Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
vrijdag 14 februari 2014 om 10:39
quote:koreveen schreef op 14 februari 2014 @ 08:40:
Goedemorgen mods, we hebben weer een topic volgeschreven En, wat eten we vandaag
Willen jullie hier een slotje op gooien?
Bedankt
Het topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Goedemorgen mods, we hebben weer een topic volgeschreven En, wat eten we vandaag
Willen jullie hier een slotje op gooien?
Bedankt
Het topic is voorzien van een slotje!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 14 februari 2014 om 10:43
quote:hadewychs schreef op 13 februari 2014 @ 20:28:
[...]
De rare opmerkingen staan er nog steeds, hebben jullie er al naar gekeken?
De opmerkingen zijn inmiddels verwijderd, excuses voor de late reactie.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
De rare opmerkingen staan er nog steeds, hebben jullie er al naar gekeken?
De opmerkingen zijn inmiddels verwijderd, excuses voor de late reactie.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 14 februari 2014 om 16:13
quote:Lovestar schreef op 14 februari 2014 @ 13:38:
Hallo Mod(s),
Zouden jullie de titel van mijn topic 'Verdriet/rouw om verlies toekomstperspectief' willen veranderen in 'Verdriet om ander toekomstperspectief'?
Dank alvast!
Aangepast!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Hallo Mod(s),
Zouden jullie de titel van mijn topic 'Verdriet/rouw om verlies toekomstperspectief' willen veranderen in 'Verdriet om ander toekomstperspectief'?
Dank alvast!
Aangepast!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
vrijdag 14 februari 2014 om 16:44
Hallo mods,
Willen jullie mijn topic 'geelzucht' verwijderen. Ik heb antwoorden gekregen en ben klaar. Als ik geelzucht google dan komt dit topic als vierde op. En dat hoeft niet.
Dank alvast!
Willen jullie mijn topic 'geelzucht' verwijderen. Ik heb antwoorden gekregen en ben klaar. Als ik geelzucht google dan komt dit topic als vierde op. En dat hoeft niet.
Dank alvast!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
vrijdag 14 februari 2014 om 20:19
vrijdag 14 februari 2014 om 21:02
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 februari 2014 @ 20:19:
Hallo mods, kunnen jullie kijken naar de reactie van Lottelove in bijgaande oproep?
pen vriendin
TO is 13 jaar en zoekt een penvriendin. Lottelove heeft zich vandaag aangemeld en zegt dat ze ook 13 is, maar gezien de schrijfwijze twijfel ik eraan.
Beste boerderijgeit028,
Bedankt voor je melding. Passende maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hallo mods, kunnen jullie kijken naar de reactie van Lottelove in bijgaande oproep?
pen vriendin
TO is 13 jaar en zoekt een penvriendin. Lottelove heeft zich vandaag aangemeld en zegt dat ze ook 13 is, maar gezien de schrijfwijze twijfel ik eraan.
Beste boerderijgeit028,
Bedankt voor je melding. Passende maatregelen zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 15 februari 2014 om 16:55
Zou de titel gecorrigeerd kunnen worden in Clinton Young
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m15831065
Hartelijk dank!
Hartelijk dank!
zaterdag 15 februari 2014 om 17:37
quote:xpeacex schreef op 15 februari 2014 @ 16:55:
Hartelijk dank!
Titel is aangepast.
mvg,
Junior.
Hartelijk dank!
Titel is aangepast.
mvg,
Junior.
zaterdag 15 februari 2014 om 17:45
quote:tanteslankie schreef op 14 februari 2014 @ 16:44:
Hallo mods,
Dank alvast!
Da's toch fijn, als anderen er ook wat aan hebben?
Lijkt me geen reden om een topic te laten verdwijnen. Niemand kan het aan jou linken.
Hallo mods,
Dank alvast!
Lijkt me geen reden om een topic te laten verdwijnen. Niemand kan het aan jou linken.
zaterdag 15 februari 2014 om 18:06
quote:Splinter_ schreef op 15 februari 2014 @ 17:45:
[...]
Dat snap ik maar het blijkt zeldzaam te zijn. En ik wil het graag weg hebben...
Mods?????
[...]
Dat snap ik maar het blijkt zeldzaam te zijn. En ik wil het graag weg hebben...
Mods?????
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-