Mode & Beauty alle pijlers

Kwaliteit McGregor kleding?

04-03-2014 13:54 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net online een jurkje bij McGregor besteld. Eerlijk gezegd heb ik geen ervaring met dit merk. Ken het wel van naam van vroeger. Heeft iemand hier toevallig ervaring met de kwaliteit van deze kleding aangezien het redelijk goedkoop is. Nou ja, het is ook geen ramp als het niet goed is. Het jurkje zag er leuk en comfortabel uit vandaar dat ik het besteld heb.

Groet Emmeline
Heb je vaker topics en reacties van emmeline gelezen lollypop?
Vreemd is dat toch. Als je ergens kritiek op hebt zou dat zijn omdat je jaloers bent of anderen iets misgunt.

Ik vind die gedachtengang meer over jou zeggen dan over mezelf.
Ja, ik geloof dat ik de meeste wel gevolgd heb. Heerlijk om te lezen, na een aantal ik-ben-een-deurmat-relatietopics
Ik vraag me oprecht af waarom je zo moet reageren als er niets anders speelt, bootje. Als zij wil pronken met d'r geld (wat ik overigens wel vind meevallen), dan doet ze dat toch lekker? Ik vind het raar dat elke keer dat zij een topic opent (zelfs als het niet over geld gaat) ze dat al in de eerste postings om d'r oren krijgt.

Een paar maanden geleden opent TO een topic op relatie. Eén van de eerste opmerkingen was: Oh, is dat die man die je elke maand .... euro geeft? Dat slaat toch werkelijk nergens op? Schiet mij maar lek, maar dan heb je echt een probleem met jezelf en vind ik je erg misgunnend.
Wat ik me afvraag: wat is de beweegreden om te vragen naar de kwaliteit van een merk kledingstuk? Je kan toch ook dit een zomer dragen en als de kwaliteit je niet bevalt, dan zoek je weer verder.

Of als je na een zomer de kwaliteit vind tegenvallen, dan open je een topic om te peilen of je een maandagmorgen product hebt gekocht of dat dit de trend is.
Ik ken je niet TO, maar ik viel ook over je opmerking in de OP dat de kleding van McGregor redelijk goedkoop is. Dat is niet zo, dus dat valt op, zoiets zeggen. Dus ik snap Lillyfee en Bootje wel.

Ik koop het overigens niet, dus ik kan je niks zeggen over de kwaliteit.
Huh, redelijk goedkoop?

Maar dan nog, als het voor jou redelijk goedkoop is (kan zijn uiteraard, ligt eraan hoeveel geld je hebt natuurlijk) dan is de vraag toch niet relevant?

Zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld gewend ben aan Steps en WE en dan de vraag plaatsen: "Weet iemand ook hoe de truien van Zeeman zijn? Is wel goedkoop maar dacht: ik probeer het eens."

Als je het in je budget niet echt merkt, dan probeer je het toch uit en als het niks is denk je bij jezelf 'toch maar niet meer.' (Of als het juist meevalt: 'Hé leuk, nooit verwacht dat zo'n goedkoop merk me ook zou bevallen.'

Of is dit nu heel vreemd gedacht?
Maar dat doe ik echt niet lollypop, bij zo'n OP zul je mij echt niet horen. Ik heb in een aantal topics gewoon serieus gereageerd.

Ik reageer er wel op als je alweer zo'n statementtopic opent.
Ja, McGregor is goede kwaliteit. Goedkoop zou ik het ook niet willen noemen...
Duur? Ligt eraan wat je gewend bent. Qua prijs met betrekking tot merkkleding is mcGregor een middenmoter. Een karen millen of een Hugo Boss zit al gauw op 300 ofzo. Voor de meeste mensen is het echter wel een duur merk.

En waarom zou je niet een topic openen over de kwaliteit? Zoveel mensen die dat doen en die geen gezeur krijgen.

Maar snap wel dat de opmerking van TO als raar gezien kan worden door het gros. Ook al zou je het niet pocherig bedoelen, bedenk dat het wel zo over kan komen op anderen met dat soort opmerkingen. Lees wel vaker posts met dit soort overbodige informatie.
McGregor redelijk goedkoop noemen wijst op een gebrek aan realiteitszin. Als het voor HAAR goedkoop is, dat kan, maar waarom dat zo expliciet in de OP moet terwijl voor het gros van de mensen McGregor niet "redelijk goedkoop" is is mij dan weer een raadsel. Je kunt ook gewoon vragen wat de kwaliteit is.
quote:matroesjka_ schreef op 04 maart 2014 @ 18:12:

McGregor redelijk goedkoop noemen wijst op een gebrek aan realiteitszin. Als het voor HAAR goedkoop is, dat kan, maar waarom dat zo expliciet in de OP moet terwijl voor het gros van de mensen McGregor niet "redelijk goedkoop" is is mij dan weer een raadsel. Je kunt ook gewoon vragen wat de kwaliteit is.

Eh volgens mij zeg ik exact hetzelfde?

Dus?
McGrecor is aardig aan de prijs en de 2 bloesjes die ik er van heb waren wel met korting en 1 was 2e hands maar zag er nog zo mooi uit. Maar ik ga er niet de volle mep voor betalen. Zelfs toen ze waren afgeprijst bij De Bijenkorf in Arnhem die is dicht sinds einde vh jaar vond ik ze best duur

1 Heb ik al zon 4,5 jaar en blijft mooi na het wassen.

Ik vind dus de kwaliteit wel erg goed zelfde als Gaastra
hallo, kunt u lekker en goedkoop jurken hier. Mooie producten, Nice service hier.

[spam]
quote:Loesje108 schreef op dinsdag 04 maart 2014 15:52 Ja, McGregor is goede kwaliteit. Goedkoop zou ik het ook niet willen noemen...Wel goedkope uitgebuite naaiateliers.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vond de kwaliteit tegenvallen. Mijn zoon had er een paar poli's van maar die waren snel verwassen vond ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven