Werk & Studie alle pijlers

Actief ondernemen

27-02-2014 13:24 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mede forumleden,

op het moment zit ik een beetje in de fase of dit nou alles in het leven is. Klinkt misschien wat depressief. Dat is het absoluut niet, maar ik wil wel meer.

Ik hang nu een beetje in het bekende opstaan, werken, eten en op de bank hangen en zo nu en dan een avondje wat leuks doen. Wellicht voor veel mensen oke, maar ik wil uitdaging en actief zijn.

Ik heb op het moment al een eigen onderneming waar ik overigens wel erg blij mee ben. Het gaat de goede kant op, ben er goed in en vind het leuk om te doen. Echter gaat het wel voornamelijk om computerwerk. Op zich prima, maar te veel vind ik wat saai. Ik wil daarom daarnaast nog meer gaan ondernemen. Ik ben nog jong, maar ondernemen is iets wat mij altijd heeft getrokken en waar ik mee ben opgegroeid (ondernemende familie).

Ik zou nu echt iets actiefs willen gaan doen met wat uitdaging, eventueel met iemand samen. Onderweg zijn met de auto, reizen (buitenland), organiseren en marketing, evenementen, dieren, muziek zijn woorden waar ik aan denk en waar ik blij van word.

Ik verwacht niet dat jullie mij letterlijk de beroepen gaan voorschotelen, maar ik ben vooral op zoek naar inspiratie qua sector, beroepen, kansen etc. die passend zijn bij mij, maar waar ik tot op heden zelf nog niet helemaal uitkom.

Wie bezorgt mij inspiratie?
Wat dacht je van een bureau die marketingadvies geeft of de marketing verzorgd voor bedrijven die betrokken kunnen worden bij evenementen. Of vanuit een opdrachtgever die een evenement organiseert.

Lobbyen voor (nieuwe/kleinere) bedrijven om op evenementen te verschijnen. Of het in kaart brengen en koppelen van bedrijven en evenementen.

Ik heb geen idee of zoiets al bestaat of dat hiervoor een markt is. Het lijkt mij dat veel organisatoren van evenementen vaak in zee gaan met de bedrijven die al bij hun bekend zijn.
Luister naar je hart, want dat klopt
Wat voor achtergrond en opleiding heb je?

Misschien flauw maar onderweg zijn met de auto naar t buitenland met een muziekje op = vrachtwagenchauffeur. Is ook heel ondernemend maar waarschijnlijk niet waar je naar zoekt. Wat meer info kan dus handig zijn.

Weet je het echt niet en kan je als ondernemer zelf je tijd indelen? Ga dan eens een paar dagen met mensen uit je netwerk meelopen, bezoek zelf evenementen en wie weet doe je zo zelf inspiratie op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven