Vies katertje!

02-03-2014 17:44 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk is het zover, ik mag mijn 'dierenverzameling' uitbreiden met een kater. Een rooie, met een beetje wit, past leuk bij het konijn! Een verschil, het konijn is zichtbaar rood wit. De kater komt van een autobedrijf en is behoorlijk vies, hij zit blijkbaar onder de olie (dacht misschien dat hij ook wel auto's kon repareren maar dat ging mis..? ) In ieder geval, deze vieze kater moet gewassen en ik zoek tips om hem zo stressloos mogelijk weer roodwit te krijgen. Iemand een idee?
Als hij echt zoals zo'n vogel na een olieramp is moet je hem toch wel schoonmaken. Als hij alleen groezelig is krijgt hij zich uiteindelijk zelf wel schoon als hij niet te oud is. Waarschijnlijk is hij wel wat gewend bij dat garagebedrijf. Als hij net nieuw bij je is is het misschien wel beter om hem niet meteen onder de douche te doen als je vriendjes wil worden..
quote:ambrozusje schreef op 02 maart 2014 @ 21:24:

Hahaha die kat in bad heeft precies zo'n blik in z'n ogen waardoor ik ze niet zou durven wassen, een beetje psycho

Maar Mylene wat een schatjes! Heb je ook wasverzachter gebruikt? Zo zien ze er uit

Boter is dus niet alleen voor schoon maar voor alles, wat een wondermiddel

Rond half 10 komt meneer, ik ben van plan hem een naam te geven uit de Aladin films, maar welke weet ik nog niet... Konijn heet Waus en ik zal van beide een foto laten zien:D

Sabbaticalmeds ik ga eerst eens ondervinden of die twee wel of niet samen gaan, men zegt ook dat honden en katten niet samengaan en ook daarvan heb ik het tegenbewijs leren kennen

1. konijnen horen niet binnen

2. konijnen hoor je te houden in koppels, hoe vaak je ook thuis bent, een konijn alleen is eenzaam en jij kan nooit een ander konijn vervangen

3. een konijn is een PROOIdier en een kat is een ROOFdier, tjonge jonge jonge, wat wil je dat ze doen, een wapenstilstandsverdrag sluiten ofzo? Get real
Mylene die naam kende ik niet! Had er al wel op zitten zoeken! Hij is echt onwijs goor ghehe, als jullie uitleggen hoe ik foto's moet uploaden dan zet ik ze morgen online! Hij ziet er namelijk echt uit als een volgel na een olieramp

Over verf gesproken, ik heb nog mooi mosgroen, dat zou ze leuk staan Ga morgen eens aan de slag met ontvlooi, ontworm en boter hahaha
quote:ambrozusje schreef op 02 maart 2014 @ 23:02:

Mylene die naam kende ik niet! Had er al wel op zitten zoeken! Hij is echt onwijs goor ghehe, als jullie uitleggen hoe ik foto's moet uploaden dan zet ik ze morgen online! Hij ziet er namelijk echt uit als een volgel na een olieramp

Enne sabbaticalmeds dit topic gaat over een kat, niet over mijn konijn. Laatste wat ik er over zeg is dat die geslacht was geweest als ik hem niet in huis had genomen, en hij dol en dolblij is om hier te zijn. Ik ben toevallig een dierenvriend en ook niet dom. Je bent niet de enige met verstand van dieren.

Over verf gesproken, ik heb nog mooi mosgroen, dat zou ze leuk staan Ga morgen eens aan de slag met ontvlooi, ontworm en boter hahaha

Doe rustig aan met het kleintje he -grijnz- , je wilt ook dat hij je nog lief vindt. Haal maar wat lekkers voor hem in huis.

Foto`s kan je plaatsen door bijv. een album te openen bij www.album.nl of www.photobucket.com Daar uploaden en die link hier plaatsen. Link van album.nl moet je plaatsen in het rechtervakje boven, dat vierkantje met het bergje erin.

Link van photobucket kan je hier in dit vak plaatsen en dan staat je foto er als je op verzenden klikt.

Lukt het niet dan mag je ze ook sturen naar mij dan plaats ik ze wel voor je.

(ps, je kan bij alle merken van dierenvoeding leuke gratis kittenpakketten aanvragen, heb ik destijds ook gedaan en daar zitten leuke speeltjes end in)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ambrozusje schreef op 02 maart 2014 @ 21:24:

Sabbaticalmeds ik ga eerst eens ondervinden of die twee wel of niet samen gaan, men zegt ook dat honden en katten niet samengaan en ook daarvan heb ik het tegenbewijs leren kennen Misschien kunnen ze wel samen in die zin dat je kat je konijn niets aandoet, maar een konijn zonder soortgenoot is altijd eenzaam. Konijnen zijn groepsdieren, en hebben een soortgenoot nodig om gelukkig te zijn. Geef je 'm niet genoeg ruimte, of onthoud je hem een soortgenootje dan doe je dat dier ernstig tekort. Niets kan een medekonijn vervangen; mensen niet, een cavia niet, kippen niet, en zéker een kat niet. Zoals Meds al schreef: een kat is een roofdier, hoe denk je dat het konijn zich zal voelen als de kat alleen maar met 'm wil 'spelen'?quote:ambrozusje schreef op 02 maart 2014 @ 23:02:

Enne sabbaticalmeds dit topic gaat over een kat, niet over mijn konijn. Laatste wat ik er over zeg is dat die geslacht was geweest als ik hem niet in huis had genomen, en hij dol en dolblij is om hier te zijn. Ik ben toevallig een dierenvriend en ook niet dom. Je bent niet de enige met verstand van dieren.Je denkt misschien dat je verstand hebt van dieren, maar je hebt overduidelijk géén verstand van konijnen. En dus kun je ook niet beoordelen of 'ie 'dol en dolblij' is. Als je denkt dat hij dat wel is dan heb je waarschijnlijk nog nooit twee konijnen samen gezien. Zo gelukkig als een koppeltje konijnen is een konijn dat alleen zit nooit of te nimmer. Als je je konijn in een te kleine ruimte opsluit en geen (gecastreerd!!) maatje voor hem of haar hebt was het dier waarschijnlijk beter af geweest als het geslacht was. Dan was zijn/haar eenzame opsluiting namelijk voorbij geweest, nu duurt die de rest van zijn/haar leven nog voort.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 maart 2014 @ 20:20:

[...]

Ik heb mijn kleine in de wasmachine gedaan op het wolwasprogramma, moet je alleen niet te heet doen want dan krijg je zoals bij mij dat de kleur niet meer rood is.

[afbeelding]

ah, die lijken op mijn twee rode katers. De donkerrode wast de lichtrode hier altijd, dus wij plagen altijd dat de donkere de kleur eraf gewassen heeft van de licht gekleurde ;P

Mij lijkt de boter proberen een goed plan, of anders even met de da/asiel overleggen wat die denken, evt speciale shampoo.

Gelukkig zijn mijn 2 monsters binnenkatten en vies van alles wat anders is op de vloer (blegh een plasje water in de tuin, daar lopen we met een grote boog omheen :P)

[afbeelding]

(niet doen hoor )

was een
Hahaha. Ik dacht even bij het lezen van de topictitel: Te enthousiast carnaval gevierd en nou verschrikkelijk beroerd de naweeën hebben.
Hahahahaha Nina dat had ook nog best wel eens gekund

Trotter, nogmaals het gaat hier over mijn kat, niet over mijn konijn

als ik daar advies over zoek zal ik jullie wel roepen goed?

Het konijn: (aub geen analyses gaan maken over de verzorging adhv deze foto's!)

http://s752.photobucket.com/user/So_Pan ... g.html?o=0

http://s752.photobucket.com/user/So_Pan ... g.html?o=1

Overigens kan Aladdin nog niet in bad de komende dagen, dan was ik de ontvlooi er af en die heeft hij toch best nodig

http://s752.photobucket.com/user/So_Pan ... sort=3&o=1

http://s752.photobucket.com/user/So_Pan ... sort=3&o=0
Oja, wanneer komt je katertje? Of heb ik daar overheen gelezen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gisteravond Mylene
Oh ik zie het al, je hebt hem al. Wat een schatje. Lekker smoezelig idd. Wat een lief kleintje nog.

Konijn ziet er ook mooi uit!
quote:Beter.Laat schreef op 02 maart 2014 @ 19:28:

"Je kunt een kat gewoon wassen namelijk".

Nou, dat lijkt me niet echt makkelijk, dat kan een hele vechtpartij worden.... - Die van mij lopen 's ochtends zelf onder de douche, als ik de deur niet goed dicht houdt. Ik zweer het je.... Ze zijn dan ook wel een beetje mal
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Wat een lieverd, ambrozusje. Heel veel geluk samen
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Ps, als je bij Photobucket op de foto klikt, zie je aan de rechterkant de linken staan. Dan moet je waar IMG voor staat op klikken, je ziet dan staan `copied`.

Die link kan je meteen in dit vak plakken.

Je moet dan wel `plaatjesplak rechten` hebben bij Viva.

Als je dat niet hebt dan hoef je alleen maar een email te sturen naar de moderators op forum@viva.nl met het verzoek om te kunnen plakken.

Nou spam maar een hoop leuke foto`s!
Ja lief he 't is geen echte kleine kitten meer maar nog wel lief klein! Ja het konijn is eigenlijk een fotomodel, undercover

Dank voor de tip trouwens zal ze eens mailen!

Haha Pinkie mijn broertjes kat doet dat ook! Lijkt me ideaal, ga het vanavond eens proberen, douchen met de deur open
Wat een leuke foto's! En ja.... die is wel echt vies. Wat een smeerkees
Haha ja he! Heb vanmiddag dikke plukken haar achter zn oor vandaan geknipt, daar ging ik niet eens iets op proberen met boter of sop of wat dan ook
[img]http://http://i1.ytimg.com/vi/psr79kUq8-w/0.jpg[/img]

Kan geen plaatjes plakken, maar niet iedere kat heeft een hekel aan water
Heb je de foto's weer weg gehaald? Ik krijg de boodschap dat an error has occurred.
Eens met Trotter, maar als TO zo'n grote dierenvriend is als ze zegt dat ze is, dan leest ze eens wat over hoe je konijnen moet houden op bijv. konijnen.nl
Broodtrommel je link doet het niet

Betjebig nee hoor, ze staan er voor zover ik weet nog steeds
quote:betjebig schreef op 03 maart 2014 @ 20:53:

Heb je de foto's weer weg gehaald? Ik krijg de boodschap dat an error has occurred.Ik kan ze nog zien.
*bericht verder niet voor de wijde wereld bedoeld*
quote:betjebig schreef op 03 maart 2014 @ 20:53:

Heb je de foto's weer weg gehaald? Ik krijg de boodschap dat an error has occurred.Misschien moet je dan ook photobucket hebben?
quote:ambrozusje schreef op 03 maart 2014 @ 21:35:

Broodtrommel je link doet het niet

Betjebig nee hoor, ze staan er voor zover ik weet nog steeds Toen ik opnieuw keek deden ze het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven