Mode & Beauty alle pijlers

Onesies

23-02-2014 12:08 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek al tijden een onesies, zo'n lekker warm pak uit een stuk, hoe komt het toch dat die dingen nergens verkrijgbaar zijn in de winkel ?

En als ze er zijn gelijk uitverkocht.

Wie heeft er nog een goeie tip ? En niet te duur.
quote:Nouschi schreef op 23 februari 2014 @ 22:24:

[...]

Mijn wc is warm. Dat scheelt
quote:Istar_ schreef op zondag 23 februari 2014 22:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nouschi in "Onesies"" class="messagelink">Nouschi schreef op 23 februari 2014 @ 22:22</a>:</b>

Leuk hoor.

[<a href="http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... et-wit.jpg" class="link">afbeelding</a>]</div></blockquote>Totdat je naar de wc moet, dan is het ijskoud. Zie mijn motto, die komt uit het vorige onesie-topic
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Musucbag ook heel fijn ;)
quote:Penelope_ schreef op zondag 23 februari 2014 13:47 Sjeezus, je zal maar thuis komen en je partner zit in zo'n zak op de bank...

Ik ga er ook geen slakkenspoor van trekken...

quote:fancypants schreef op 23 februari 2014 @ 22:36:

[...]

Zie mijn motto, die komt uit het vorige onesie-topicJe kunt ook gewoon een pyjama aan elkaar naaien.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Boohoo.com!

Toen ik afgelopen winter ziek (griep en longontsteking) was heb ik op koopavond, toen mijn vriend sporten was, er gauw eentje gekocht omdat ik het zooooo koud had (wonen in het centrum, dus de winkel zo ingelopen).

Toen hij me, later op de avond, slapend in mijn onecie op de bank aantrof bij thuiskomst, lag hij helemaal in een deuk.
Hahaha je ziet er dan wel uit als een grote baby, maar ik ga morgen ook even naar Blokker voor zo'n pak
quote:emma77emma schreef op 23 februari 2014 @ 23:07:

Hahaha je ziet er dan wel uit als een grote baby, maar ik ga morgen ook even naar Blokker voor zo'n pak You go girl!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Merano; sterker nog, je kunt ook gewoon een pyjama aantrekken. Als ik warm en comfortabel wil, trek ik zoiets aan:

Los van het esthetische, lijkt me dit dus ook veel fijner tijdens het eerder genoemde toiletbezoek.

Maar gezien de populariteit van de onesie, zie ik kennelijk een heel belangrijk pluspunt over het hoofd...Kan iemand mij het licht laten zien!
M'n dochter van 12 woont bijna in dat ding. Voor zo'n meisje best grappig. Zelf wil ik er nog niet dood in gevonden worden, hoewel ik best geloof dat zo'n pak lekker zit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu een gekocht heb, met mijn zwangerschap als excuus. En het is heerlijk om even nergens elastieken te hebben, die overal drukken. Maar ik leef er niet 24/7 in natuurlijk, het oog wilt ook wat

Maar soms is het wel even lekker. En genoeg ruimte voor mijn buik.
quote:fancypants schreef op zondag 23 februari 2014 23:21 Merano; sterker nog, je kunt ook gewoon een pyjama aantrekken. Als ik warm en comfortabel wil, trek ik zoiets aan:

Los van het esthetische, lijkt me dit dus ook veel fijner tijdens het eerder genoemde toiletbezoek.

Maar gezien de populariteit van de onesie, zie ik kennelijk een heel belangrijk pluspunt over het hoofd...Kan iemand mij het licht laten zien! Het is net even comfortabeler dan een joggingpak en de fleece superzacht. Maar idd een realitycheck als je een spiegel treft of naar de wc moet... ;)
Oh heerlijk vind ik het. Ik heb er eentje, inclusief oren en staart ('t moet een hond voorstellen). Gekregen hoor, daar niet van, maar het zit echt zalig. En mijn vriend vindt het alleen maar schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven