obsessed met grote piemels

23-02-2014 12:32 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben laatst met een donkere man naar bed geweest en hij had een hele grote piemel en sindsdien ben ik echt obsessed met grote piemels... Bijvoorbeeld in de metro kijk ik naar mannen hun kruis en probeer ik te kijken wie de grootste heeft en te raden hoeveel centimeter die is. Hebben meer meisjes dit?
quote:Cateautje schreef op zondag 23 februari 2014 12:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="marloes.19 in "obsessed met grote piemels"" class="messagelink">marloes.19 schreef op 23 februari 2014 @ 12:51</a>:</b>

Waarom ben ik dan opeens een kleine meisje en moet ik naar de tina? :p

Anyhow, ik weet niet precies hoe groot, maar hij was echt mega en ook gewoon zwaar om vast te houden.</div></blockquote>Mega?!!? Ohhhh, hier poppen m'n puistjes van. Ga je nu nog een keertje met hem, weet je wel, die donkere man? Gatverdamme haha
Maar ik heb gevoel dat ik beetje belachelijk wordt gemaakt, dus laat maar
Ik durf niet te klikken Marianne! Straks vind ik mijn echtgenoot zijn grote tampeloeris niet meer interessant!
Nou, je maakt vooral jezelf belachelijk...
Ja joh, op vrijdagmiddag en zondagmiddag, zitten we er klaar voor.
Waar ik woon hebben we geen metro. Kan er dus ook niet naar kijken.
such reply. wow.
ach, je bent al serieus genomen. Hoeven wij het toch niet dunnetjes over te doen?

Sorry..flauw...ik know..
quote:marloes.19 schreef op 23 februari 2014 @ 12:59:

Maar ik heb gevoel dat ik beetje belachelijk wordt gemaakt, dus laat maarOk ik zal serieus reageren, nee Marloes sorry ik heb geen behoefte om te kijken en proberen te vergelijken. Ik heb een lieve vriend dus niet nodig. Maar als jij dat leuk vind om te doen moet je het zeker blijven doen.
Een grote aubergine? Auw!
Maar als je seks hebt dan he.. Komt die er dan niet aan de achterkant weer uit? Als ie zo groot en heavy is ?
.
Ik ben vooral obsessed met miljonairs,helaas helaas heb ik er nog geen gevonden..

Maakt me dan verder geen reet uit of ze een grote of kleine piemel hebben..
quote:isa__88 schreef op 23 februari 2014 @ 13:03:

Maar als je seks hebt dan he.. Komt die er dan niet aan de achterkant weer uit? Als ie zo groot en heavy is ?Nou, volgens mij kan je dan wel je whopper herkauwen.
quote:Doreia schreef op 23 februari 2014 @ 13:00:

Ik durf niet te klikken Marianne! Straks vind ik mijn echtgenoot zijn grote tampeloeris niet meer interessant!Ik denk juist van wel.
verba volant, scripta manent.
quote:marloes.19 schreef op 23 februari 2014 @ 12:32:

Bijvoorbeeld in de metro kijk ik naar mannen hun kruis en probeer ik te kijken wie de grootste heeft en te raden hoeveel centimeter die is. Hebben meer meisjes dit?Beter kun je even voelen. Vinden ze meestal niet erg en dan weer je het tenminste
quote:sole-mare schreef op 23 februari 2014 @ 13:06:

Ik ben vooral obsessed met miljonairs,helaas helaas heb ik er nog geen gevonden..

Maakt me dan verder geen reet uit of ze een grote of kleine piemel hebben.. Weinig kans, die reizen niet met de metro.
verba volant, scripta manent.
quote:marloes.19 schreef op 23 februari 2014 @ 12:55:

[...]

uhm als een hele grote auberigne zou ik dan zeggenIeuw, een grote dikke dus. Lijkt me pijnlijk!
quote:catacarax schreef op 23 februari 2014 @ 13:02:

ach, je bent al serieus genomen. Hoeven wij het toch niet dunnetjes over te doen?

Sorry..flauw...ik know..
quote:MarianneDavids schreef op 23 februari 2014 @ 13:09:

[...]

Weinig kans, die reizen niet met de metro.Ik ook niet..
Tsja je hebt bloedlullen en vleeslullen. Misschien handig om te weten TS. Stel hij heeft een hele grote in de metro in slappe toestand en bij stijve toestand is het niet veel meer,heb je een vleeslul te pakken. Succes!
Was t zoiets ?

Link verwijderd.

(Sorry voor de tekst die erbij staat )
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2014 14:59
Reden: Link verwijderd
% gewijzigd
quote:boerderijgeit028 schreef op 23 februari 2014 @ 13:14:

Was t zoiets?

[link verwijderd]

(Sorry voor de tekst die erbij staat )Die tekst is juist geweldig, die slaat de hele discussie dood.

Was t zoiets?

(Sorry voor de tekst die erbij staat ) Wat een onooglijke dingen zijn het toch eigenlijk ook die piemels..
quote:MarianneDavids schreef op zondag 23 februari 2014 12:58 Zoiets?

<a href="https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... pe1dP4nwBn" class="link">https://encrypted-tbn0.gs ... wWWaHmuEywjwRSope1dP4nwBn</a>
Adem in, adem uit

Was t zoiets?

(Sorry voor de tekst die erbij staat )OMG, zijn dat de frikandellen van Mora
odi et amo
Als je de cursor op dat plaatje zet staat er klik om te vergroten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven