Weekendje Istanboel
maandag 3 maart 2014 om 11:33
maandag 3 maart 2014 om 19:10
Ik ben 2 a 3 jaar geleden met D-reizen geweest. Voor 5 dagen nog geen 300 betaald. Was dus echt goed te doen. De transfer van uit de luchthaven is gemakkelijk en goedkoop geregeld. Kijk op verschillende sites wat het goedkoopst is....met een touroperator of losse ticket en hotel apart boeken. Zal uiteindelijk niet veel schelen denk ik.
maandag 3 maart 2014 om 19:13
quote:Imazigen schreef op 03 maart 2014 @ 12:55:
@Marianne, ik wil al zo lang eens naar Istanboel, nu een beetje de boel verkennen en later nog een wat langer terug.Neem dan een goede raad van me aan: spaar je vakantiedagen. Er is zo ontzettend veel te zien. Zelfs aan vier weken heb je niet genoeg.
@Marianne, ik wil al zo lang eens naar Istanboel, nu een beetje de boel verkennen en later nog een wat langer terug.Neem dan een goede raad van me aan: spaar je vakantiedagen. Er is zo ontzettend veel te zien. Zelfs aan vier weken heb je niet genoeg.
verba volant, scripta manent.
maandag 3 maart 2014 om 19:16
maandag 3 maart 2014 om 20:08
Waarom zou een weekendje Istanbul niet kunnen? In een weekend kan je niet alles zien, maar wel genoeg om een indruk van de stad te krijgen. En tja, wat je niet gezien hebt, heb je niet gezien. Van elke stad/elke land kun je wel zeggen dat er altijd nog veel meer te zien is dan hetgeen je tijdens een vakantie hebt gezien. Ik vond het een mooie stad, maar na vier weken zou ik gillend wegrennen.
maandag 3 maart 2014 om 20:36