Wakker
maandag 24 februari 2014 om 06:20
Thee, ik weet dat jij je stinkende best doet maar laat mensen toe om een steuntje te zijn.
Ik weet dat jij zoveel om anderen geeft, ondersteund en je hebt ingezet .
Accepteer dat anderen JOU nu steun willen geven.
Lees het ff terug en lees de intentie....
Ik hoop dat ik volgende week mijn vries!a kan legen.
En ff bij jou langs kan gaan..
Ik weet dat jij zoveel om anderen geeft, ondersteund en je hebt ingezet .
Accepteer dat anderen JOU nu steun willen geven.
Lees het ff terug en lees de intentie....
Ik hoop dat ik volgende week mijn vries!a kan legen.
En ff bij jou langs kan gaan..
maandag 24 februari 2014 om 08:23
maandag 24 februari 2014 om 11:15
maandag 24 februari 2014 om 21:03
maandag 24 februari 2014 om 21:11
Prada, wat een 'wijsheid' voor iemand die mij niet kent en niets weet van mijn situatie. Ik schrijf hier een nano-fractie van de dingen irl en ik weet nu gelijk weer waarom.
Its, ik kan je niet eens mailen want heb geen mailadressen meer van je. En als jij meer weet dan je hier leest heb je het dus niet van mij.
En hiermee ben ik klaar met vermeende insinuaties van bovenstaanden.
lieve Passie, het is geen geval van jullie niet willen zien en ik heb aantal dagen geleden MV al de reden(en) gemaild. Dus spreek lekker af met MV en leeg je vriezer maar bij haar en dan zien we elkaar, hopelijk, op een later moment wel weer.
Mocy, het is idd fijn weer thuis te zijn, al heb ik geloof ik bijna 18 uur geslapen en dus iig 1 nacht slaap ingehaald (met plas- en drinkpauzes ongeveer per 2 uur). Het bed daar was heerlijk maar ik had 2 nogal vreemde kamergenoten die beide de weg een beetje kwijt waren waardoor in de nacht vaak verpleging op de kamer voor de gekste dingen en sowieso het 'rumoer' op de gang.
Wel 2 nare onderhuidse ontstekingen. Is me uitgelegd, komt door de infuusnaaldjes. Gaat wel weer over.
Maroon, fijne dagen met Snaak naast je nog werkdagen.
Ik ga zo lekker Unforgettable kijken!
Its, ik kan je niet eens mailen want heb geen mailadressen meer van je. En als jij meer weet dan je hier leest heb je het dus niet van mij.
En hiermee ben ik klaar met vermeende insinuaties van bovenstaanden.
lieve Passie, het is geen geval van jullie niet willen zien en ik heb aantal dagen geleden MV al de reden(en) gemaild. Dus spreek lekker af met MV en leeg je vriezer maar bij haar en dan zien we elkaar, hopelijk, op een later moment wel weer.
Mocy, het is idd fijn weer thuis te zijn, al heb ik geloof ik bijna 18 uur geslapen en dus iig 1 nacht slaap ingehaald (met plas- en drinkpauzes ongeveer per 2 uur). Het bed daar was heerlijk maar ik had 2 nogal vreemde kamergenoten die beide de weg een beetje kwijt waren waardoor in de nacht vaak verpleging op de kamer voor de gekste dingen en sowieso het 'rumoer' op de gang.
Wel 2 nare onderhuidse ontstekingen. Is me uitgelegd, komt door de infuusnaaldjes. Gaat wel weer over.
Maroon, fijne dagen met Snaak naast je nog werkdagen.
Ik ga zo lekker Unforgettable kijken!
maandag 24 februari 2014 om 23:24
He Vleer, ik had even `vleermuis humor` gegoogled bij plaatjes, ik zag grappige maar voornamlijk heule enge vleermuizen.
Totdat ik een site tegenkwam met hele schattige. Zoveel lieve dat ik niet kan kiezen dus dan maar de hele site;
http://www.nsmbl.nl/het-b ... nlijk-heel-schattig-zijn/
Totdat ik een site tegenkwam met hele schattige. Zoveel lieve dat ik niet kan kiezen dus dan maar de hele site;
http://www.nsmbl.nl/het-b ... nlijk-heel-schattig-zijn/
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 24 februari 2014 om 23:29
maandag 24 februari 2014 om 23:42
Passie, wat balen dat je zo lang wakker bleef vannacht van dat snurken.
Mar, het was vandaag weer prachtig weer dus ik ga ervan uit dat het zo blijft
Lievanne, is er love in the air?
Heb weer zo genoten van memories vanavond. Heerlijk programma.
Thee, ja dan had je ook net pech dat je zulke kamergenoten had.
Vleer, gezellig weer een plaatje.
Myv, wat knieperig van Robijn om zo'n klein flesje te sturen. Dan kan je er toch geen goed oordeel over geven?
Bankje, Watervrouw en Anne
Mar, het was vandaag weer prachtig weer dus ik ga ervan uit dat het zo blijft
Lievanne, is er love in the air?
Heb weer zo genoten van memories vanavond. Heerlijk programma.
Thee, ja dan had je ook net pech dat je zulke kamergenoten had.
Vleer, gezellig weer een plaatje.
Myv, wat knieperig van Robijn om zo'n klein flesje te sturen. Dan kan je er toch geen goed oordeel over geven?
Bankje, Watervrouw en Anne
maandag 24 februari 2014 om 23:48
maandag 24 februari 2014 om 23:55
quote:MocyMoos schreef op 24 februari 2014 @ 23:50:
Schrijf naar Robijn ''Ik heb uw product nog niet goed kunnen testen, heb er net een miniwasje mee kunnen doen. Graag ontvang ik om tot een goed oordeel te kunnen komen een grotere fles.""
Ja zal ik morgenavond maar even doen. Heul veel zit er niet in het flesje, als het maar goed werkt .
Na de wortelkanaalbehandeling en het weer open boren en met ander spul inspuiten is het weer zwart geworden en ontstoken. Dus ziet er niet goed uit. Wil nog even niet denken wat er morgen gaat gebeuren want dan weet ik dat ik niet heen ga.
Schrijf naar Robijn ''Ik heb uw product nog niet goed kunnen testen, heb er net een miniwasje mee kunnen doen. Graag ontvang ik om tot een goed oordeel te kunnen komen een grotere fles.""
Ja zal ik morgenavond maar even doen. Heul veel zit er niet in het flesje, als het maar goed werkt .
Na de wortelkanaalbehandeling en het weer open boren en met ander spul inspuiten is het weer zwart geworden en ontstoken. Dus ziet er niet goed uit. Wil nog even niet denken wat er morgen gaat gebeuren want dan weet ik dat ik niet heen ga.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 25 februari 2014 om 00:06
quote:MocyMoos schreef op 25 februari 2014 @ 00:00:
Niet te druk maken, voor je het weet sta je weer buiten. Vraag om verdoving als je zo bang bent. En ga lekker liggen (die stoelen zijn ZO lekker), doe je ogen dicht en denk dat je op prachtig tropisch strand ligt.
Ja duh. We hebben 2 tandartsen en eentje is een lekker ding, helaas kan ik van angst alleen mijn ogen dichthouden dus dikke pech. En denken aan een tropisch strand hoef ik niet te doen, het zweet loopt letterlijk van mijn rug en voorhoofd. Vette lamp boven je bakkes en toch kan ik het prachtige niet echt zien hahahah.
Nou ja, als ik mij morgen maar niet verslaap.
Hoe is het bij jou Moos? Is je veranda nu trouwens weer goed?
Niet te druk maken, voor je het weet sta je weer buiten. Vraag om verdoving als je zo bang bent. En ga lekker liggen (die stoelen zijn ZO lekker), doe je ogen dicht en denk dat je op prachtig tropisch strand ligt.
Ja duh. We hebben 2 tandartsen en eentje is een lekker ding, helaas kan ik van angst alleen mijn ogen dichthouden dus dikke pech. En denken aan een tropisch strand hoef ik niet te doen, het zweet loopt letterlijk van mijn rug en voorhoofd. Vette lamp boven je bakkes en toch kan ik het prachtige niet echt zien hahahah.
dinsdag 25 februari 2014 om 00:24
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 00:06:
[...]
Nou de hele entourage heb je al. Die lamp is de zon, je zweet daarvan (je gaat zo afkoelen in de zee en dan is daar die lekkere vent die boven je komt te hangen en je zegt dat die een lekkere coctail voor je heeft meegenomen. (Oké, dan doe je je ogen op en blijkt dat een plastic bekertje water te zijn om mee te spoelen.)
Nee niet doen, dan moet je er nog langer tegen aan hikken.
Ja zeg, dat mag wel voor 700 euri!! Al weten ze dat pas aan het einde van het jaar zeker.
[...]
Nou de hele entourage heb je al. Die lamp is de zon, je zweet daarvan (je gaat zo afkoelen in de zee en dan is daar die lekkere vent die boven je komt te hangen en je zegt dat die een lekkere coctail voor je heeft meegenomen. (Oké, dan doe je je ogen op en blijkt dat een plastic bekertje water te zijn om mee te spoelen.)
Nee niet doen, dan moet je er nog langer tegen aan hikken.
Ja zeg, dat mag wel voor 700 euri!! Al weten ze dat pas aan het einde van het jaar zeker.