***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Witchke, inderdaad naar als je vriend geen 2e wil,hopelijk verandert het nog. Ik zou het zelf al heel moeilijk vinden om mijn man te moeten overtuigen om aan een 1e te beginnen. Toen we indertijd elkaar net leerden kennen hebben we het eigenlijk al vrij snel over kinderen gehad maar dat kan ook zijn omdat we allebei al over de 30 waren natuurlijk.

Lilien, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Lijkt me ook wel eens leuk, canarisch eiland, maar volgend jaar zal het wel weer Turkije worden.

Leen, wat zielig voor je oma, hopelijk gaat het nu weer beter met haar. Fijn dat Luna weer is opgeknapt, Zahra is ook weer beter gelukkig. Op het kdv merkten ze eigenlijk helemaal niet aan haar dat ze ziek was. Zelfs haar medicijnen neemt ze nu zonder morren in, zodra ze dat spuitje ziet doet ze haar mondje al open. Ik krijg het vermoeden dat ze het stiekem best lekker vindt. Ze heeft zowaar best goed gegeten vandaag. Normaal eet ze helemaal niet graag avondeten, ik had nu een potje Olvarit Culinair voor haar, iets met tongfilet en lentegroenten, en ze heeft het bijna helemaal opgegeten. Voor haar is dat echt een unicum, want ik ben al blij als ze de helft opeet. Die potjes zijn deze week in de aanbieding bij het Kruidvat, 2 pakken voor 4,50. Ik had ook grappige zilveren schoentjes, een pak leuke rompertjes en een zomerslaapzakje voor haar gekocht.

Ik ga naar bed want ben moe!
Goedemorgen!
Morguh!!
Nog leuke plannen vandaag Lara?

Wij gaan weinig bijzonders doen,

eerst ff naar de bioboer en dan door naar de beverwijkse bazaar. Dan 's middags op kraamvisite en naar de bieb.
Wat heb je voor kraamcadeautje gekocht?

Ik wilde eigenlijk naar de geitenboerderij, maar het is rotweer... Misschien even langs de Prenatal voor een autostoeltje ofzo maar verder heb ik geen idee.

Morgen heb ik gereserveerd bij de sauna. Er zit een grote nieuwe in de buurt van mijn moeder en dan past zij op Puk. Bedacht me wel dat we dat beter vandaag hadden kunnen doen, want nu is het toch rotweer en morgen wordt het beter.
Nog niets gekocht, moet ik ook nog even op mijn lijstje zetten. Ik ga dadelijk nog wel een shirtje maken.

Ja bah dat weer, ik hoop wel dat het wat beter wordt, we wilden op de fiets naar de boer en de bazaar.

Hmmm sauna, ik heb daar niet zoveel mee, krijg het er altijd veel te benauwd van. Ga je er dan alleen heen?
Trouwens Lara, dat wist je wsl wel, maar in A'dams bos zit ook een erg leuk kinderbad vlakbij de geitenboerderij. Is erg leuk (als het mooi weer is dan)
Dat is toch ook heel leuk?

Ja, wist ik van dat badje, maar op de fiets is dat best ver.

op naar de prenatal dan maar.
Goedemorgen!!!

Zucht!!Vriend heeft weeeeeeeeeeeeeeeeeer buikloop!!!Het zelfde als wat ik had een maandje terug(van hem gekregen)

Dit is nu de 4e keer in een paar maand tijd! Maandag maar naar de dokter ik wil een kweek!! En we laten ons niet weer afschepen met de diagnose stress....

pfff en nu duimen dat ik het niet weer krijg! Op 1of andere manier krijgt tommy het nooit!?

Oja, ik lig er dus altijd de hele nacht wakker van dus heb amper geslapen Livia daar in tegen heb ik na 5uur slapen wakker gemaakt voor een voeding!! Vond het wel zonde dat ik die 5uur wakker was!!

Layla ik heb ook de kruidvat leeggekocht net als jij!! Die slaapzak is leuk he??en ik zag die zilveren schoentjes ook! Leuk hoor!

Muisje, waar ben je?? heb je eindelijk eens goed geslapen??En hoe was je verjaardag verder?

Laar heerlijk naar de sauna! lijkt mij ook wel wat even lekker iets voor mijzelf doen...

Witch hoe is het met jou???En je mannen natuurlijk!!

Leentje wat sneu voor je oma, maar ook voor Luna!!3uur lang in een ziekenhuis rondhangen Fijn dat ze weer aan de betere hand is!
Alweer??! Dat schiet ook niet op zeg!

Wat balen ook dat je zo slecht hebt geslapen. Hou je het wel een beetje vol vandaag?

Ik stond vanmorgen al om 9:15 bij de Prenatal die pas om 10:00 open ging. Balen! Ze hadden nu trouwens de MC Tobi in de aanbieding voor EUR 199,--, maar mijn vriend heeft liever isofix. Het schijnt wel wat veiliger te zijn, maar het scheelt dus 150 euro... best veel geld dus nog maar even kijken wat we doen.

We gaan vanmiddag naar de sauna toe, want het is toch rotweer.
laar ik zou wel voor de isofix gaan. Tis inderdaad veiliger, en als je de stoel eventueel over een paar jaar nog wilt verkopen verdien je er ook nog wat aan..Over een paar jaar hebben de meeste mensen auto's isofix, en zijn de 'gewone' stoeltjes verouderd.

voel mij brak ja! R ligt in bed....4x ziek worden bij in een tijd waarin ik vol hormonen zit is niet fijn voor vriend. Baal er zo van! Ben alles behalve begripvol...Tommy gaat vanmiddag naar mijn moeder, en ik ga misschien wel mee voor de gezelligheid!

Zit doordeweeks al de hele dag binnen, wil vandaag echt even naar buiten hoe moe ik ook ben!
Hoi meiden,

Wij zijn weer terug van vakantie. Lekker 2 weken naar de wadden geweest, was echt super! Heel mooi weer gehad en we zijn dus allemaal lekker bruin. Vooral kliene pop, dat is net een negertje . Ze heeft ook weer heel veel woordjes geleerd zoals vuurtoren, vogeltje, paardje, vliegtuig, ijsje enz. (vuurtoren, vogeltje, balletje en vliegtuig lijken wel veel op elkaar... nou ja, zoal zij het zegt dan ) en in 2 wk tijd 1 rand en vier kiezen gekregen!

Ik ga een poging doen tot bijlezen. Hoewel, met dat gebep hier, komt dat nooit meer goed natuurlijk...
Jeetje, ik heb de laatste 45 min. de site van Zonnebloem zitten lezen... Ben er helemaal stil van dat ze nu een mooie dochter hebben waarbij het helaas weer niet goed gaat met de niertjes... weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik ga hard voor ze duimen!!!
Lara, wij hebben geen isofix. Ik wilde wel, maar A. wilde niet! (want: duur) Hoe irritant is het dat de winkels pas om 10:00 open gaan! Ik had het toen ik nog net niet zwanger was en heb als troost een mooie jas gekocht! (die ik nu dus niet meer pas. Hrmpf)

Framboosje, alweer? Jemig...Ik kan me indenken dat je een kweek wilt! Beterschap voor je vriend en ik hoop dat het snel ophoudt. Wat fijn dat Livia'tje zo'n goede slaper is! (het zou nog fijner zijn als jij ook nog zou kunnen slapen!)

Leen, je arme oma! Drie uur in het ziekenhuis? Getsie!

Mijn verjaardag gister was okee. Mijn vader heeft me niet gefeliciteerd en daar baal ik harder van dan dat ik wil toegeven. Hij is boos op me, omdat ik boos op hem ben geweest. (hij had iets beloofd en trok dat later weer in, waardoor wij ineens iets niet konden doen) Nou ja, het siert hem niet op zijn zeventigste nog steeds zo flauw te moeten doen.
Zo, even omhoog! We waren behoorlijk gezakt!

*gaat weer verder met klaarwakker zijn*
En ik ben nog steeds wakker ! Wel heb ik mijn wakkere tijd heel nuttig besteed, door foto's in te plakken! (liep zo'n twee maanden achter) Ik ga toch kijken of ik nog kan slapen, anders wordt het niets meer vandaag. Gelukkig is A. thuis, zodat ik in kan storten als het nodig is!
Muisje muisje: Dat is wel heel vroeg klaar wakker zijn.

Hier is de morgen ook al een uurtje in gang, maar wel na een gewone nachtrust. Sterkte vandaag. Wel goed dat je de moed op kan brengen om te gaan foto's plakken.

En wat balen van je vader trouwens. Dat is idd echt niet leuk. En zoiets gaat je toch niet in de koude kleren zitten. Sterkte ook daarmee.

Punkie: Gezellig dat je weer langskomt. Ik zag al op Hyves dat je op vakantie was geweest. Vandaar dat we je hier ff gemist hebben.

Framboos: gaat bij jullie alles al een beetje beter. Het lijkt er gewoon op dat vriendlief steeds niet helemaal over dat darmbeestje heen groeit. Idd maar een kweekje en een flink medicijntje straks. T moet nu wel eens over zijn.

En mannen die ziek zijn en zwanger zijn gaat NIET. Bij mij komt er dan ook geen aardig woord uit.

Laar: Lekker genoten in de sauna. Hier werd het gisterenmiddag nog wel aardig weer. En ook dat is wel lekker in de sauna.

Balen van de prenatal. Ik heb ook een hekel aan winkels die pas om 10 uur open gaan.

Hier verder alles goed. Koen is eigenlijk al tijden zijn blije zelfje dat ik steeds wel een soort sprong verwacht (stilte voor de storm). Maar het gaat dus al heel lang goed. Maar ja, we moeten nog een heleboel tanden krijgen (er zijn er hier 4) en er moet nog echt gelopen gaan worden. We wachten af. Het is in ieder geval heel gezellig. Meestal gaan we er smiddags ff op de fiets op uit en dan is het helemaal leuk. Vol enthousiasme wijst hij overal naar.

In mijn buik gaat het ook goed. Het wordt nu echt gezellig trappelen, ondanks de placenta aan de voorkant. Dan voel ik me weer echt zwanger weet ik ook nog van de vorige keer. Dan ben je echt met zijn tweetjes.

Zo ga ff gezellig doen hier met zooonlief.... ff ballen.

Lekkere dag allemaal!
Goedenmorgen allemaal. Muis gaat het een beetje? Heb je nog kunnen slapen? Heb je je vader nu inmiddels gesproken? Vervelend zo'n ruzie.

Wij zijn inmiddels ook alweer anderhalf uur op. Finn is ineens verkouden en kan niet slapen vanwege het hoesten en proesten.

Manlief heeft vanacht twee uur met hem opgezeten. Ik heb hem net maar weer met een fles in bed gelegd, maar ik vraag me af of hij nog wil / kan slapen.

Hij weigert nog steeds te eten. Heel af en toe gaat weer ineens iets goed zoals craquottes of worst, maar het meeste wil hij niet. De laatste paar dagen kregen we na een gedwongen hapje gewone bambix erin, maar daarnet ging ook dat absoluut niet. Gisteren wou hij ook geen groente en fruit is al dagen niet te pruimen. Verkouden en veel nieuwe tandjes is geen optie voor Finn. Vind het enorm zielig voor hem, hij wordt al hysterisch als hij een lepel ziet.

Framboos heb je nu een betere nacht gehad? Hoe gaat het met je man? Vervelend hoor, alweer die buikloop. Goed om even een kweekje te laten maken, wanneer krijgen jullie een uitslag?

BM heerlijk dat het zo goed met jou en met Koen gaat. Heb jij niet het idee dat de stormen nu elke keer iets langer op zich laten wachten? Heeft Koen ook meestal zo'n last van zijn tandjes?

Hoi Punkie, leuk dat je erweer bent. Lekker zeg de wadden met mooi weer. Jeetje 1 tand en 4 kiezen in zo'n korte tijd! Had ze er erg veel last van?

Ik ben aan het zoeken naar een vakantielokatie (september), maar ik heb nog geen idee. Dacht eerst aan zuid Frankrijk / Noord Italie, maar door lage dollar kijken we ook alweer verder.

Lara, heb je al een stoeltje gekocht? En hoe was de sauna?

Hier hebben we buiten een sauna, het is rond de 30 graden, zijn gisteren en eergisteren naar het zwembad gegaan. Finn vond het heerlijk! Hij is echt gek op water!
Spitsmuis, ongelooflijk dat je foto's hebt zitten inplakken vannacht, ik hoop dat je nu lekker op je bed ligt, want dit houdt geen mens vol, zeker niet als je al 2 kleintjes rond hebt kruipen/lopen.

Punkiepop, wat klinkt jullie vakantie heerlijk! Ik wil ook echt nog een keer naar een waddeneiland, ik ben al op Texel en Schiermonnikoog geweest, maar man nog nooit. Jeetje, kleine pop 1 tand en 4 kiezen in 2 weken tijd, dat gaat echt hard ineens. Hier nog maar 2 tanden onder en boven en daar heeft ze al veel last van gehad.

Lara, hoe was het in de sauna? Ik ben al een paar jaar niet meer geweest, eigenlijk sinds mijn vorige zwangerschap en ik mis het soms best wel. Vroegah (voordat ik samenwoonde) ging ik bijna elke week, er zat een heel mooie sauna in het sportcomplex waar ik toen sportte en ik ging iedere zondagavond met een vriendin. Lekker sauna'tje pakken, hapje eten, heerlijk! Op een gegeven moment was er een vast groepje die er elke week waren en dat was altijd erg gezellig. Helaas vindt man er niet zoveel aan en nu ik zwanger ben kan ik weer niet gaan.

BM, heb je het frame nog gehaald in R'dam? Grappig om te lezen dat Koen en Zahra zo'n beetje gelijk opgaan qua ontwikkeling. Zahra is nu ze weer beter is ook heel gezellig hoor, ze komt nu zelfs uit zichzelf bij me kroelen, zoooo schattig. Op het kdv maakte een invalster er zelfs een opmerking over, dat ze altijd zo vrolijk is en vriendelijk lacht en zwaait naar iedereen.

Swiss, ik hoop dat Finn zich snel weer beter voelt,naar is dat als ze zich zo beroerd voelen, zeker als hij normaal altijd zo makkelijk is en vrolijk. Ik ben benieuwd waar jullie vakantie naar toe gaat, de dollar staat idd laag dus dan is het gunstiger om wat verder weg te gaan. Ik zag dat de tickets naar bijv. Curacao ook heel goedkoop waren, misschien ook wel leuk om naartoe te gaan.

Framboos, sterkte met je man, ik hoop dat hij snel medicijnen krijgt want het is idd niet normaal, zo vaak buikgriep in korte tijd. Zeker als je 2 kleintjes hebt kan ik me voorstellen dat je je geduld af en toe verliest. Ik hoop dat je gisteren even bij kon komen bij je moeder.
Fijn, zo'n gehorig huis! Ik werd na twee uur slaap wakker gegild door Hugo! A. was met de jongens beneden en blijkbaar wilde Hugo het speeltje van Steijn hebben, met een vette ruzie als gevolg. (kinderen zijn zo leuk!)

Arme Finn! Ik hoop dat hij snel beter is! Hier zijn tandjes krijgen en tegelijkertijd verkouden zijn ook niet een al te gezellige combinatie, vraag maar aan Hugo!

Lara, hoe was de sauna?

Framboos, hoe is het nu met R.? Gaat het beter of is het nog steeds helemaal niets?

BMmetje, fietsen met kindjes is leuk! Hier is de temperatuur wel lekker, maar het waait en het is grauw. Wij gaan straks maar weer eens naar Blijdorp. We hebben weer een abonnement, maar we moesten onszelf wel beloven om op z'n minst eens in de maand naar de dierentuin te gaan. We waren er eergister nog, dus het wordt wel weer eens tijd, hihi.

Ik ga weer verder met foto's inplakken! Met het album van Hugo was ik redelijk bij, maar met Steijn liep ik drie maanden achter! Gelukkig heb ik de bijschriften van Huug, zodat ik er wel een beetje leuke teksten bij kan schrijven. Het is zo erg zo snel als ik alles vergeet! Maar goed, straks zijn de boeken af (voor beiden is het de zevende!) en ga ik nummer acht echt goed bijhouden. Vroeger (lees: voor deze zwangerschap) lukte me dat goed, maar op de een of andere manier ben ik er nu een tikje slordig in. Gevolg: ik voel me schuldig. Mijn ouders hebben lades vol met foto's van mij als mini, maar mijn moeder heeft werkelijk geen enkele foto ingeplakt! Erg toch? Ik heb dat altijd zo jammer gevonden en denk dat dat de reden is dat ik nu een tikje spastisch ben met de foto's van de jongens!
Goedemorgen!!middag! muisjemuisje toch! heb het echt met je te doen! De nacht is te stil, en te eenzaam om zo vaak alleen te moeten opzitten! En dan ook nog eens niet kunnen bijslapen!

En toch nog zo opgewekt kunnen posten! respect!

Hoop echt dat er een oplossing komt voor dit slaapprobleem...Je moet straks ook energie hebben om de babytjes te krijgen tenslotte...Trouwens ik had ook slapeloze nachten de laatste maanden van de ZS.(niet zo erg als jij) Ik slikte daar homeopatische pilletjes voor van VSM. Een soort ZS vriendelijke slaappilletjes...Hoe sta jij daar tegenover?

En inderdaad erg flauw van je vader...Hij was wel op je verjaardag?Want dan is het helemaal raar!

laar, heb je nog een stoeltje gekocht?

Layla, is zahra weer helemaal de oude?

BM, ehhh misschien maar eens erin geloven dat Koen gewoon een heel lief gehoorzaam jongetje is geworden! Niks sprongetje int vooruitzicht! En wie weet krijgt hij van de overige tandjes ook wel helemaal geen last?

En fijn te horen dat jij zieke mannen ook stom vind!

Esan dat klinkt als een heerlijke vakantie! En mazzel dat het weer zo mee zat. Een vriendin van mij is laatst van Ameland naar huis terug gewaaid incl. regen!

Swiss, wil je niet ongeust maken maar dat niet willen eten duurt nu wel lang of niet dan? Hij heeft al keelontsteking gehad he?

Misschien toch eens langs een dokter?

Vinden jullie de site van zonnebloem ook zo mooi? Ongelooflijk hoe prachtig die 2 kunnen schrijven! Volg het op de voet...

Hier gaat alles redelijk...Vriend is soms wel op de been (ligt nu wel even in bed...zucht...)

Morgen maar even naar dokter en dan zien we wel..

Ga hem nu wakker maken, hij wilde tot 13uur slapen.

Heb livia nu trouwens aan de borst in voedingskussen terwijl ik typ!

Zo grappig hoe makkelijk zij drinkt in vergelijking met tommy...
Muis: 7 fotoboeken per persoon????? Ik heb er van Koen één van 2007.

Leuk zo vaak naar Blijdorp. En minstens één keer in de maand moet wel

Framboos: Ok.. Koen is gewoon heel lief.

Fijn dat Livia zo goed drinkt. Is wel gemakkelijk he.

Layla: Ik heb het frame opgehaald. Nog hartelijk bedankt. En ik zal straks vertellen hoe het bevalt.

Hier was het vanmiddag lekker weer. Dus we hebben weer lekker een rondje gefietst langs de Reeuwijkse plassen. ff gezellig op een terrasje wat gedronken. Wat wil een mens nog meer op zijn vrije zondagmiddag.
Framboos, wat fijn dat Livia zo makkelijk drinkt tov Tommy, ik hoop dat onze 2e ook wat sneller/makkelijker drinkt dan Zahra.

Ik zit overigens ook steeds met vochtige oogjes de site van Karlijn te lezen. Zo mooi zoals ze over haar schrijven, ik hoop echt dat het goedkomt, want dit is zo'n nachtmerrie voor hen.

BM geen dank hoor, ik ben blij dat jij hem alvast hebt, ik kan altijd nog later kijken wat ik doe en dan is er vast wel weer ergens 1 te koop.

Muis, ik heb nog helemaal geen echt foto album van Zahra, wel zo'n boek met insteekmapjes waar haar foto's inzitten, maar daar krijg ik maar 1 boek mee vol denk ik.
Hallo hallo! Ik ben weer terug! Het was heerlijk in de sauna en we waren uiteindelijk pas om 22:00 bij mijn moeder, dus zijn we daar blijven slapen. Vandaag naar de geitenboederij en de zandbak geweest, dus een druk dagje gehad.

Jeetje Muis, dat schiet niet op zo met dat gebrek aan slaap zeg! Lag je te piekeren over je vader? Dat zou ik me namelijk heel goed kunnen voorstellen. Mijn vader kan ook ronduit typische dingen doen (hoewel ik je dochter niet feliciteren echt een stuk verder vind gaan dan typisch...) en ik kan daar ook slecht van slapen. Sterkte meisje!

(ehm....7 fotoboeken???)

Swiss: wat lekker zeg, een sauna. Is die van jullie of hoort hij bij het complex? Gebruik je het vaak?

Wat naar toch dat Finn zo slecht eet... Slaapt hij 's nachts wel goed?

BM: wat handig dat je dat frame hebt. Slim bedacht ook om er een extra te kopen.

Punkie, gezellig dat je er weer bent! Fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. God zeg, wat een tanden- en kiezenfestijn bij jullie. Was kleine Pop toen niet heel zielig (en dus ook lastig)?

Framboosje: wat heerlijk dat Livia zo goed drinkt zeg. Als de bv soepel loopt, loopt het allemaal wat sneller goed volgens mij.
Oh ja, we hebben nog geen stoeltje gekocht. Misschien moeten we inderdaad maar een Isofixstoeltje hebben. Ik ga deze week eens even googelen, want ik heb altijd het idee dat de Prenatal best aan de prijs is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven