Ik haat mijn kat

28-02-2014 18:55 57 berichten
...haar hobby, kabeltjes doorbijten. Tot nu toe heeft dat mij een aantal koptelefoons en opladers van mijn mobiel gekost. Ik wilde van de week mijn mobieltje opladen en vond het vreemd dat het ondanks een paar uur opladen nog steeds leeg was. Ik kijk naar mijn oplader en jawel hoor, Lapje heeft weer toegeslagen. Ik denk dat ik deze week maar wat brokjes minder geef, want ik moet een nieuwe oplader kopen.
Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo'n hondje, kostte me 3 opladers.
Spullen opruimen!
Kabels beter verstoppen.
Die van mij doet dat ook. Alleen de snoertjes van mijn oordopjes en opladers.

Het ziet er altijd uit alsof ze er gewoon 1x heel hard in gebeten heeft.
Kat naar buiten laten zoekt ze zelf wel een leuker baasje.
De kabels moet ik inderdaad beter verstoppen, maar ze is slim. Ik dacht toch echt dat ik de oplader goed verstopt had, dus niet. Ik heb haar nog toegesproken maar ze kijkt me ongeïnteresseerd aan. Duhh, en ze loopt alvast naar haar bakje.
Irritant! Een van mijn katten had daar ook een handje van, en dan het liefst peperdure oortjes of merktelefoonopladers.
Ach die elektrocuteert zichzelf vast wel een x ;)
Ach, de hond van mijn schoonzus heeft inmiddels zoveel mobieltjes opgegeten dat je een beltoon hoort als hij een boer laat. Ook afstandsbedieningen zijn niet veilig voor hem en als je even niet op de tas let ligt de hele inhoud door de kamer. Dat is dan wel mijn eigen schuld want er zitten altijd wel wat kauwstrips of brokjes voor mijn eigen hond in.
verba volant, scripta manent.
Mijn Sennheiser heeft vervangbare kabels. Het lost je probleem niet op, maar beperkt de schade.

Voor veel telefoons zijn tegenwoordig draadloze opladers te verkrijgen.

En bovenal: niks is een reden om een kat te haten!

Ik haar haar hobby. Maar Lapje heeft een prima huisje hoor. Om 6 uur 's ochtends duikt ze op mijn schouder om aan te geven dat het ontbijt klaar gemaakt dient te worden. Mijn toetsenbord blijft aangenaam speelgoed, als ik typ en zie dat ik bij de vraagteken een streepje krijg dan weet ik het weer. De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel
Toen mijn kat klein was ging die plassen op alle kabels van mijn huis (liefste achter de TV, om voor mij de klus nog makkelijker te maken) Hing die ook graag in mijn gordijnen . Twee jassen van mijn kind heb hij ook onder geplaatst (laatste nog niet zo lang geleden), mijn bankstel(en) waren zijn eigen krabbelhuis en mijn tassen waren zijn lieveling bed. Nooit ben ik boos op hem geworden, wel op mij zelf en mijn kind omdat we ff niet aan de kat dachten.

Hij is vorige week overleden en ik mis hem nog iedere minuut.
Enigszins afhankelijk van welk huisdier je neemt, is toch je leven daarna niet meer helemaal hetzelfde.
Hahaha mijn konijn had daar ook een handje van.. Die beet elke kabel in zo'n 6 stukjes! Ik wenste hem dan vaak wel even flink buikpijn toe, maar moest er ook wel erg hard om lachen. Op dat lieve kopje kon ik nooit echt boos worden :-)

Tja ik heb mezelf geleerd om die kabels altijd in de la te doen en als ik ze gebruik hoog boven neer te leggen - hoewel dat met een kat misschien niet bijster veel uitmaakt
Hebben mijn mormels ook een handje van. Wij hebben dan ook standaard een paar kroonsteentjes in huis.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
quote:emagix schreef op 28 februari 2014 @ 19:03:

Voor veel telefoons zijn tegenwoordig draadloze opladers te verkrijgen.

En bovenal: niks is een reden om een kat te haten!Volgens mij schrijft to: "ik haat mijn kat haar hobby"

En die draadloze opladers wil toch zeggen dat je geen kabeltje in de telefoon moet steken, maar de oplader waar je de telefoon op kan leggen is toch niet draadloos want die moet nog steeds in het stopcontact.
quote:duistercontinent schreef op 28 februari 2014 @ 19:07:

Ik haar haar hobby. Maar Lapje heeft een prima huisje hoor. Om 6 uur 's ochtends duikt ze op mijn schouder om aan te geven dat het ontbijt klaar gemaakt dient te worden. Mijn toetsenbord blijft aangenaam speelgoed, als ik typ en zie dat ik bij de vraagteken een streepje krijg dan weet ik het weer. De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel Kat twijfelt niet hoor, die weet het wel: Kat is de baas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
[img]http://www.pinguinpablo.nl/pics/plaatjes/240.jpg[/img]
quote:sugarmiss schreef op 28 februari 2014 @ 18:59:

Kat naar buiten laten zoekt ze zelf wel een leuker baasje.Jij hebt duidelijk alleen de titel gelezen.
quote:nlies schreef op 28 februari 2014 @ 19:28:

[...]

Kat twijfelt niet hoor, die weet het wel: Kat is de baasIk vrees het ook, maar als ze op mijn schoot ligt en het snormachientje aanzet is alles vergeven.
quote:duistercontinent schreef op 28 februari 2014 @ 19:07:

De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel.
Herkenbaar! Elke keer weer mijn iphone kabel! Maar haten? Neuh, balen? Heel erg.
Herkenbaar. Ik refereer ook vaak naar mijn beesten als 'hufterpoes' en 'klootzakkat'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven