Wat een PECH..
maandag 24 februari 2014 om 10:37
Hi dames... moet even me kreet kwijt hoor...
Werden gisteravond gebeld, ons huis stond in de brand...
Wij als de donder er heen gereden, 3 brandweer auto's, hele straat vol met toeschouwers.. en heel veel brandweer mannen!
Ik kon wel janken.. hebben de auto midden op de weg 'geparkeerd' en zijn er meteen naar toe gelopen.. ik kon wel janken! Ik heb nog zitten schreeuwen volgens mij... met MIJN HUIS... Zit sowieso al onder de hormonen (zwanger) maar man wat voelde ik me hopeloos zeg... Gelukkig waren ze er op tijd bij! Helemaal geen schade oooo.. wat voelde ik me beroerd gisteren.. kijkend naar je huis die door de brandweer gered werd... wat ben ik wakker geschud zeg.. ben ze zeer dankbaar
Werden gisteravond gebeld, ons huis stond in de brand...
Wij als de donder er heen gereden, 3 brandweer auto's, hele straat vol met toeschouwers.. en heel veel brandweer mannen!
Ik kon wel janken.. hebben de auto midden op de weg 'geparkeerd' en zijn er meteen naar toe gelopen.. ik kon wel janken! Ik heb nog zitten schreeuwen volgens mij... met MIJN HUIS... Zit sowieso al onder de hormonen (zwanger) maar man wat voelde ik me hopeloos zeg... Gelukkig waren ze er op tijd bij! Helemaal geen schade oooo.. wat voelde ik me beroerd gisteren.. kijkend naar je huis die door de brandweer gered werd... wat ben ik wakker geschud zeg.. ben ze zeer dankbaar
Trots!
maandag 24 februari 2014 om 10:43
maandag 24 februari 2014 om 10:44
maandag 24 februari 2014 om 10:46
quote:Summerdance schreef op 24 februari 2014 @ 10:43:
Huh, brand en helemaal geen schade?
Wat brandde er dan?
De open haard?
Ik heb ooit 1x brand gehad in huis, en dat was een kleintje
Maar ik had buiten de rook en roet schade ook best wat waterschade.
TO fijn dat je geen schade hebt, maar ik begrijp het ook niet helemaal, Wat brandde er dan? Ah, een schoorsteenbrand.
Huh, brand en helemaal geen schade?
Wat brandde er dan?
De open haard?
Ik heb ooit 1x brand gehad in huis, en dat was een kleintje
Maar ik had buiten de rook en roet schade ook best wat waterschade.
TO fijn dat je geen schade hebt, maar ik begrijp het ook niet helemaal, Wat brandde er dan? Ah, een schoorsteenbrand.
There is no always forever...just this...
maandag 24 februari 2014 om 10:52
maandag 24 februari 2014 om 10:54
quote:modepop- schreef op 24 februari 2014 @ 10:46:
Ja schrok me kapot!! Nou het was een schoorsteen brand! We laten ieder half jaar uitvegen door een schoorsteenveger.. wat blijkbaar een beunhaas blijkt te zijn?! Niet om vervelend te doen maar je laat toch geen open haard branden als je weggaat?
Ja schrok me kapot!! Nou het was een schoorsteen brand! We laten ieder half jaar uitvegen door een schoorsteenveger.. wat blijkbaar een beunhaas blijkt te zijn?! Niet om vervelend te doen maar je laat toch geen open haard branden als je weggaat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 24 februari 2014 om 10:54
quote:annelaure schreef op 24 februari 2014 @ 10:49:
Huh? Hebben jullie dan de open haard laten branden toen jullie weggingen of hoe kan dat dan?
Dat was ook mijn vraag
Toen wij in mijn vorige huis ook nog een open haard hadden gingen we pas weg als de open haard echt uit was (desnoods hielpen we een beetje met een emmer water)
Huh? Hebben jullie dan de open haard laten branden toen jullie weggingen of hoe kan dat dan?
Dat was ook mijn vraag
Toen wij in mijn vorige huis ook nog een open haard hadden gingen we pas weg als de open haard echt uit was (desnoods hielpen we een beetje met een emmer water)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 24 februari 2014 om 10:55
maandag 24 februari 2014 om 10:56
maandag 24 februari 2014 om 11:08
Hebben net het bedrijf gebeld, hebben geen schade maar de pijp moet flink goed schoongemaakt worden, maar we willen het uiteraard niet meer bij hun laten doen! We hebben geëist dat we zelf een ander bedrijf inschakelen en dat hun de kosten vergoeden. We horen vanmiddag of ze daarmee akkoord gaan..
Trots!