Hordeuren
dinsdag 4 maart 2014 om 15:49
Hallo,
Ik wil graag een hor gaan plaatsen bij mijn tuindeur tegen de insecten maar merk dat er aardig wat verschillende mogelijkheden in zijn. Een echte hordeur lijkt mij het handigst in verband met de katten die hier in de buurt rondlopen, die kunnen dan ook niet zo binnenlopen. Een hordeur lijkt het me echter gedurende de rest van het jaar zeer irritant wanneer je de tuin in wilt en steeds twee deuren moet openen en sluiten. (of zijn ze makkelijk te verwijderen tijdens de koude maanden?) Van die horlamellen zijn dan makkelijker maar houden de katten niet tegen.
Wat gebruiken jullie als hor? Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik wil graag een hor gaan plaatsen bij mijn tuindeur tegen de insecten maar merk dat er aardig wat verschillende mogelijkheden in zijn. Een echte hordeur lijkt mij het handigst in verband met de katten die hier in de buurt rondlopen, die kunnen dan ook niet zo binnenlopen. Een hordeur lijkt het me echter gedurende de rest van het jaar zeer irritant wanneer je de tuin in wilt en steeds twee deuren moet openen en sluiten. (of zijn ze makkelijk te verwijderen tijdens de koude maanden?) Van die horlamellen zijn dan makkelijker maar houden de katten niet tegen.
Wat gebruiken jullie als hor? Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
dinsdag 4 maart 2014 om 15:56
Ik heb een hordeur naar het balkon. Aan die twee deuren die je moet opendoen raak je wel gewend, ik heb er trouwens een veer aanzitten zodat hij vanzelf dichtgaat, als ik even heen en weer moet lopen haal ik die er wel af, met je handen vol is dat lastig. Er moet wel ieder jaar nieuw gaas in maar dat komt omdat mijn hond het sloopt.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 4 maart 2014 om 16:33