Rijsimulator
zondag 2 maart 2014 om 20:13
Ik wil binnenkort beginnen met mijn rijlessen. Nu heb ik een rijschool gevonden die 26 euro per les rekent, omdat zij met een simulator werken. Hierdoor krijg ik in totaal 30 lessen, 20 in de simulator en 10 in een echte auto. Ik weet niet zo goed of je hier echt goed mee leert rijden...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft iemand hier ervaring mee?
zondag 2 maart 2014 om 21:49
Ik kan niet beoordelen of je echt goed leert rijden in een simulator, maar kan wel zeggen dat het prettig is om mee te beginnen als je angstig bent in de auto. Ik was doodsbang voor mijn rijlessen en vond het erg fijn om eerst vijf simulatorlessen te hebben om alvast een beetje feeling te krijgen met sturen, remmen, gas geven, schakelen...het verkeersinzicht krijg je er niet mee, maar die basisvaardigheden kun je dan iig alvast oefenen.
Wat betreft aantal lesuren dat je in totaal nodig hebt (in reactie op matroesjka geloof ik): dat is volgens mij nogal regiogebonden. In mijn regio was een les of 30 normaal, maar nadat ik naar een andere regio verhuisde kwam ik er daar achter dat iedereen daar rustig 60 of 70 lesuren maakte!
Wat betreft aantal lesuren dat je in totaal nodig hebt (in reactie op matroesjka geloof ik): dat is volgens mij nogal regiogebonden. In mijn regio was een les of 30 normaal, maar nadat ik naar een andere regio verhuisde kwam ik er daar achter dat iedereen daar rustig 60 of 70 lesuren maakte!
Ik spreek toch geen Chinees?!