Jumpsuit
zaterdag 1 maart 2014 om 20:31
Ineens zie ik dat ze bij veel winkels jumpsuits verkopen.
Zou dat nou echt een trend worden?
Dat is toch typisch zo'n kledingstuk dat niemand leuk staat? Behalve als je graatmager bent misschien.
Zo saai ook onderstuk en bovenstuk van de zelfde stof.
Hoe denken jullie hierover?
Ik wil het eigenlijk gewoon bij de leggings en de tuniekjes houden ook al weet ik dat velen dat nu juist vreselijk vinden.
Zou dat nou echt een trend worden?
Dat is toch typisch zo'n kledingstuk dat niemand leuk staat? Behalve als je graatmager bent misschien.
Zo saai ook onderstuk en bovenstuk van de zelfde stof.
Hoe denken jullie hierover?
Ik wil het eigenlijk gewoon bij de leggings en de tuniekjes houden ook al weet ik dat velen dat nu juist vreselijk vinden.
zondag 2 maart 2014 om 00:25
Ik heb er eentje, gekocht om kort na de bevalling toch iets "leuks" aan te hebben met de kerst. Laat ik de hormonen maar de schuld geven...
Ik ben klein en niet slank, model propje. Daarnaast ben ik gezegend met een paar billen die je normaal alleen bij Antilliaanse vrouwen ziet. Dus dan is een jumpsuit die bij je benen zo strak zit dat het net een legging is en wel een ruimvallend lijfje heeft een heul slecht idee.
Ik ben klein en niet slank, model propje. Daarnaast ben ik gezegend met een paar billen die je normaal alleen bij Antilliaanse vrouwen ziet. Dus dan is een jumpsuit die bij je benen zo strak zit dat het net een legging is en wel een ruimvallend lijfje heeft een heul slecht idee.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
zondag 2 maart 2014 om 08:14
@Bijna2013: misschien een leuk gekleurd kort (tot iets over de taille) colbertje of spijkerjasje erop? Of een kort vestje (geen bolero)?
De jumpsuit is er volgens mij ook al weer een tijdje en al weer een beetje over zijn hoogtepunt heen . Ik vind ze wel heel mooi, zeker in een mooie stof, maar wel bij dames die mooi in proportie zijn. Ik ben zelf best slank, maar met een zandloper figuur en gespierde/brede bovenbenen. Geen enkel jumpsuit past mij fatsoenlijk . Ik heb de zoektocht voor mezelf dan ook opgegeven.
De jumpsuit is er volgens mij ook al weer een tijdje en al weer een beetje over zijn hoogtepunt heen . Ik vind ze wel heel mooi, zeker in een mooie stof, maar wel bij dames die mooi in proportie zijn. Ik ben zelf best slank, maar met een zandloper figuur en gespierde/brede bovenbenen. Geen enkel jumpsuit past mij fatsoenlijk . Ik heb de zoektocht voor mezelf dan ook opgegeven.
zondag 2 maart 2014 om 18:31
Dit is zo'n trend die ik voorbij laat gaan. Bij sommige vrouwen staat het best aardig, maar volgens mij hebben die zo'n lijf dat ze overal mee wegkomen en staat gewoon een broek en shirt bijna iedereen beter.
Maar mijn grootste bezwaar is dat je je half moet uitkleden als je naar toilet gaat. Ik weet zeker dat ik zo ga zitten hannesen dat er een mouw in de pot hangt, of de halve jumpsuit op de WC-vloer ligt, yuk. Dus nu ik het lekker anoniem kan vragen aan vrouwen die zo'n ding dragen, hoe DOEN jullie dat???
Maar mijn grootste bezwaar is dat je je half moet uitkleden als je naar toilet gaat. Ik weet zeker dat ik zo ga zitten hannesen dat er een mouw in de pot hangt, of de halve jumpsuit op de WC-vloer ligt, yuk. Dus nu ik het lekker anoniem kan vragen aan vrouwen die zo'n ding dragen, hoe DOEN jullie dat???
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zondag 2 maart 2014 om 18:46
quote:lemoos2 schreef op 02 maart 2014 @ 18:34:
Eh, gewoon het 'lijfje' openmaken, omslaan naar beneden bij de taille en dan gewoon zoals iedere andere broek.
Maar dan hangen de mouwen toch al op de grond? Of in de pot.
En als je jasje of vestje er overheen draagt moet dat ook uit, lijkt me zo'n gedoe!
Eh, gewoon het 'lijfje' openmaken, omslaan naar beneden bij de taille en dan gewoon zoals iedere andere broek.
Maar dan hangen de mouwen toch al op de grond? Of in de pot.
En als je jasje of vestje er overheen draagt moet dat ook uit, lijkt me zo'n gedoe!
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zondag 2 maart 2014 om 18:51
quote:lilalinda schreef op 02 maart 2014 @ 18:49:
Noem mij iemand, die er een lekkere kont in heeft
Niemand, niemand, niemand
Iedereen die ze draagt (ja, jij ook) loopt volkomen voor gekJe hoeft ook niet perse altijd een lekkere kont te hebben in een broek.
Noem mij iemand, die er een lekkere kont in heeft
Niemand, niemand, niemand
Iedereen die ze draagt (ja, jij ook) loopt volkomen voor gekJe hoeft ook niet perse altijd een lekkere kont te hebben in een broek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 2 maart 2014 om 19:02
quote:Nouschi schreef op 02 maart 2014 @ 18:51:
[...]
Je hoeft ook niet perse altijd een lekkere kont te hebben in een broek.
dat snap ik, maar in een jumpsuit lijkt het alsof je de kont hebt van een bejaarde olifant
dan wel een luier draagt
en ik kan me niet voorstellen, dat iemand vrijwillig zo'n kont wil
[...]
Je hoeft ook niet perse altijd een lekkere kont te hebben in een broek.
dat snap ik, maar in een jumpsuit lijkt het alsof je de kont hebt van een bejaarde olifant
dan wel een luier draagt
en ik kan me niet voorstellen, dat iemand vrijwillig zo'n kont wil
zondag 2 maart 2014 om 19:42
quote:whopper schreef op zondag 02 maart 2014 19:23 Het lijkt me vooral erg onhandig als je moet plassen. Dus ik begin er niet aan want ik moet nogal eens....en wildplassen is helemaal een drama met zo'n ding. Ik zie het al voor me. Echt.Precies!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!