Wat een PECH..

24-02-2014 10:37 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames... moet even me kreet kwijt hoor...

Werden gisteravond gebeld, ons huis stond in de brand...

Wij als de donder er heen gereden, 3 brandweer auto's, hele straat vol met toeschouwers.. en heel veel brandweer mannen!

Ik kon wel janken.. hebben de auto midden op de weg 'geparkeerd' en zijn er meteen naar toe gelopen.. ik kon wel janken! Ik heb nog zitten schreeuwen volgens mij... met MIJN HUIS... Zit sowieso al onder de hormonen (zwanger) maar man wat voelde ik me hopeloos zeg... Gelukkig waren ze er op tijd bij! Helemaal geen schade oooo.. wat voelde ik me beroerd gisteren.. kijkend naar je huis die door de brandweer gered werd... wat ben ik wakker geschud zeg.. ben ze zeer dankbaar
Trots!
Zo dat is schrikken!! Zijn ze er al achter hoe t is ontstaan??

Hebben jullie ook geen waterschade? Want dat is meestal de grootste schade.
Je huis stond in de brand en je hebt geen schade? Kun je dat uitleggen?
Fijn dat t meeviel maar lijkt me echt heel erg om te zien! Je zal nog wel geschrokken zijn.
Wat een schrik zeg. En wat fijn dat buren meteen de brandweer hebben gebeld. Geen brandschade? Geen huisdieren die zijn omgekomen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Helemaal geen schade? Wat stond er dan in de fik?
Herkenbaar, ik heb het zelfs twee keer meegemaakt. Als ik er aan denk dan klopt mijn hart weer in mijn keel.

Er was bij beide keren wel schade, maar geen onvervangbare zaken gelukkig.

Afschuwelijk is het he.
Huh, brand en helemaal geen schade?

Wat brandde er dan?

De open haard?

Ik heb ooit 1x brand gehad in huis, en dat was een kleintje

Maar ik had buiten de rook en roet schade ook best wat waterschade.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Huh? Hoe kan je nou zoveel gedoe hebben en geen schade? Niet dat ik je schade zou hebben gegund hoor, zo bedoel ik het niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een geluk is het dan toch? Ik snap er steeds minder van.
Ja schrok me kapot!! Nou het was een schoorsteen brand! We laten ieder half jaar uitvegen door een schoorsteenveger.. wat blijkbaar een beunhaas blijkt te zijn?!
Trots!
quote:Summerdance schreef op 24 februari 2014 @ 10:43:

Huh, brand en helemaal geen schade?

Wat brandde er dan?

De open haard?

Ik heb ooit 1x brand gehad in huis, en dat was een kleintje

Maar ik had buiten de rook en roet schade ook best wat waterschade.

TO fijn dat je geen schade hebt, maar ik begrijp het ook niet helemaal, Wat brandde er dan? Ah, een schoorsteenbrand.
There is no always forever...just this...
Er kwam veel rook uit de schoorsteen, buren wisten gelukkig dat we weg waren.. toen ze bleven opletten kwamen er al vlammen uit. Ze hebben toen meteen de brandweer gebeld
Trots!
Huh? Hebben jullie dan de open haard laten branden toen jullie weggingen of hoe kan dat dan?
Ik vind dat geen pech, ik vind dat geluk. Sowieso al dat je zelf niet in het huis aanwezig was toen de brand uitbrak, want dat is echt mijn allergrootste angst, en dan heb je ook nog eens geen schade.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:modepop- schreef op 24 februari 2014 @ 10:46:

Ja schrok me kapot!! Nou het was een schoorsteen brand! We laten ieder half jaar uitvegen door een schoorsteenveger.. wat blijkbaar een beunhaas blijkt te zijn?! Niet om vervelend te doen maar je laat toch geen open haard branden als je weggaat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:annelaure schreef op 24 februari 2014 @ 10:49:

Huh? Hebben jullie dan de open haard laten branden toen jullie weggingen of hoe kan dat dan?

Dat was ook mijn vraag

Toen wij in mijn vorige huis ook nog een open haard hadden gingen we pas weg als de open haard echt uit was (desnoods hielpen we een beetje met een emmer water)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:annelaure schreef op 24 februari 2014 @ 10:49:

Huh? Hebben jullie dan de open haard laten branden toen jullie weggingen of hoe kan dat dan?Nee hebben het uiteraard 'uitgemaakt' maar er zat veel 'vuil' in de knik? Van de pijp. Dus boven brande het lekker door...
Trots!
quote:Susan schreef op 24 februari 2014 @ 10:52:

Ik vind dat geen pech, ik vind dat geluk. Sowieso al dat je zelf niet in het huis aanwezig was toen de brand uitbrak, want dat is echt mijn allergrootste angst, en dan heb je ook nog eens geen schade.Ja daar heb je zeker gelijk in!
Trots!
Wat een GELUK:-)
quote:nimpie schreef op 24 februari 2014 @ 11:01:

Wat een GELUK:-)

Idd, TO is bij jou het glas altijd half leeg?

Ik zou dit ook GELUK noemen i p v pech..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Hebben net het bedrijf gebeld, hebben geen schade maar de pijp moet flink goed schoongemaakt worden, maar we willen het uiteraard niet meer bij hun laten doen! We hebben geëist dat we zelf een ander bedrijf inschakelen en dat hun de kosten vergoeden. We horen vanmiddag of ze daarmee akkoord gaan..
Trots!
Je weet wat een beunhaas is?
Ik zou die pijp niet schoon laten maken maar laten vervangen.

Die pijp is aan dermate hoge temperturen bloot gesteld dat je niet weet wat er mee gebeurd is.
Niet geschoten is altijd mis
Sorry, was inderdaad niet nodig en mijn eigen oneerlijke frustratie uiten.

Mijn excuses modepop! Ik hoop dat men mijn quotes weg wil halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven