Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!

MV, wat een lieve vleermuisplaatjes! Laat ze straks even aan Snaak zien, die vind ze vast vet schattig. Succes zometeen!

Wat een gezellige drukte gister, leuk om even terug te lezen. Con, ook ik heb wat van je vorige topic meegekregen. Fijn dat je hier even je ei kwijt kon, en ik hoop dat je kiest voor wat voor jou goed is. Wij kunnen wel van alles adviseren, maar je zult het zelf moeten doen!
MV, hoe is het bij de tandarts gegaan??
quote:thee schreef op 25 februari 2014 @ 11:42:

MV, hoe is het bij de tandarts gegaan??

Slecht. Er moet of een schildje op mijn tand maar eigenlijk zegt mijn tandarts dat ik een kroon moet hebben.

De pijn aan ontstoken tandvlees en bij mijn neus dat moet weer overgaan, hij heeft een foto gemaakt en daar ziet hij niets raars.

Dus nu beslissen of ik wel of geen kroon zal nemen. Heel veel keus heb ik eigenlijk niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jak Mleen, maar als je geen keus hebt dan meteen maar doorpakken of niet?
https://fbcdn-sphotos-c-a ... 96338937_1219600171_n.jpg
quote:maroon5 schreef op 25 februari 2014 @ 14:11:

Jak Mleen, maar als je geen keus hebt dan meteen maar doorpakken of niet?

Ja dat zou wel moeten. Maar ik heb het geld er niet voor. Mijn moeder was mee en bood aan om het te betalen (minus het bedrag van de verzekering). Dat zou wel een oplossing zijn maar wil de aankomende dagen toch even nadenken of het wel kan. Straks komt zijzelf in financiele problemen door dit soort dingen allemaal te betalen. (laatst vertelde ze dat ze haar haar niet meer gaat laten verven omdat het te duur wordt). Dus maar even nadenken of ik het wel kan aannemen.

(en verder over mijn angst komen als ik het een of het ander laat doen, kan het ook onder gehele narcose? Ik durf nog niet te googlen )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:bankje schreef op 25 februari 2014 @ 14:14:

https://fbcdn-sphotos-c-a ... 96338937_1219600171_n.jpg

Hahahhah.

Van de week lag die `dikke` kat op mijn borst en links en rechts bij mijn borst die andere 2. Heel moeizaam kon ik mijn fototoestel naast mijn kussen pakken. Met de hand in de lucht geprobeerd een foto van te maken maar het is teveel kat om op 1 foto te krijgen .
Kijken jullie wel eens op maandag naar het tv programma Jeuk? De ene keer is die leuker dan de andere keer maar die van gister was wel erg grappig; Fal doot
Zwaai zwaai

allemaal
MV, in vergelijking met wat je nu aan tandartsbehandelingen hebt gehad is het laten plaatsen van een kroon een peuleschilletje (vind ik) maar het is idd wel duur. Als een schildje (voorlopig?) afdoende is zou ik dat denk ik wel serieus overwegen.Succes met wikken en wegen!
Hmm, als het een financiele kwestie is dan zou ik eerst voor een schildje gaan.. Helemaal als je moeder aangeeft dat het allemaal vrij duur word, maar goed, dat moet je natuurlijk zelf weten. Mss is er wel iets te halen via een minimaregeling, of kom je daar niet voor in aanmerking?
Nou een schildje gaat niet helemaal helpen. Wat er nu zit zou ook jaren moeten meegaan maar als je tand na 2 weken weer zwart wordt, dan gaat dat ook bij het schildje gebeuren. En van de 450 euro dit jaar verzekering ben ik al de helft kwijt met allerlei dingen uitproberen. Dus hij denkt dat ik beter een kroon kan nemen.

Als het nou richting eind van het jaar was, dan had ik uitgestelde betaling gevraagd, heeft hij wel eens meer gedaan, de rekening pas in januari sturen. Maar denk niet dat hij dat nu zal doen.

Ik ga eerst vrijdag genieten en dan van het weekend eens bedenken hoe ik dit moet oplossen.
Goed dat je gegaan bent Myv. Ik zou als ik jou was toch voor een kroon gaan. Anders blijft het aanklooien. Je moeder heeft voorgesteld het te betalen? Kan je het anders niet gewoon lenen en met een maandelijkse betaling aflossen?

Thee, hoe is het met je? Probeer in je ''goed-eten-modus'' te blijven hoor.

En over eten gesproken, heb vanavond een monchoutaart gemaakt. Hoe die smaakt weet ik nog niet. Ziet er iig lekker uit.
Foto Moos!!!! Maak ons gek.
Oke, ik heb een foto gemaakt. Komt er zo aan. Verwacht er niet te veel van hoor. Als ik geweten had dat doe op de foto moest, had ik me meer uitgesloofd.
Zal wel meevallen lieverd. Ik ben benieuwd. Heb erge trek trouwens.
Maak je het zelf die taart of samen met dokter Utker?
quote:MocyMoos schreef op 25 februari 2014 @ 23:57:

[afbeelding]

Ahhhhhhhhhhhh die is toch prachtig!

Gewoon voor het lekkere gemaakt of moeten we iemand feliciteren?

Ziet er heerlijk uit hoor!
Ik verveelde me, geen kaarten vanavond. Dus zo maar. Wilde eigenlijk weer een quiche maken, maar doe ik man niet echt een plezier mee.
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2014 @ 23:58:

Maak je het zelf die taart of samen met dokter Utker?

Wat denk je....

Ben nog ´´kok´´ in de grondverf hoor.
Oh quiches zijn ook lekker idd. Jammer dat je man er niet van houdt. Nou bij een quiches-buffet blijf je bij de wakkeren niet mee zitten hoor.
quote:MocyMoos schreef op 26 februari 2014 @ 00:03:

[...]

Wat denk je....

Ben nog ´´kok´´ in de grondverf hoor.

Voeg me toe bij fb, dan kan ik je ook toevoegen bij fb receptensite PrikeenVorkje, daar zit ook iemand bij die professioneel taarten maakt. Erg leuk om te zien en te lezen en evt. van te leren. Ja taarten is niet mijn specialiteit. Heb er denk ik maar 2 gemaakt. Komt ook omdat ik het alleen toch niet op kan.

Wat ik nog nooit heb gemaakt maar wel leuk lijkt, dat zijn cupcakes. Maar ja, daar begin ik maar niet aan. Ben er niet heel erg gek op. Nou ik vond de hartige cupcakes van Roos wel lekker, maar vergeten een foto van te maken.
Ik doe niet aan fb Myv.
quote:MocyMoos schreef op 26 februari 2014 @ 00:10:

Ik doe niet aan fb Myv.Leuke reden om er nu mee te beginnen. Maak je gewoon een nick MocyMoos aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven