Gezondheid alle pijlers

online dokter?

26-02-2014 21:15 90 berichten
Weet iemand een online dokter waar ik een vraag kan stellen en een foto kan sturen?
-
Alle reacties Link kopieren
Ik haak af, ik vind je obsessief en je blijft je riedeltje maar herhalen. Jammer dat je je zo vastbijt in deze onzin. Zonde van je leven, maar als jij dat wilt; veel succes.
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 22:13:

Er is op niets anders dan wormen getest.

Maar het gaat nu goed met je dochter!!

moeilijk doen is je hobby? weet je, als er iets loos zou zijn met je dochter zou ik het snappen, maar het kind is kip lekker en jij loopt te stressen over een of andere foto van een paar weken terug.
-
Koop een microscoop en ga zelf aan de slag.
verba volant, scripta manent.
Het ding dat op haar ontlasting lag, kan dat niet gewoon onverteerd eten zijn? Niet goed gekauwd.
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 22:19:

Bootje, fijn dat je afhaakt. Ik ben niet de enige die herhaaltNee, jij luistert niet
Er is niet meer over te zeggen.

Wat wil je nu? Een volledig darmonderzoek om alles uit te sluiten? Er is niets. Behalve jouw hypochondrische gedrag waar niemand een hol aan heeft.
Ooit lang geleden hebben ze mijn ontlasting op parasieten getest.... Kwam niets uit echter ze vonden wel andere afwijkende dingen. Dus ze kijken echt niet alleen naar parasieten! Mocht er iets anders inzitten dan komt dat daar ook boven water en krijg je dat ook te horen!

Kortom je zeikt!!!!
Als ze hebben gecheckt op parasieten dan nemen ze een monster en dat wordt onder de microscoop bekeken. Dan zie je het dus ook als er iets anders in zit wat er niet hoort.
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 22:19:

Bootje, fijn dat je afhaakt. Ik ben niet de enige die herhaalt

Nou reageer dan even op de serieuze reacties dan.

https://www.constamed.nl/hoe-werkt-het/
De test op parasieten bestaat uit 3 potjes van 3 verschillende keren poepen. Het zou wel heel apart zijn als die drie potjes verwisseld zouden zijn of als iets belangrijks dan nog wordt gemist.
quote:single-lady schreef op 26 februari 2014 @ 22:24:

[...]

Nou reageer dan even op de serieuze reacties dan.

https://www.constamed.nl/hoe-werkt-het/

Je hebt gelijk, maar ik ben ook hartstikke serieus (en bootje ook volgens mij)

(het is alleen geloof ik niet helemaal wat TO wil horen)
Sleep het kind gewoon van dokter naar dokter, dan krijg je snel een diagnose: Muenchhausen by proxy.
Single-lady, dank je wel voor de link.
TO wil horen dat wij ook twijfelen aan de uitslag, dat het verstandig is om naar de huisarts terug te gaan en dat ze bij twijfel zeker om een verwijzing moet vragen.

Want als wij dat schrijven heeft ze een rechtvaardiging voor haar gedrag. Helaas krijgt ze die hier niet, want het is overdreven gedoe.
-
quote:MarianneDavids schreef op 26 februari 2014 @ 22:29:

Sleep het kind gewoon van dokter naar dokter, dan krijg je snel een diagnose: Muenchhausen by proxy.Nee, dat denk ik niet. Gezien het verhaal in haar vorige topic, met de verwisselingen van de enveloppen denk ik dat de potjes inderdaad verwisseld zijn.
Nee hoor Bootje, ik vroeg om een site van een online dokter. Meer niet.
Wat een gezeik over een hoop stront.
Hoezo zijn de enveloppen verwisseld..? Maar dan nog, je plakt toch altijd een sticker met gegevens op de potjes?
Een echte dokter zal je keurig terug verwijzen naar je huisarts, want hij kan er niets mee.

Ik hoop niet dat je kind een keer echt iets krijgt trouwens.
Tuurlijk Se. Protocol.
quote:MarianneDavids schreef op 26 februari 2014 @ 22:29:

Sleep het kind gewoon van dokter naar dokter, dan krijg je snel een diagnose: Muenchhausen by proxy.

Ik vind het een goede traditie dat er op de gezondheid pijler niet met diagnoses wordt gestrooid, wat voor diagnose dan ook. En munchhausen by proxy is helemaal niet een diagnose die snel gesteld wordt.

To maakt zich druk over iets waar wij dat niet over zouden doen. Dat kan, maar dat is heel wat anders dan munchhausen.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven