obsessed met grote piemels

23-02-2014 12:32 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben laatst met een donkere man naar bed geweest en hij had een hele grote piemel en sindsdien ben ik echt obsessed met grote piemels... Bijvoorbeeld in de metro kijk ik naar mannen hun kruis en probeer ik te kijken wie de grootste heeft en te raden hoeveel centimeter die is. Hebben meer meisjes dit?
Been there, done that.

Wat zeiden "ze" vroeger ook alweer? Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!

Helaas, hier ook geen trams of metro's, maar zelfs dan nog hoef ik niet te spieken, veel te blij met wat ik hier rond heb lopen
Adem in, adem uit
Oh das handig Cateautje, beetje mayo en je kunt 'm zo in je mond schuiven.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 23 februari 2014 @ 13:32:

Oh das handig Cateautje, beetje mayo en je kunt 'm zo in je mond schuiven. Denk niet dat dat gaat lukken, ik heb maar een klein smoeltje hoor.
Hij leek meer hier op
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2014 14:44
Reden: Link verwijderd
% gewijzigd
Juist.
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 13:33:

[...]

Denk niet dat dat gaat lukken, ik heb maar een klein smoeltje hoor.Neem een voorbeeld aan Marloes. Die schuift er zo een kinderarmpje in. Maar ja, die is nog jong natuurlijk. Dat rekt allemaal nog mee
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 23 februari 2014 @ 13:37:

[...]

Neem een voorbeeld aan Marloes. Die schuift er zo een kinderarmpje in. Maar ja, die is nog jong natuurlijk. Dat rekt allemaal nog mee Ik hou het maar liever bij kroketjes.
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 13:40:

[...]

Ik hou het maar liever bij kroketjes. Je legt er twee bitterballetjes naast en voila, een complete hap.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 23 februari 2014 @ 13:43:

[...]

Je legt er twee bitterballetjes naast en voila, een complete hap.Dat zijn er 5 per portie. Geeft toch een raar beeld in deze context.
quote:Geroldine schreef op 23 februari 2014 @ 12:53:

[...]

Je kan best wel zeggen hoe groot hij ongeveer was. Zo groot als een winterpeen? Of een komkommer?
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 13:45:

[...]

Dat zijn er 5 per portie. Geeft toch een raar beeld in deze context.Ik weet het, ik heb een grote mond.
odi et amo
Tram 9 vanaf den haag naar Scheveningen is dan the place to be voor jou! Daar zat ik ooit in, samen met een vent die z'n piemel uit z'n broek had hangen. Ideaal! Kan je het zo opmeten
Je kan je obsessie tegenwoordig zelfs in de kamer hangen, dan weet een ieder waar hij aan toe is.

hoe vond je het marlous ? beter of minder ?
Je kunt ook je lipjes eerst bewerken voor je zijn grote in je mond neemt.

Lipjes bewerken
Wat ik me nou afvraag: wat heb je dan wel niet voor grot als daar een hele aubergine in kan? En ben je dan verpest voor t leven? Als dat erin is geweest, zal elke volgende verdwalen.... Echo, echo
quote:marloes.19 schreef op zondag 23 februari 2014 13:33

Hij leek meer hier op Zou dat nog wel stijf worden? Hij zou toch haast een bloed tekort in de hersenen oplopen...
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2014 14:56
Reden: Verwijderde quote
% gewijzigd
marloes, ik heb dan geen obsessie met pikken kijken maar ik hou wel gewoon van mannen die een goede hebben en daar hoort grootte en dikte zeker bij. ik heb twee vriendjes gehad die eentje hadden zoals op de foto die jij plaatste. ook beide donkere mannen. het is trouwens niet altijd fijn om met zulke groot geschapen mannen te moeten seksen.
@Sjeri, dat begrijp ik. Als ie er helemaal in zit kan ie je huig aantikken.
,
anoniem_184291 wijzigde dit bericht op 24-09-2014 20:34
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Vooral mannen hebben die obsessie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb alleen een obsessie voor mijn eigen piemel. Maar goed, ik ga dan ook nooit met de metro.
quote:aurora83 schreef op 23 februari 2014 @ 14:25:

Ik zou als ik jou was een bijbaan nemen bij kfc. Ik denk dat de gemiddelde bezoeker en werknemer wel aan jouw wensen voldoet.dit is echt door en door triest wat je nu schrijft.
Toch weer wat geleerd vandaag. Mannen met grote piemels reizen dus met de metro. Vandaar, ik ga altijd met de tram.
Een grote aubergine? Volgens mij heb je dan nog nooit een grote aubergine gezien, want een man die zoiets tussen zijn benen heeft hangen heeft echt een afwijking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven