Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit

01-03-2014 20:31 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ineens zie ik dat ze bij veel winkels jumpsuits verkopen.

Zou dat nou echt een trend worden?

Dat is toch typisch zo'n kledingstuk dat niemand leuk staat? Behalve als je graatmager bent misschien.

Zo saai ook onderstuk en bovenstuk van de zelfde stof.

Hoe denken jullie hierover?

Ik wil het eigenlijk gewoon bij de leggings en de tuniekjes houden ook al weet ik dat velen dat nu juist vreselijk vinden.
Huh, dat is toch al een jaar of 3 zo?

Het staat bijna niemand vind ik.
Die trend was er vorig jaar al hoor . Ik vind ze wel leuk, ik heb er zelf twee, erg comfortabel ook. Ik weet eigenlijk niet of het met een grote maat goed staat, kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gezien.
The time is now
Een trend worden??

Mijn dochter had 2 zomers terug al een jumpsuit, ik verwacht eerder dat het nu juist verleden tijd is.
Die trend is er al een paar jaar, ik snap niet waarom want ik heb nog nooit iemand gezien die het staat.
Ik kom bijna nooit op de modepijler en nu blijkt dus ook wel weer waarom.

Dacht ik dat ik een nieuwe trend gespot had. Blijk ik gewoon een paar jaar achter te lopen.

Voorgaande jaren zijn ze mij echt niet opgevallen en nu zag er ineens zoveel in de winkels.
Ik bel er dol op! Draag ze al jaren. Ook in de tuinbroek variant.

De jumpsuit van gewone stof draag ik alleen in de zomer, met hoge hakken en dan een paar flinke oorbellen of zo. Juist omdat het anders saai wordt.

De tuinbroek draag ik ook alleen in de zomer, met een wit hemdje en slippertjes.

Al moet ik zeggen dat ik ze het afgelopen jaar nauwelijks gedragen heb omdat iedereen er al in loopt. Maar ik vind het dus leuk.
Verschrikkelijk, evenals harembroeken!
Ik heb er vijf. Twee zwarte. Die pimp ik op met leuke laarsjes en leuke sieraden. Krijg altijd mega veel complimentjes als ik die aan heb. Lijk er zelfs slanker in?.

Ik vind ze ook erg relaxed. Alleen naar het toilet gaan is mega irritant!!! Dan moet dat hele ding uit. Onhandig!!
Jumpsuits icm Uggs vind ik overigens niet kunnen
Ik heb nog nooit iemand gezien die er goed uitziet in een jumpsuit. Het is gewoon niet flatterend en het doet me met van die prints die je er soms op ziet (vooral in de zomer) aan een pyjama denken.
Some flies are too awesome for the wall
Hier een jumpsuit zwart in maat 48/50. Staat niet zo flatteus dat ik er in ga werken ofzo, maar thuis vind ik het heerlijk. Pyjama relaxed, zeg maar...

Vond die uit de h&m reclame best mooi trouwens. En mijn licht getinte collega heeft er een in een groene all over print. Staat haar echt fantastisch, maar heeft inderdaad een bescheidener maatje.
ik heb er ook een, een zwarte, zit goddelijk, en vind het zelf ook wel leuk bij me staan eigenlijk?

Het enige wat ik lastig vind, hij is zonder mouwen, en dus voor in de zomer. Maar als het zo warm is dat je dingen zonder mouwen draagt, zijn lange pijpen weer wat warm..

Dus ik zoek al een tijdje iets wat ik erop kan dragen, zodat ik hem vaker aankan. Iemand tips?
Ik zie ze zeker al weer een jaar of twee en ben er zelf heel erg gek op. Had niet gedacht dat er zo veel mensen zijn die het bij niemand vinden staan. Ik vind ze juist heel vrouwelijk en stijlvol, mooie pumps of leuke sandaaltjes eronder, flink wat armbanden erbij. Maakt ook superslank vind ik, bij mij in ieder geval wel
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik vind ze ook leuk!! Heb er ook 1. Mooie hakken en flinke oorbellen erbij. Ik ben wel slank. Ik weet niet of het dikker of dunner lijkt. Hou mij daar nooit mee bezig. De mijne is zwart en de hakken en oorbellen doe ik dan in kleur. Tas ook trouwens.
Maat 42 en sexy as hell . Sowieso, maar in dat ding al helemaal. Benadrukt je vormen erg mooi dus het is zeker niet iets voor alleen size heel dun.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 01 maart 2014 @ 22:03:

Maat 42 en sexy as hell . Sowieso, maar in dat ding al helemaal. Benadrukt je vormen erg mooi dus het is zeker niet iets voor alleen size heel dun.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee schatje, je weet toch dat ik dat niet ben
Ik weet niet of zo'n ding me staat. Ik ben ong 1.60 en die pijpen zijn altijd veelste lang. Denk altijd dat die dingen alleen maar gemaakt zijn voor mensen van minstens 1.75.

En dan zit het volgens mij niet alleen in de beenlengte maar ook in de rest van het pqk heb ik dan teveel stof over...
1,73 hier.

Kan me idd voorstellen dat je niet veel kleiner moet zijn.
quote:saaaaar81 schreef op 01 maart 2014 @ 22:08:

Nee schatje, je weet toch dat ik dat niet ben En toch zou deze suit je pgachtig staan! Echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zelf haal ik de 1.60 niet. Maar ik ben handig met een naaimachine en loop op hoge hakken alsof het mijn oude Nikes zijn .

Ik heb een twee jumpsuits van deze categorie om met vriendinnen op stap te gaan in de zomermaanden (etentje, terrasje):

Deze voor warm weer/dagje strand:

En vooruit, exact deze maar dan in een andere kleur voor te loungen en soms om naar de markt te gaan op zaterdagochtend:

Op de laatste na vind ik er niks hobbezakkig aan. Het zit heerlijk.
ik draag ze al twintig jaar. Van spijkerstof, lekker sterk
quote:Enn schreef op 01 maart 2014 @ 22:23:

[...]

En toch zou deze suit je pgachtig staan! Echt.

Ik heb gewoon ook net al een nieuwe gekocht
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 maart 2014 @ 22:27:

ik draag ze al twintig jaar. Van spijkerstof, lekker sterkZijn die knieen en de bilnaad niet allang versleten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven