Wakker
zaterdag 1 maart 2014 om 00:03
Ans wat goed dat je er tegenaan gaat. Ik weet niet precies hoe en wat maar volgens mij moet het je lukken! En je weet het, je hoeft niet in de nacht hier te komen, we schuiven het gewoon een paar uurtjes vroeger.
Even dikke , je weet ons te vinden.
Praadje wilde ik wat zeggen maar weet het niet, heb 2 rode wijn op en dat drink ik nooit dus voel me lekker maar weet niet wat ik wilde zeggen.
Ik kom zo terug.
Heb een ontzettend leuke, gezellige avond gehad. Eerst heerlijk gegeten, echt waar. Normaal kan ik alleen een hoofdgerecht op maar het was zo lekker dat ik na voor en hoofd nog wel wat lustte, gelukkig mijn moeder ook, anders had ik het niet gedaan hoor.
Het concert was zo mooi, echt kippenvel. Net als je dacht dat het niet mooier kon, dan kwam er nog iets mooiers. Erna nog in het theater een wijntje gedronken. Toen we weg gingen zag mijn moeder Petra staan dus ik heb netjes gevraagd of ik met haar op de foto mocht en dat was geen probleem. Ja ik heb een wereldavond gehad.
Even dikke , je weet ons te vinden.
Praadje wilde ik wat zeggen maar weet het niet, heb 2 rode wijn op en dat drink ik nooit dus voel me lekker maar weet niet wat ik wilde zeggen.
Ik kom zo terug.
Heb een ontzettend leuke, gezellige avond gehad. Eerst heerlijk gegeten, echt waar. Normaal kan ik alleen een hoofdgerecht op maar het was zo lekker dat ik na voor en hoofd nog wel wat lustte, gelukkig mijn moeder ook, anders had ik het niet gedaan hoor.
Het concert was zo mooi, echt kippenvel. Net als je dacht dat het niet mooier kon, dan kwam er nog iets mooiers. Erna nog in het theater een wijntje gedronken. Toen we weg gingen zag mijn moeder Petra staan dus ik heb netjes gevraagd of ik met haar op de foto mocht en dat was geen probleem. Ja ik heb een wereldavond gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 1 maart 2014 om 00:18
quote:MocyMoos schreef op 01 maart 2014 @ 00:13:
Morguh meisjes.
Ik ben wel benieuwd waar je naar toe bent geweest Myv.
Anske,
Heel moedig en goed van je hulp te zoeken en respect voor je openhartigheid. En je gaat ervoor dus ga je het redden en wordt het beter. Dikke
Lieve Ans, plus 1 met Moosie.
Moos, ik was naar concert van Petra Berger en ervoor trakteerde mijn moeder op een etentje. Ik was nog nooit in het Zaantheater geweest maar het eten was heerlijk, ik kan normaal nooit zoveel op maar had zoveel trek in nog een nagerecht wat ik normaal niet eet tenzij het een kaasplateau is ofzo.
Ja super avond gehad, zal even een foto plaatsen.
Praadje, weet nog niet wat ik wilde schrijven
Morguh meisjes.
Ik ben wel benieuwd waar je naar toe bent geweest Myv.
Anske,
Heel moedig en goed van je hulp te zoeken en respect voor je openhartigheid. En je gaat ervoor dus ga je het redden en wordt het beter. Dikke
Lieve Ans, plus 1 met Moosie.
Moos, ik was naar concert van Petra Berger en ervoor trakteerde mijn moeder op een etentje. Ik was nog nooit in het Zaantheater geweest maar het eten was heerlijk, ik kan normaal nooit zoveel op maar had zoveel trek in nog een nagerecht wat ik normaal niet eet tenzij het een kaasplateau is ofzo.
Ja super avond gehad, zal even een foto plaatsen.
Praadje, weet nog niet wat ik wilde schrijven
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 1 maart 2014 om 00:29
Je mocht geen fotos nemen dus ik hem stiekem eentje zonder flits genomen maar haar jurk komt er niet mooi uit. Jammer dat je geen gewone foto kon maken. Jurk had hele mooie steentjes aan de bovenkant of wat het ook was, de bovenkant was prachtig. De mouwen doorzichtig, echt heel mooi die jurk bij de muziek.
Hier heb ik mijzelf even van de foto geknipt, dit was toen ze naar huis ging en we haar nog even zagen;
Fotos niet quoten, dan haal ik ze straks nog weg.
Hier heb ik mijzelf even van de foto geknipt, dit was toen ze naar huis ging en we haar nog even zagen;
Fotos niet quoten, dan haal ik ze straks nog weg.
zaterdag 1 maart 2014 om 00:43
quote:MocyMoos schreef op 01 maart 2014 @ 00:38:
Wat voor repetoire zingt ze?http://www.youtube.com/watch?v=pDR4K47RAHs
Wat voor repetoire zingt ze?http://www.youtube.com/watch?v=pDR4K47RAHs
zaterdag 1 maart 2014 om 00:47
het voorstukje lijkt heel klassiek maar dat was het juist niet, beetje klassiekers in modern jasje. Prachtige stem.
Voorstukje wat ik link is niet wat ze allemaal gezongen heeft. Was echt mooi de nummers, maar weet de namen niet, ga morgen eens googlen welke nummers ze gezongen heeft.
Voorstukje wat ik link is niet wat ze allemaal gezongen heeft. Was echt mooi de nummers, maar weet de namen niet, ga morgen eens googlen welke nummers ze gezongen heeft.
zaterdag 1 maart 2014 om 01:00
quote:prada schreef op 01 maart 2014 @ 00:57:
Ohhh MV, dat nummer, You raise me up. Tranen schoten direct in mijn ogen.
Praadje, ze zong zulke mooie nummers. En weet je, zonder pauze. Prachtig die stem en die hoogtes. De nummers waren nog mooier dan de link die ik gaf hoor. maar was om aan te geven wie ze is. Wat een mooie vrouw en wat kan ze zingen.
Ze gaf nog een toegift, even morgen vragen of mijn moeder weet hoe die heet, dat nummer vond ik het mooiste, dan zoek ik hem op bij youtube.
Ohhh MV, dat nummer, You raise me up. Tranen schoten direct in mijn ogen.
Praadje, ze zong zulke mooie nummers. En weet je, zonder pauze. Prachtig die stem en die hoogtes. De nummers waren nog mooier dan de link die ik gaf hoor. maar was om aan te geven wie ze is. Wat een mooie vrouw en wat kan ze zingen.
Ze gaf nog een toegift, even morgen vragen of mijn moeder weet hoe die heet, dat nummer vond ik het mooiste, dan zoek ik hem op bij youtube.
zaterdag 1 maart 2014 om 01:13
quote:prada schreef op 01 maart 2014 @ 01:08:
MV, dat is leuk. Zou ik fijn vinden.
Dat nummer You raise me up, is voor mij omgekeerd bedoeld. Mijn jongens hebben me dit gevoel gegeven. They raise me up.
Zij hebben mij opgevoed om te leren voelen en weten zoals zij doen.
Ik wil wat mooie nummers, incl dat nummer op een dvd branden, als je het mooi vindt dan krijg jij er ook eentje als je wilt.
Mooi wat je zegt trouwens. Je hebt een nare weg gehad en nog met hobbels met je ene kind maar je bent zoveel verder dan een paar jaar geleden.
MV, dat is leuk. Zou ik fijn vinden.
Dat nummer You raise me up, is voor mij omgekeerd bedoeld. Mijn jongens hebben me dit gevoel gegeven. They raise me up.
Zij hebben mij opgevoed om te leren voelen en weten zoals zij doen.
Ik wil wat mooie nummers, incl dat nummer op een dvd branden, als je het mooi vindt dan krijg jij er ook eentje als je wilt.
Mooi wat je zegt trouwens. Je hebt een nare weg gehad en nog met hobbels met je ene kind maar je bent zoveel verder dan een paar jaar geleden.
zaterdag 1 maart 2014 om 01:25
Ohhh wat lief. Graag zelfs (uiteraard vergoed ik de kosten).
Ja ik ben veel verder, met oudste gaat het supergoed, maar God wat mis ik hem. Ik geef hem zijn tijd, als het maar goed blijft gaan.
Jongste vervult een stukje van oudste, even langs komen, hoofd op mijn schoot en samen even kwebbelen.
Ik maak een week menu en hij mag dan zelf kiezen wat ik moet bewaren, heerlijk.
Ik heb contact met de beste vriend van oudste, die probeert te regelen dat hij weer contact opneemt, zo'n lieve jongen, noemt me altijd Moeke. Maar hij wordt dan boos zegt hij dus ik laat het maar even zo. Als het maar goed gaat, dan ben ik al blij, en ik denk dat die afstand voor beiden even goed is.
Maar ik denk wel dat mijn jongens mij ook opgevoed hebben en daarom vind ik het ook zo'n mooi nummer.
Ja ik ben veel verder, met oudste gaat het supergoed, maar God wat mis ik hem. Ik geef hem zijn tijd, als het maar goed blijft gaan.
Jongste vervult een stukje van oudste, even langs komen, hoofd op mijn schoot en samen even kwebbelen.
Ik maak een week menu en hij mag dan zelf kiezen wat ik moet bewaren, heerlijk.
Ik heb contact met de beste vriend van oudste, die probeert te regelen dat hij weer contact opneemt, zo'n lieve jongen, noemt me altijd Moeke. Maar hij wordt dan boos zegt hij dus ik laat het maar even zo. Als het maar goed gaat, dan ben ik al blij, en ik denk dat die afstand voor beiden even goed is.
Maar ik denk wel dat mijn jongens mij ook opgevoed hebben en daarom vind ik het ook zo'n mooi nummer.
zaterdag 1 maart 2014 om 01:36
Nee je hoeft geen kosten te betalen. Ik heb mijn moeder nu een nieuwe originele dvd met nummers gegeven maar die kreeg ik gesealed binnen en zo uiteraard kado gegeven. Er zijn nog een paar nummers die ik heel graag op cd wil hebben dus ik ga ermee aan de slag, die dvd van mijn moeder wil ik sowieso overnemen maar ik moet even dan wat schijfjes kopen. Dus het is morgen nog niet klaar maar ik ben ermee bezig dan, ik hou je op de hoogte.
Lekker als het goed gaat met jou en met je 2 zoons. Is het ook goed met ...... of is dat nog hetzelfde? Je weet wat ik bedoel he? Weet niet of ik het hier mag zeggen dus daarom maar zo.
Geweldig als je kijkt wat je bereikt hebt de afgelopen jaren en de voorgaande jaren dat je dacht dat je het nooit zou kunnen of durven. Wat zal je trots zijn dat je het toch maar allemaal alleen hebt gedaan.
Lekker als het goed gaat met jou en met je 2 zoons. Is het ook goed met ...... of is dat nog hetzelfde? Je weet wat ik bedoel he? Weet niet of ik het hier mag zeggen dus daarom maar zo.
Geweldig als je kijkt wat je bereikt hebt de afgelopen jaren en de voorgaande jaren dat je dacht dat je het nooit zou kunnen of durven. Wat zal je trots zijn dat je het toch maar allemaal alleen hebt gedaan.
zaterdag 1 maart 2014 om 02:28
Prada, ik begrijp precies wat je bedoelt met dat je jongens jou opgevoed hebben. Ik merk dat ook, Zoons houden je soms een onbeslagen spiegel voor zoals niemand anders kan.
Trustuh.
Myv, ze heeft een prachtige stem, maar het is niet mijn genre. Maar zo fijn dat je er zo van genoten hebt. Dat gevoel ken ik ook zo goed met muziek.
Trustuh.
Myv, ze heeft een prachtige stem, maar het is niet mijn genre. Maar zo fijn dat je er zo van genoten hebt. Dat gevoel ken ik ook zo goed met muziek.
zaterdag 1 maart 2014 om 02:49
quote:MocyMoos schreef op 01 maart 2014 @ 02:44:
[...]
Nee hoor dochters ook. Weet nog goed hoe ik naar mijn moeder was...
Oh nou zeker.
Mijn eigen dochter kent mij zo goed, daar is nooit geen vluchten aan.
Maar wij lijken qua karakter ook enorm op elkaar.
Ik herken het ook dat je zoveel ook van jezelf leert door je eigen kinderen.
Het dwingt je ook tot nadenken.
[...]
Nee hoor dochters ook. Weet nog goed hoe ik naar mijn moeder was...
Oh nou zeker.
Mijn eigen dochter kent mij zo goed, daar is nooit geen vluchten aan.
Maar wij lijken qua karakter ook enorm op elkaar.
Ik herken het ook dat je zoveel ook van jezelf leert door je eigen kinderen.
Het dwingt je ook tot nadenken.
zaterdag 1 maart 2014 om 02:53
Ben ik nog even. Wat leuk dat jullie het herkennen. Ik heb het gevoel dat ik meer door mijn jongens heb geleerd dan van mijn (ouders) en nog steeds leer van die jongens (kan ook dochters zijn natuurlijk).
Inderdaad Con, het dwingen tot nadenken (wat niet altijd even leuk is).
Goh ben wel blij met die herkenning.
Inderdaad Con, het dwingen tot nadenken (wat niet altijd even leuk is).
Goh ben wel blij met die herkenning.
zaterdag 1 maart 2014 om 02:58
Het is zeker niet altijd leuk Prada, maar ik vind het wel heel kostbaar.
Uiteraard zijn er meer facetten uit mijn leven die mij gemaakt hebben wie ik nu ben, maar mijn kinderen dwingen mij ook daarin ( al dan niet bewust) mijzelf te kneden.
Mijn dochter is een volwassen vrouw en ik heb in de laatste jaren echt hele open en eerlijke gesprekken met haar gehad die on beiden goed hebben gedaan.
Samen terugkijkend op de voorliggende jaren( en moeilijke tijden) en wat het voor ons ieder als persoon heeft gedaan. Zonder oordeel, maar juist ook door haar verhalen kon ik mijzelf breder zien zeg maar.
En heb ik ook nu aandacht voor hoe het anders kan, mede door wat ze mij heeft geleerd.
Uiteraard zijn er meer facetten uit mijn leven die mij gemaakt hebben wie ik nu ben, maar mijn kinderen dwingen mij ook daarin ( al dan niet bewust) mijzelf te kneden.
Mijn dochter is een volwassen vrouw en ik heb in de laatste jaren echt hele open en eerlijke gesprekken met haar gehad die on beiden goed hebben gedaan.
Samen terugkijkend op de voorliggende jaren( en moeilijke tijden) en wat het voor ons ieder als persoon heeft gedaan. Zonder oordeel, maar juist ook door haar verhalen kon ik mijzelf breder zien zeg maar.
En heb ik ook nu aandacht voor hoe het anders kan, mede door wat ze mij heeft geleerd.