Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
woensdag 26 februari 2014 om 17:05
woensdag 26 februari 2014 om 23:18
Carnaval vind ik nog altijd geweldig maar dan wel in 't eigen dorp! Eigen tradities en zo!
Verder heb ik ook wel die binnenpretjes! Mensen worden nu eenmaal flirteriger als ze gedronken hebben. Ik vind dat eigenlijk wel leuk. Mag dat graag doen maar ja in eigen durp moet je best wel uitkijken. Dan zie ik de heren best wel eens stiekum kijken....denk ik ze moesten eens weten!
DS, heb je antwoord teruggestuurd!
Verder heb ik ook wel die binnenpretjes! Mensen worden nu eenmaal flirteriger als ze gedronken hebben. Ik vind dat eigenlijk wel leuk. Mag dat graag doen maar ja in eigen durp moet je best wel uitkijken. Dan zie ik de heren best wel eens stiekum kijken....denk ik ze moesten eens weten!
DS, heb je antwoord teruggestuurd!
It's never too late start living!
donderdag 27 februari 2014 om 00:23
quote:barbarella70 schreef op 26 februari 2014 @ 22:31:
Ik ben dan wel geboren in Brabant, maar heb he-le-maal niks met carnaval. Een hoop zatlappen, nee, dank u.
Grappig. Ik heb van 6 tot 18 in Brabant gewoond, altijd carnaval gevierd. Daarna dik 20 jaar niet.
2 jaar geleden voor 't eerst weer. En leuk dat het was!
Ik ben dan wel geboren in Brabant, maar heb he-le-maal niks met carnaval. Een hoop zatlappen, nee, dank u.
Grappig. Ik heb van 6 tot 18 in Brabant gewoond, altijd carnaval gevierd. Daarna dik 20 jaar niet.
2 jaar geleden voor 't eerst weer. En leuk dat het was!