Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:stewardess schreef op 26 juni 2008 @ 23:23:

Ojee, zijn we nu betrapt?

Pfff.....Stew.....alweeeeer met Giz?

Jullie kunnen ook niet van elkaar afblijven hè
@engel68

ooooo, wat zou ik dat graag hetzelfde willen kunnen zeggen!

ben nog druk aan het 'afkicken' van m'n verslaving - gelukkig over paar weken vakantie - dan moet radiostilte lukken!

zit even lang in die achtbaan en voel dat er iets moet veranderen; risico's worden te groot, laksheid doet je de das om en gevaren zijn groter dan gedacht.

zag dat je ook bij 'foute mannen' zat. mijn sv is absoluut een foute man. mijn nr1 daarentegen......

fijn te zien dat ik niet alleen in het schuitje zit. bedankt!

en heel veel succes gewenst.

ben ook erg benieuwd naar het vervolg - laat het weten!
@tonic: hebben we toevallige dezelfde sv?

maar kostte me wel moeite hoor, maar realiseer me dat ik toch de verstandigste moet zijn. Beiden hadden we ons gerealiseerd dat we verslaafd aan elkaar dreigden te raken (voor zover we het nog niet waren).

Ik weet dat ik de spanning enorm ga missen, maar moet wel een realist blijven. de risico's worden te groot en onachtzaamheid ligt op de loer. Zag vanmorgen bijv. tot mijn grote schrik dat ik de rekening van ons etentje gisteren nog in mijn auto had laten liggen. Dus stoppen zolang ik nog geen onherstelbare schade heb toegericht in de relatie met nr1.

Betwijfel echter of ik ook tot dit inzicht zou zijn gekomen als sv'tje de afgelopen weken niet weg was geweest. Even afstand was voor mij net wat ik nodig had! Hopelijk werkt het voor jou Tonic ook zo goed als dat voor mij het geval was!!

(waarmee ik niet zeg dat we elkaar niet meer zullen zien, maar realiseer me dat het toch wel anders zal worden)

maar ja.. foute mannen he? hoop dat ik sterk in mijn schoenen blijf staan.... merk wel dat meer dames hier op het forum toch eventjes weer aan het wankelen gebracht worden... blijft verleidelijk.....
En 'wij' zijn zeker geen foute dames?
eh.... ben bang dat ik me wel in de categorie 'foute dames' mag scharen.

Ik noem het zelf echter liever 'ondeugend'.... :-) of is dat fout???
Wil jullie nog even bedanken voor jullie reacties op mijn vraag over delen van kosten met jullie sv. Heb het er afgelopen woensdag uitgebreid met mijn sv over gehad en uiteindelijk besloten om er dus mee te stoppen. Zij bleef zich op het ouderwetse man betaalt principe stellen. Ook toen ik haar confronteerde met jullie reacties bleef zij bij haar mening. Baal er wel een beetje van want ik had echt het idee dat we het samen erg leuk hadden. Maar goed, weer een les geleerd. Kan ik mijn energie de komende tijd misschien op dit forum kwijt want ik moet zeggen dat de topics, activiteiten en (re)acties mij positief verrast hebben. Dus tot gauw.
@engel

zelfde sv.... mmm, nee, denk het niet - de mijne is niet net op vakantie geweest en wij 'zien' elkaar eigenlijk wekelijks. da's teveel - al is het meestal kort, heel kort.

wij foute vrouwen? net zo fout als die mannen ja. niks mis mee toch? als je maar duidelijk bent.

het grote probleem met de meeste foute mannen is dat mijn nr1 op een km afstand ziet dat ik ze leuk vind. hij is niet jaloers, maar heeft wel instinctieve alarmbellen die dan kunnen gaan rinkelen. maar bij mijn sv gaan die niet af. heel bijzonder.

trouwens, bij mijzelf ging ook geen belletje rinkelen IRL, dat begon pas per mail. maar toen was 1 mail ook direct genoeg *grijns*.

okee, okee, da's pas fout ja....
quote:Amicus schreef op 27 juni 2008 @ 16:04:

Wil jullie nog even bedanken voor jullie reacties op mijn vraag over delen van kosten met jullie sv. Heb het er afgelopen woensdag uitgebreid met mijn sv over gehad en uiteindelijk besloten om er dus mee te stoppen. Zij bleef zich op het ouderwetse man betaalt principe stellen. Ook toen ik haar confronteerde met jullie reacties bleef zij bij haar mening. Baal er wel een beetje van want ik had echt het idee dat we het samen erg leuk hadden. Maar goed, weer een les geleerd. Kan ik mijn energie de komende tijd misschien op dit forum kwijt want ik moet zeggen dat de topics, activiteiten en (re)acties mij positief verrast hebben. Dus tot gauw.

activiteiten, wat heb ik gemist? welke activiteiten doen we hier samen?

Zijn er meer acties dan tussen Stew en Gizzy alleen?
@Tonic; haha.. herkenbaar... sv;tje zou ook niet direct het type zijn waar mijn man alert bij zou worden.. integendeel! Hij zou zelfs sv'tje als 'geen enkel gevaar' bestempelen, ben ik van overtuigd. Ook niet het gebruikelijke type waar ik op val moet ik toegeven, heel bijzonder he? Ik hou van donker, sv'tje is blond.. ik hou van gespierd, sv'tje is dat niet..En waarom dan toch ervoor gevallen? Kan het zelf ook niet verklaren eigenlijk. 1 berichtje was voor mij ook al voldoende om overstag te gaan. inderdaad heel fout.. (maar wel erg lekker

Hoe lang ken jij hem nu?
@engel

'geen enkel gevaar' - dat denkt mijn nr1 ook... en ikzelf ook trouwens als ik hem buiten sv-tijd tegen kom (hoe 'fout' wil je het hebben....) hoef weinig moeite te doen 'gewoon' over te komen als dat zo uitkomt.

jeetje, ik val op blond, maar....

Weet 1,5 jaar van zijn bestaan - deed me niks - nee, logisch ABSOLUUT niet mijn type. Tot dat ene, bijna zakelijke mailtje. Zonder duidelijke dubbelzinnigheid. Ik voelde het gewoon en hij ook. Klaar. Alleen door de noodzakelijke planning duurde het nog een dikke week voor we het in praktijk konden testen...

en het werkte. verdomd goed zelfs. Bizar maar waar.

Is jouw sv jonger of ouder (jij bent van '68?) en heeft hij een nr1? Hoe kijk jij daar tegenaan?
kennen 1,5 jaar, 'kennen' maand of 9
mijn sv is ouder dan ik (en ja goed gegokt... dit jaar word ik 40 ... Hij en ik hebben beiden een nr.1. Vanaf de eerste klik (het berichtje inmiddels zo'n 10 mnd geleden) tot onze date gisteren was duidelijk dat nr1 is en blijft. We komen elkaar in het dagelijks leven niet tegen, daarvoor is de afstand te groot (wonen zo'n 100km bij elkaar uit de buurt). Onze eerste echte afspraak, we keken elkaar in de ogen en direct was daar een enorme spanning.. Zijn naar een hotel gereden en de rest laat zich raden.

Viel niet mee om elkaar iedere 14 dagen te zien. Heel wat agenda's zijn omgezet, zowel zakelijk als prive. En halverwege boekten we een hotel om toch even samen te kunnen zijn.

Maar merkte wel dat iedere dag sms, mail en bellen ervoor zorgden dat ik dingen in mijn normale leven wat los ging laten. Altijd mobiel mee, totdat het 18 uur was en we beiden ons 'normale leven' weer leiden (gezin). En vervolgens de volgende dag om (vaste prik) 7 uur begon het weer. Heerlijk en ik heb er echt van genoten.

Maar... keerzijde is dat je (ik tenminste) dan toch nr2 een plek gaat geven in je leven. en dat was niet de bedoeling....

Ben blij dat ik nu deze stap gezet heb.. maar valt me niet makkelijk.

Hoe is dat bij jou?
ben bezig wat afstand te nemen - is ook niet eenvoudig, maar dan om omgekeerde reden - niks 100 km, eerder 100 m.... (hahaha, hoe verschillend wil je het hebben en toch zo gelijk!)

ik wil verder niks van hem, nr1 is en blijft mijn nr1, dat is helemaal geen vraag. Voor mij niet - maar bij ontdekking ben ik bang dat ik hem zo erg gekwetst heb, dat het toch afgelopen en uit is - daar kan hij niet mee omgaan.

Is heel moeilijk dilemma (ja! daar hebben we het dilemma weer!); moet je dan door en er de lol van pakken, of alle risico wegnemen en stoppen....

Ik kies nu voor een tussenweg. Wil minderen met sv, hij kan dat denk ik goed aan. En komende weken (schoolvakanties en zo) is alles toch anders en moeilijker te regelen.

Ik vind het ook moeilijk. Check toch steeds mijn mail en zo. Sluit msn af, start het weer op, toch weer kijken. Bah! Word erg moe van mezelf. Ben jaren geleden gestopt met roken, dat kostte toen ook tijd - en pleisters.... nu kick ik af met behulp van dit forum - bedankt allemaal!!

Voordeel vind ik wel dat mijn libido een enorme boost heeft gekregen door sv. Daar hebben nr1 en ik erg veel plezier van. Humeur is ook vaak goed. Dus ja, ook nr1 plukt er indirect ook de vruchten van.... hij heeft niks tegen een sappig pruimpje...;-)

Jammer, jammer, moet zo stoppen.... weekend calls....

Ben wel erg blij met je verhaal! Jij ook sterkte.

(ik ga proberen het hele weekend niks te mailen naar sv. alleen eventueel reageren op een berichtje, meer niet - kijken of dat lukt )
quote:tonic schreef op 27 juni 2008 @ 17:13:

ben bezig wat afstand te nemen - is ook niet eenvoudig, maar dan om omgekeerde reden - niks 100 km, eerder 100 m.... (hahaha, hoe verschillend wil je het hebben en toch zo gelijk!)

pff, ik mag er niet aan denken, ik blindeer mijn ramen, barricadeer mijn deur, zelfs als wonen ze 40 km van me vandaan.

Ik geniet trouwens veel meer van sporadische ontmoetingen, dat is veel spannender.
wij wisten het anders ook bijzonder spannend te houden.... maar sporadisch contact is wel verstandiger ben ik nu achter... brengt in ieder geval meer balans.

hoe vaak zie jij je sv'tje als ik vragen mag?
De tijd van een "vaste" sv is voor mij al een paar maanden geleden. Het minnaargehalte werd te groot, dat belemmert en benauwt mij enorm en dan kan ik niet meer genieten.

In een huis ga je ook niet te veel deuren plaatsen want elke geopende deur moet je achteraf ook sluiten en dat is vermoeiend.

Ik date selectief; soms lange periodes niks, dan weer meer.

Belangrijk voor mij zijn de wederzijdse klik, respect voor elkaar en voor elkaars privé-leven, elkaar aantrekkelijk vinden, een zekere ruimdenkendheid en natuurlijk een onaards zalige seksbeleving !

Het is zeker ook niet zo dat de kennisenkring zó enorm is dat die constant moet uitgebreid worden, soms ontmoet ik iemand "nieuw" maar ik blijf evengoed in hetzelfde kringetje "hangen".

Ontmoetingen zijn niet echt agendagepland maar komen er toch wel. En daar kunnen heel wat weken en meer overgaan, dat maakt niets uit. Het is immers complementair voor de betrokken partijen , waarbij de spanning en het genot verrijkend is voor de meer conservatieve kant van het (mijn) leven.
hie reageren of naar sv.... hier dus.

zag hem vanavond (niet als sv).

ga niet mailen

enne, inderdaad Belgenmoppie is verre van ideaal, dichtbij.... maar ja, was niet echt gepland....

wel een fijne avond gehad trouwens, met hier en daar een gesloten blik.... mmmm
weer geopend, maar jullie redden me - NIET MAILEN!!!

Nee, ik doe het niet. Gewoon afwachten.
MSN weer geopend bedoelde ik dus - mmm, alcohol is slechte raadgever.....
Alcohol is inderdaad een slechte raadgever ! Drink gewoon een tonicje, of chat eens met iemand anders.

En hop, nu je bedje in, slaaplekker
Ja, Tonic, afsluiten en je bed in!!!
jullie zijn echt schatten!

ja, deze laatste wodka lime en dan mijn bedje in....

en nee, heb niet gemaild. KNAP!
Goedzo, Tonic!! Je leert het wel.....
mag ik wel eerst mijn nr1 verwennen...ja natuurlijk!!!

mmm. zal uitkijken voor angel....;-)
zie maar dat je hem nog vindt, zijn angel bedoel ik dan ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven