geen zin in), geen huis dat getrasht wordt (had ik al helemaal geen zin in), heerlijk!

Ik vind mijn eigen verjaardag vreselijk! Het enige wat echt leuk is, dat zijn de cadeautjes. A. heeft samen met de jongens iets gekocht, maar hij wil geen hint geven. Het schijnt prijzig te zijn (ik was teleurgesteld dat ik geen cadeautje van de jongens krijg ), dus ik zet in op een nieuwe camera!

Mich, Lay, Ick, Buitenmeis, dromen jullie ook zo levendig? Ik ben dus weer eens te vroeg wakker, aangezien ik echt een heel enge droom heb gehad. Ik droomde dat het midden in de nacht was en dat ik achter de laptop zat (niet eens zo vreemd. Komt wel eens voor). Er liep een man langs die duidelijk geen goede bedoelingen had en ik liep naar de voordeur om hem op slot te draaien. Op de een of andere manier is die gast binnen gekomen en is het uitgedraaid op een handgemeen. En toen? Toen werd ik wakker met een unheimlisch gevoel. Ik krijg die sinistere kop van die man maar niet uit mijn hoofd!

Ik ga nog even ATWT kijken en dan worden de jongens wakker! (hoop met me mee dat ze vandaag weer lekker in hun o zo zachte velletjes zitten, vooral Steijn!)
Gefeliciteerd Muis! Gezellig dat er een paar vriendinnen langskomen. Ik ben zelf ook nooit zo van de verjaardagen, maar ik vind het wel leuk als iedereen belt om me te feliciteren (lekker dubbel).

Heb je je cadeau al gehad?

Ik ben dan wel niet zwanger, maar ik droom me helemaal suf de laatste tijd en het slaat nergens op. Deze week droomde ik toevallig ook over een man die wilde inbreken in ons huis en Puk was ook nog eens weg en ik wist niet waar. Doodeng!

Oh, Puk wakker. Tot later.
Gefeliciteerd Muis!

Ben ook wel erg benieuwd naar je kado!

Ik hou ook niet van mijn eigen verjaardag, maar net als Lara is het nu ook verjaardag van zoonlief. Dus ik kan er niet omheen, maar krijg zelf ook minder aandacht van zoon is toch belangrijker. Prima zo.

Wou net ff compu opstarten (van de zaak), ligt ie nog achter in de auto. Eerst maar ff douchen en aankleden dan. Finn heeft heerlijk lang doorgeslapen (8.30), hij was gisteren ook al de hele dag moe.

Hij eet nog steeds extreem moeilijk, maar gisterenavond kreeg ik er wat courgette in (we hadden een overschaal). Verder drinkt hij enorm veel melk, dus hij krijgt wel alles wat hij wil.

Ff douchen en dan ontbijten met zoon en vader.
Muisje: Gefeliciteerd met je verjaardag! Wij zijn hier ook nieuwsgiering naar je cadeau...

Ga zo ff een extra frame ophalen voor mijn bugaboo en ff langs vriendliefs oma die vandaag jarig is. Sociale plicht weer gedaan. Dan komt vanmiddag mijn broertje. Hij komt een weekje helpen ons huis te schilderen. En vriendlief zijn ouders komen ook nog twee daagjes langs (slapen ergens anders hoor). Dat zal wel weer ff intensief zijn. Ik kan nog niet altijd even goed handelen hoe ze met Koen omgaan (zo intensief). En ze zijn ook de hele tijd bezig of hij al meer tanden krijgt en of hij al loopt. pfff. Geduld is een schone zaak.

Nou tot later meisjes. Ik moet gaan.
Haai! Ik wip even heel snel aan om onze lieve Spitsmuis te feliciteren! Van harte gefeliciteerd meisje! Hoop dat je een leuke dag hebt en dat de jongens lief voor je zijn. En dat je een geweldig cadeau krijgt!

We gaan morgenochtend vroeg weg (week Ardennen), hopelijk kan ik nog even langskomen hier maar ik moet alles nog doen. Ook helemaal opruimen en schoonmaken en zo want nichtje komt hier een week zitten. Als het niet meer lukt om langs te komen: Tot over een week lieve meisjes!!!
Gefeliciteerd spitsmuis. Ben benieuwd naar je cadeau !!

Hier heb ik er vannacht ook aan mogen geloven, buikloop en overgeven. :s
Woehoe! Ik heb een camera gekregen! Een mooie roze Canon en ik ben er erg blij mee!

Mich, fijne vakantie!

Witch, ziek zijn is niet leuk en buikloop al helemaal niet! (Framboosje weet er alles van!) Beterschap chica!
Een camera is een leuk cadeau voor op je verjaardag muis. Ben je al kiekjes aan het schieten geweest?
Leuk Muis!!

Witchke beterschap!

BM: sterkte met je schoonouders, kan me je irritatie wel voorstellen... Komen ze dan de hele dag langs?
BMmetje, ik had helemaal over de komst van je schoonouders heen gelezen! Sterkte! Mijn ouders zijn ook altijd zo intensief met de jongens en dat werkt redelijk op mijn zenuwen.
quote:Witchke55 schreef op 27 juni 2008 @ 10:57:

Gefeliciteerd spitsmuis. Ben benieuwd naar je cadeau !!

Hier heb ik er vannacht ook aan mogen geloven, buikloop en overgeven. :sooooh witch! dus toch! tis ook een rot virus! beterschap!!

Van harte Muisje!

En deze muisjes drinken er voor jou eentje op!
Het gaat wel hier hoor, zit wel nog veel op het toilet, maar de buikkrampen zijn over hoor.

Laatst weer gedroomd over zwanger zijn, en dat ze me half dwongen om abortus te plegen. En ik maar roepen, ik wil niet !!!

Rare dromen toch.
hihihi grappige foto Framboos!

Gefeliciteerd Spitsmuis!! Een heel fijne dag vandaag en wat een leuk kado heb je gekregen!

Mich, fijne vakantie!!

Witch, beterschap!

Sorry maar ben op het werk, dus geen tijd om uitgebreid te posten, Zahra is gelukkig al een stuk opgeknapt.

Tot later!
Wauw muis een roze canon!!!! geweldig!! Wilde ik ook, maar vriend moet er ook mee fotograferen dus stak er een stokje voor! hihihi tis bij een roze hoesje gebleven.....

BM volgens mij zijn juist schoonouders die hun kleinkindje niet zo vaak zien sneller gefixeerd op de ontwikkeling. Op zich logisch, maar rete irritant!!! he laar?

reageer even in stukjes, ben bang voor babyinterruptie!
michje, fijne vakantie!!!!Rust lekker uit, je hebt het verdient!!

Swiss die Finn is wel eigenwijs he??Nog steeds moeilijk doen met eten! hmm goed dat je hem veel opvolgmelk geeft!

ehh heb ik nog nieuws? oja, livia sliep vannacht een blok van 5uur!! Fijn hoor die vooruitgang!
Framboosje : fijn dat Liviaatje 5 uur aan een stuk sliep, dat brengt je toch meer nachtrust op !!

Heb besloten toch nog maar eens naar de gyn te gaan betreffende mijn dromen, om spiraal eens te laten checken. Ga volgende week denk ik een afspraak maken.

Heeft iemand dit soms ook?

Elke keer als ik naar de creche ga, en er is een kleine baby, moet ik die toch een aai geven. Heb er al een opmerking over gekregen, dat ik percies wel een broertje of zusje wil voor Xander. Maar vriend schudt dan zijn hoofd. Pfff ik hoop maar dat ik snel werk heb, en dat ik dan na een tijdje vriend kan overtuigen, over broertje of zusje voor Xander. Het zit momenteel hoog dat gevoel. Heb voor Xander al zo moeten aandringen bij vriend.
Voor de baan van gisteren ben ik niet weerhouden. Maar ze vonden mij wel een gemotiveerde kandidaat. Op naar de volgende , het wordt wel ooit wat ...
Witch, dromen over zwanger zijn kunnen ook een symbolische betekenis hebben, net als dromen over de dood. *Spitsmuis gaat even aan de zweef* Je zou de droom dat jij zwanger bent kunnen interpreteren als JIJ die aan het veranderen is (je komt toch uit een PPD?) en dat mensen in jouw omgeving het niet eens zijn met de ontwikkeling die jij doormaakt (vandaar de abortus). Jij bent het er blijkbaar wel mee eens met de ontwikkeling, aangezien jij de abortus niet wilt. In het kort: Jij wilt een kant opgaan waar iemand (of meerderen) het niet mee eens zijn. *Spitsmuis landt weer met alle pootjes op de grond*

Fri-fra-framboos! Wat fijn dat kleine Livia al een blok van vijf uur heeft geslapen! Heerlijk zeg!

Wij zijn net met onze gassies naar Blijdorp geweest en het was leuk! Steijn vond de kamelen en een vrouw op een bankje helemaal geweldig en Hugo ging voor de apen! Daarna zijn we nog even met ze naar de grote Albert Heijn gegaan en dat is altijd lachen joh! Als ik in mijn uppertje met ze naar de supermarkt ga, dan blijven ze in de UJ zitten en plant ik mijn mandje (al dan niet) stevig op de kap. Nu waren we met z'n allen en dan nemen we altijd zo'n grote winkelkar, waar een kindje in het zitje zit en de ander in de kar zelf. Nu zat Steijn in het karretje en ik moet dan altijd zo om hem lachen. Hij gaat dan als een boegbeeldje helemaal voorop staan, ondertussen wordt van alles en nog wat uit de schappen gegraaid (zag bij het afrekenen drie zakken Lions liggen. Ik had ze niet gepakt) en Steijntje heeft de grootste lol! Hij ziet er dan uit alsof hij op een surfplank staat: "Surfdude Steijn!"
Gefeliciteerd spitsmuismet je *1ste verjaardag!

Moest net vreselijk lachen om je blijdorp verhaal, dat Steijn de vrouw op het bankje helemaal geweldig vond.

Ik kwam laast een oude buurvrouw tegen met witte sportsokken in haar sandalen. Kaj observeert haar, begint bij het hoofd, kijkt bedenkelijk, dan haar lijf, kijkt bedenkelijk, dan haar witte sportsokken en hij begint onbedaarlijk te lachen...

Maargoed, ik ben er weer. We hebben 3 weekjes vakantie gehad waarvan we 1 week naar Menorca zijn geweest. Het vliegen ging harstikke goed (maar 2 uur vliegen) ondanks een uur vertraging op de heenweg. We hebben lekker weer gehad en het wordt met recht ook wel 'het buggy-eiland' genoemd. Hoeveel buggy's we wel niet hebben gezien.... Kaj vond het super leuk om met de andere kindjes te spelen, maar dit keer vond hij het zwembad niet zo leuk (water te koud). Het strand daarentegen wel. En ook de speeltuin met glijbaan (hadden we niet helemaal voor naar Menorca gehoeven )

Ga nu even bijlezen, tenminste, een stukje want we zitten alweer op pagina 500!!!
Gefeliciteerd Spitsmuis!!! Wat een mooi cadeau heb je gekregen!

He Lilien, dus daar was je... ik miste je al! Haha die Kaj, nu al goede smaak dus! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad, wit niet dat menorca buggy-eiland werd genoemd!

Kaj had vandaag zijn laatste schooldag, hij heeft nu 6 weken vakantie!
Hey Lilien

Miste je al !! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad op Menorca !!

En ook fijn dat het vliegen met Kaj zo goed is gegaan !!

Spitsmuis : ik hoop dat die nieuwe ontwikkeling is dat ik een baan zal vinden.
Muis gefeliciteerd! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Witchke wat lastig dat jij zo graag een tweede wil en je vriend nog niet. Hier komt er voorlopig ook nog geen tweede maar heb net als jij soms wel een last van mijn hormonen als ik een klein babytje zie hoor!

Lilien; leuk dat je erweer bent!

Heb vanmiddag 3 uur met mijn oma op de eerste hulp gezeten. het menske had haar schouder gebroken en er moesten foto's gemaakt worden. Na 3 uur was Luna echt niet meer te genieten en heb ik mijn broer maar gebeld; die heeft het van mij over genomen. Luna is gelukkig wel weer helemaal beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven