Blegh... zit ik weer in dat ding
maandag 24 februari 2014 om 22:57
Ik moet morgen weer vliegen. Ik hou er helemaal niet van, ik ben er bang van. Zodra ik dat ding inloop ben ik ervan overtuigd dat ik dood ga. Maar ja... het moet.....Over een aantal uur ga ik.Ik denk dat al 25 jaar en overleef het steeds, zit elk jaar minimaal 2 keer in de doodskist.
Tot Maandag allemaal! (hoop ik). Eng!
Ik haat vliegen.... Wish me luck!
Tot Maandag allemaal! (hoop ik). Eng!
Ik haat vliegen.... Wish me luck!
maandag 24 februari 2014 om 23:03
maandag 24 februari 2014 om 23:03
Ik ben ook altijd blij als ik de wielen weer op de grond hoor komen en er vallen geen onderdelen van het vliegtuig! Ik houd altijd de stewardessen in de gaten. Als die nog gezellig keuvelen is er geen levensgevaar (dat doen ze zelfs als ook zij moeten gaan zitten vanwege de turbulentie). En ik troost me met de gedachte dat als je neerstort, je daar weinig van zult voelen (maar dat is misschien een beetje lugubere insteek).
maandag 24 februari 2014 om 23:05
Ach, het is toch de veiligste manier van reizen. Ik ben ook geen liefhebber van vliegen, ik verveel me ondanks mijn leesvoer of cryptogrammen, het eten is ook niet geweldig maar het is een tijdpassering, je kunt niet even een raampje open zetten om een frisse neus te halen, de toiletten zijn altijd bezet en vaak vies, de passagier die voor je zit knalt zijn stoel naar achteren als je net je koffie hebt neergezet, plotseling zie je tussen jouw voeten die van degene achter je, twee stoelen verder is iemand zo straal bezopen dat er tien kotszakken moeten komen, maar je bent wel snel op je bestemming.
verba volant, scripta manent.
maandag 24 februari 2014 om 23:10
quote:MarianneDavids schreef op 24 februari 2014 @ 23:05:
Ach, het is toch de veiligste manier van reizen. Ik ben ook geen liefhebber van vliegen, ik verveel me ondanks mijn leesvoer of cryptogrammen, het eten is ook niet geweldig maar het is een tijdpassering, je kunt niet even een raampje open zetten om een frisse neus te halen, de toiletten zijn altijd bezet en vaak vies, de passagier die voor je zit knalt zijn stoel naar achteren als je net je koffie hebt neergezet, plotseling zie je tussen jouw voeten die van degene achter je, twee stoelen verder is iemand zo straal bezopen dat er tien kotszakken moeten komen, maar je bent wel snel op je bestemming.Allemaal prima. Stijgen, landen, ook geen probleem. Het instappen...ernstig. Ik vind het niet erg met mijn knieën in mijn nek te zitten, als ik weet dat ik het overleef. Maar dat denk ik niet. ga je dood met je knieën in je nek. Opeens iets nieuws voor morgen!
Ach, het is toch de veiligste manier van reizen. Ik ben ook geen liefhebber van vliegen, ik verveel me ondanks mijn leesvoer of cryptogrammen, het eten is ook niet geweldig maar het is een tijdpassering, je kunt niet even een raampje open zetten om een frisse neus te halen, de toiletten zijn altijd bezet en vaak vies, de passagier die voor je zit knalt zijn stoel naar achteren als je net je koffie hebt neergezet, plotseling zie je tussen jouw voeten die van degene achter je, twee stoelen verder is iemand zo straal bezopen dat er tien kotszakken moeten komen, maar je bent wel snel op je bestemming.Allemaal prima. Stijgen, landen, ook geen probleem. Het instappen...ernstig. Ik vind het niet erg met mijn knieën in mijn nek te zitten, als ik weet dat ik het overleef. Maar dat denk ik niet. ga je dood met je knieën in je nek. Opeens iets nieuws voor morgen!
maandag 24 februari 2014 om 23:39
Vreselijk, vliegen. Toch blijf ik het dien. Als ik 1x toegeef, ga ik nooit meer. Ik vind trouwens het opstijgen en landen doodeng. Tijdens het vliegen, mits geen turbulentie, kan ik soms een beetje ontspannen. Ik ben dagen voor vertrek chagrijnig en heb dan last van nachtmerries.
En toch blijf ik vliegen...
En toch blijf ik vliegen...
dinsdag 25 februari 2014 om 00:04
dinsdag 25 februari 2014 om 00:05
dinsdag 25 februari 2014 om 00:25
dinsdag 25 februari 2014 om 00:30
dinsdag 25 februari 2014 om 07:37
Ik was al vreselijk bang, maar nu ik baren niet heb gevlogen durf ik helemaal niet meer.
Dieptepunt was dat is voor mijn werk naar Italië moest en toen met de auto ben gegaan voor 3 dagen
Collega's kwamen fit na hun vlucht aan en ik was doodmoe....
Dus gewoon blijven doen want als je eenmaal hebt besloten dat je niet meer durft doe je het misschien nooit meer....
Dieptepunt was dat is voor mijn werk naar Italië moest en toen met de auto ben gegaan voor 3 dagen
Collega's kwamen fit na hun vlucht aan en ik was doodmoe....
Dus gewoon blijven doen want als je eenmaal hebt besloten dat je niet meer durft doe je het misschien nooit meer....
dinsdag 25 februari 2014 om 07:47
quote:Very__Cherry schreef op 25 februari 2014 @ 00:25:
Als het je tijd is om te gaan, dan ga je toch wel.
Liever n beetje waardig en indrukwekkend ter aarde storten met n Boeing, dan op je aftandse barrel in je regenpak onder tram 8 te pletter gaan ter hoogte van de West Kruiskade.
Dit!
TO, ga even langs je huisarts en vraag iets kalmerends. Dan ben je wat minder gefocussed op alles wat (volgens jou) mis kan gaan en gaat de tijd wat sneller.
En by the way, turbulentie is soms vervelend maar zelden echt gevaarlijk.
Als het je tijd is om te gaan, dan ga je toch wel.
Liever n beetje waardig en indrukwekkend ter aarde storten met n Boeing, dan op je aftandse barrel in je regenpak onder tram 8 te pletter gaan ter hoogte van de West Kruiskade.
Dit!
TO, ga even langs je huisarts en vraag iets kalmerends. Dan ben je wat minder gefocussed op alles wat (volgens jou) mis kan gaan en gaat de tijd wat sneller.
En by the way, turbulentie is soms vervelend maar zelden echt gevaarlijk.