De sterretjes op FUNDA
dinsdag 25 februari 2014 om 07:45
Wie weet wat de sterretjes of een enkel sterretje op FUNDA betekent achter een woning? Ik zie het voornamelijk achter huurwoningen. Ik dacht altijd dat ze dan ook te koop stonden maar sommige hebben twee sterretjes
Ik ben het spoor bijster. De site geeft geen antwoord en de helpdesk heeft mij een ticket nummer gegeven maar ik wil het nu weten!
Wie helpt?
Ik ben het spoor bijster. De site geeft geen antwoord en de helpdesk heeft mij een ticket nummer gegeven maar ik wil het nu weten!
Wie helpt?
dinsdag 25 februari 2014 om 08:55
dinsdag 25 februari 2014 om 09:09
dinsdag 25 februari 2014 om 09:36
Ik zie het ook regelmatig als ik kijk voor (koop)woningen in Rotterdam en dan houd het sterretje hier vaak in dat er een bepaalde voorwaarden is. 9 van de 10x is het dan een huis met de duo-koop regeling (dan is geloof ik de grond niet van jou dus huis goedkoper) of met (starters)korting. Dat staan dan hier iig wel duidelijk in de advertentie.
dinsdag 25 februari 2014 om 12:03
Ik had gister ook al Funda een mail gestuurd en inmiddels ook antwoord:
Bedankt voor uw reactie. Dit is een toevoeging op het adres dat de makelaar zelf in heeft gevoerd. elke makelaar kan hier iets anders mee bedoelen. Zo kan het zijn dat het object er ook door een andere makelaar reeds is opgezet of dat de betreffende woning zonder of met parkeerplaats is. Er zijn uiteenlopende redenen die een makelaar kan hebben om dit aan de woning toe te voegen. Ik wil u dan ook aanraden de vraag bij de makelaar neer te leggen. Wanneer u verder nog vragen heeft, verneem ik deze uiteraard van harte.
Wat mij betreft dus alsnog heel vaag en 1 of 2 * maakt dus geen flaus aus.
Bedankt voor uw reactie. Dit is een toevoeging op het adres dat de makelaar zelf in heeft gevoerd. elke makelaar kan hier iets anders mee bedoelen. Zo kan het zijn dat het object er ook door een andere makelaar reeds is opgezet of dat de betreffende woning zonder of met parkeerplaats is. Er zijn uiteenlopende redenen die een makelaar kan hebben om dit aan de woning toe te voegen. Ik wil u dan ook aanraden de vraag bij de makelaar neer te leggen. Wanneer u verder nog vragen heeft, verneem ik deze uiteraard van harte.
Wat mij betreft dus alsnog heel vaag en 1 of 2 * maakt dus geen flaus aus.
dinsdag 25 februari 2014 om 13:13
dinsdag 25 februari 2014 om 23:21
quote:Anoniem2502214 schreef op 25 februari 2014 @ 13:13:
Hey, funda hier.
Het is dus een toevoeging die de makelaar kan doen. Meestal doen ze dit wanneer het adres al bestaat in de database, dit kan verschillende redenen hebben. Bij twee sterren, kan het zijn dat de woning al twee maal bestond. Het heeft dus verder geen speciale betekenis.
Funda kan praten.
Hey, funda hier.
Het is dus een toevoeging die de makelaar kan doen. Meestal doen ze dit wanneer het adres al bestaat in de database, dit kan verschillende redenen hebben. Bij twee sterren, kan het zijn dat de woning al twee maal bestond. Het heeft dus verder geen speciale betekenis.
Funda kan praten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.