Jumpsuit
zaterdag 1 maart 2014 om 20:31
Ineens zie ik dat ze bij veel winkels jumpsuits verkopen.
Zou dat nou echt een trend worden?
Dat is toch typisch zo'n kledingstuk dat niemand leuk staat? Behalve als je graatmager bent misschien.
Zo saai ook onderstuk en bovenstuk van de zelfde stof.
Hoe denken jullie hierover?
Ik wil het eigenlijk gewoon bij de leggings en de tuniekjes houden ook al weet ik dat velen dat nu juist vreselijk vinden.
Zou dat nou echt een trend worden?
Dat is toch typisch zo'n kledingstuk dat niemand leuk staat? Behalve als je graatmager bent misschien.
Zo saai ook onderstuk en bovenstuk van de zelfde stof.
Hoe denken jullie hierover?
Ik wil het eigenlijk gewoon bij de leggings en de tuniekjes houden ook al weet ik dat velen dat nu juist vreselijk vinden.
zaterdag 1 maart 2014 om 20:40
zaterdag 1 maart 2014 om 20:40
Ik bel er dol op! Draag ze al jaren. Ook in de tuinbroek variant.
De jumpsuit van gewone stof draag ik alleen in de zomer, met hoge hakken en dan een paar flinke oorbellen of zo. Juist omdat het anders saai wordt.
De tuinbroek draag ik ook alleen in de zomer, met een wit hemdje en slippertjes.
Al moet ik zeggen dat ik ze het afgelopen jaar nauwelijks gedragen heb omdat iedereen er al in loopt. Maar ik vind het dus leuk.
De jumpsuit van gewone stof draag ik alleen in de zomer, met hoge hakken en dan een paar flinke oorbellen of zo. Juist omdat het anders saai wordt.
De tuinbroek draag ik ook alleen in de zomer, met een wit hemdje en slippertjes.
Al moet ik zeggen dat ik ze het afgelopen jaar nauwelijks gedragen heb omdat iedereen er al in loopt. Maar ik vind het dus leuk.
zaterdag 1 maart 2014 om 20:50
zaterdag 1 maart 2014 om 21:04
Hier een jumpsuit zwart in maat 48/50. Staat niet zo flatteus dat ik er in ga werken ofzo, maar thuis vind ik het heerlijk. Pyjama relaxed, zeg maar...
Vond die uit de h&m reclame best mooi trouwens. En mijn licht getinte collega heeft er een in een groene all over print. Staat haar echt fantastisch, maar heeft inderdaad een bescheidener maatje.
Vond die uit de h&m reclame best mooi trouwens. En mijn licht getinte collega heeft er een in een groene all over print. Staat haar echt fantastisch, maar heeft inderdaad een bescheidener maatje.
zaterdag 1 maart 2014 om 21:15
ik heb er ook een, een zwarte, zit goddelijk, en vind het zelf ook wel leuk bij me staan eigenlijk?
Het enige wat ik lastig vind, hij is zonder mouwen, en dus voor in de zomer. Maar als het zo warm is dat je dingen zonder mouwen draagt, zijn lange pijpen weer wat warm..
Dus ik zoek al een tijdje iets wat ik erop kan dragen, zodat ik hem vaker aankan. Iemand tips?
Het enige wat ik lastig vind, hij is zonder mouwen, en dus voor in de zomer. Maar als het zo warm is dat je dingen zonder mouwen draagt, zijn lange pijpen weer wat warm..
Dus ik zoek al een tijdje iets wat ik erop kan dragen, zodat ik hem vaker aankan. Iemand tips?
zaterdag 1 maart 2014 om 21:19
Ik zie ze zeker al weer een jaar of twee en ben er zelf heel erg gek op. Had niet gedacht dat er zo veel mensen zijn die het bij niemand vinden staan. Ik vind ze juist heel vrouwelijk en stijlvol, mooie pumps of leuke sandaaltjes eronder, flink wat armbanden erbij. Maakt ook superslank vind ik, bij mij in ieder geval wel
Ik spreek toch geen Chinees?!
zaterdag 1 maart 2014 om 21:37
zaterdag 1 maart 2014 om 22:06
quote:saaaaar81 schreef op 01 maart 2014 @ 22:03:
Maat 42 en sexy as hell . Sowieso, maar in dat ding al helemaal. Benadrukt je vormen erg mooi dus het is zeker niet iets voor alleen size heel dun.
Maat 42 en sexy as hell . Sowieso, maar in dat ding al helemaal. Benadrukt je vormen erg mooi dus het is zeker niet iets voor alleen size heel dun.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 maart 2014 om 22:14
zaterdag 1 maart 2014 om 22:23
zaterdag 1 maart 2014 om 22:26
Zelf haal ik de 1.60 niet. Maar ik ben handig met een naaimachine en loop op hoge hakken alsof het mijn oude Nikes zijn .
Ik heb een twee jumpsuits van deze categorie om met vriendinnen op stap te gaan in de zomermaanden (etentje, terrasje):
Deze voor warm weer/dagje strand:
En vooruit, exact deze maar dan in een andere kleur voor te loungen en soms om naar de markt te gaan op zaterdagochtend:
Op de laatste na vind ik er niks hobbezakkig aan. Het zit heerlijk.
Ik heb een twee jumpsuits van deze categorie om met vriendinnen op stap te gaan in de zomermaanden (etentje, terrasje):
Deze voor warm weer/dagje strand:
En vooruit, exact deze maar dan in een andere kleur voor te loungen en soms om naar de markt te gaan op zaterdagochtend:
Op de laatste na vind ik er niks hobbezakkig aan. Het zit heerlijk.