Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Gedichten..

...... Denkt nog eens terug aan een romantische date met gedichten en gaat even in zwijmelmijmermodus...
Ik hoorde gisteren een heel ander soort poëzie aan de telefoon. Waarbij "kom maar" toch wel het ultieme was. *nagenietmodus*

Wie pookt, mag gepookt worden. Is het niet weer eens tijd voor een slecht boek? Of je alter ego?

Roos, binnenkort hier niet meer zijn? Waarom? Minnaar wordt partner? Je stopt met minnaren? Je trekt Highlander niet meer? Je laptop is bijna stuk? Je gaat een echt leven krijgen? Waarom??

Sense, jammer dat je je elke keer zo moet verdedigen. Ik hoop dat je voor jezelf je grenzen duidelijk hebt. Uit je geschreven tekst lijkt iets anders door te schijnen. Missschien als je honderd stapjes achteruit doet en kijkt, dat je dan ook ziet wat wij hier lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cljane schreef op 04 maart 2014 @ 12:18:Soms heb ik het zo druk met anderen helpen dat ik mezelf hierbij vergeet. Ex-minnares heeft dat ook wel eens gezegd.

Een minnaar nemen is in dat licht dat toch een cadeau aan jezelf.

Iemand die jou als vrouw (dus niet de hulpverlener, moeder, uit de put trekker of redder in jou) aandacht geeft, in bed doet wat jij en hij wil en jou als jij dat nodig hebt achteraf ook nog gerust stelt dat jij best schaamteloos mag genieten van jezelf en al je lust.

Aldus ex-minnares.

Ik begin jou denk ik echt te begrijpen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 04 maart 2014 @ 12:42:

[...]

Iemand die jou als vrouw (dus niet de hulpverlener, moeder, uit de put trekker of redder in jou) aandacht geeft, in bed precies doet wat jij wil en jou achteraf ook nog gerust stelt dat jij best schaamteloos mag genieten van jezelf en al je lust.

Die geruststelling heb ik dan weer niet nodig, ik zoek geen vader.

Ik geniet schaamteloos en laat de ander ook schaamteloos genieten. En iemand die precies doet wat ik wil? Op termijn lijkt me daar bar weinig aan..
Ah Look, telefoonseks? Dat mag je geen poëzie noemen hoor, pure woordkunst wel. Dat dan weer wel.

Ik denk idd dat mijn minnaarcarriere op zijn eindje loopt.

Geinig, dat alter ego...

Verder eensch. (maar dat is geen nieuws)
Jij weet niet wat hij allemaal te vertellen had

Maar vertel, waarom loopt jouw minnaarscarriere op z'n eind? Liefde gevonden? Mannen op? Of gewoon er klaar mee?
quote:highlander schreef op 04 maart 2014 @ 12:42:

[...]

Ex-minnares heeft dat ook wel eens gezegd.

Een minnaar nemen is in dat licht dat toch een cadeau aan jezelf.

Iemand die jou als vrouw (dus niet de hulpverlener, moeder, uit de put trekker of redder in jou) aandacht geeft, in bed precies doet wat jij wil en jou achteraf ook nog gerust stelt dat jij best schaamteloos mag genieten van jezelf en al je lust.

Aldus ex-minnares.

Ik begin jou denk ik echt te begrijpen.

help, hij gaat het echt begrijpen

inderdaad ben ik naast hulpverlener iemand die altijd keurig alles doet wat er van me verwacht wordt. Nooit eens uit de ban springt, altijd braaf is.

dus ja. Bij nr 2 dacht ik inderdaad. Laat ik eens uit de ban springen en aan mezelf denken, idd een cadeautje voor mezelf

dat hij precies doet wat ik wil is dan weer niet aan de orde, dat zou ik op langere termijn maar saai vinden.
Is dit wandelen langs het randje, Look? Telefoonseks met minnaar?

Ik wacht ook al op dat alter ego, duurt vast niet lang meer nu Highlander weer aan het werk is.
quote:Rooss4 schreef op 04 maart 2014 @ 12:07:

Nou. Ik heb even de moeite genomen terug te lezen en deze post:

[...]

laat mij toch denken dat Heidi's post niet helemaal kantnochwallerig lijkt te zijn.

Je vraagt (whats up)

Hij antwoordt: (druk)

Jij weet dat dat niet klopt dus jij whatsupt wederom.

Antwoord: druk.

En dat 4 dagen lang.

Hoe moet dit dán geïnterpreteerd worden?

En schijnbaar ergert jou dit ook, anders had je er hier niet eens over geschreven.Ik ga het echt niet uitleggen Roos, maar het zit echt anders in elkaar, ja het kan op meerdere wijze geinterpreteerd worden, niet mijn pakkie an dat jullie er maar 1 kunnen zien..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:oranjexx schreef op 04 maart 2014 @ 13:13:

Is dit wandelen langs het randje, Look? Telefoonseks met minnaar?

Hmmmmmmja, dat is het. Vroeger, voordat er een open relatie was, was cyber- en telefoonseks toegestaan. Maar ik zou wel heel naief zijn als ik dit niet als voorloper van een echte date zou zien..
Look, de mannen zijn op. Ik heb ze allemaal gehad, echt waar!

Sense, misschien is het dan handig als je bij dit soort postings even neerzet hoe we ze moeten interpreteren. Scheelt (jou) frustratie.
Sjee, dan hadden die van mij ook wel even mogen melden dat ze jou ook al gehad hebben zeg.

En nu? Non worden?
Zo'n zwartwit kleedje staat me niet.

Het is niet zo dat ik afscheid neem van mijn mannen, ik heb 2 mannen in mijn leven die ik af en toe zie, zo'n eens in de 2-3 maanden, de zin in het aangaan met anderen is weg. Mocht het ook met hen eindigen dan is het voor nu gewoon even klaar. En dan? Ik weet het nog niet. Nieuwe fase, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ah, op die manier. Nou, join the club. Zo'n minnares ben ik geloof ik ook. Heb ook 2 mannen in mijn balboekje maar beide al ruim driekwart jaar niet gezien (de een zelfs al veel langer niet). Ze bestaan allebei nog gewoon in mijn leven, maar heel actief is het niet meer. En ik heb ook geen zin om actief op zoek te gaan (als heb ik soms wel heel erg zin in zo'n eerste, nieuwe fase als ik heel eerlijk ben). Voor nu helemaal goed. En als het uiteindelijk helemaal stopt, dan stopt het maar.
Als ik mailtjes teruglees van "het begin" (ahummes, 5 jaar gelee) dan valt het me op dat ik er zo heerlijk onbevangen in sta, hunkerend naar aandacht van diegene, oplevend bij elke nieuwe mail, de hele dag vol adrenaline en andere chemie omdat "hij" er was, ergens, denkend aan mij. Geweldig.

Als ik kijk naar hoe ik er nu in sta ben ik blasé geworden en op dit gebied een beetje uitgeblust. Het doet me niet meer wat het ooit deed en dat is jammer. Iets teveel beton ofzo. Maar het is prima hoor, al mis ik dat beginnetje nog wel eens.

Er zal wel weer wat anders op mijn padje komen.
quote:Rooss4 schreef op 04 maart 2014 @ 15:11:

Sense, misschien is het dan handig als je bij dit soort postings even neerzet hoe we ze moeten interpreteren. Scheelt (jou) frustratie.

Ben je mal, ik heb wel wat beters te doen, dan uitleggen aan rechtlijnigen dat dingen meerdere kanten kunnen hebben. Ik laat jullie gewoon lezen wat je wil lezen..

Heb al aangegeven spijt te hebben uberhaubt er iets over te hebben geschreven.
Trouwens, zoveel raars stond er niet in mijn post, iets over behang, plakken en oorvegen.

Dat mensen dan met het "Bemoederen" enzo aan gaan komen en aan de hand daarvan compleet verbanden uit elkaar rukken .. tja.. het bewijst eerder het niveau hier, dan dat het wat zegt over mijn minnaarsrelatie..
quote:Rooss4 schreef op 04 maart 2014 @ 15:37:

Als ik mailtjes teruglees van "het begin" (ahummes, 5 jaar gelee) dan valt het me op dat ik er zo heerlijk onbevangen in sta, hunkerend naar aandacht van diegene, oplevend bij elke nieuwe mail, de hele dag vol adrenaline en andere chemie omdat "hij" er was, ergens, denkend aan mij. Geweldig.

Als ik kijk naar hoe ik er nu in sta ben ik blasé geworden en op dit gebied een beetje uitgeblust. Het doet me niet meer wat het ooit deed en dat is jammer. Iets teveel beton ofzo. Maar het is prima hoor, al mis ik dat beginnetje nog wel eens.

Er zal wel weer wat anders op mijn padje komen.

Dat schijnt een feit te zijn, dat het na elke keer hechten met iemand (en dan onthechten) minder diep gaat met een volgende. Lijm die niet meer goed plakt zeg maar;)

Uitgeblust klinkt wat treurigjes hoor Roos. Rust in je hoofd en van tijd tot tijd spetterende seks is toch buitengewoon prettig?

Maar idd, in (jullie) eerdere minnaar-topics spat de geiligheid wat meer van het scherm

Morgenavond zie ik minnaar. En alle hoeken van de kamer hoop ik.
quote:Sense-1970 schreef op 04 maart 2014 @ 16:39:

Trouwens, zoveel raars stond er niet in mijn post, iets over behang, plakken en oorvegen.

Dat mensen dan met het "Bemoederen" enzo aan gaan komen en aan de hand daarvan compleet verbanden uit elkaar rukken .. tja.. het bewijst eerder het niveau hier, dan dat het wat zegt over mijn minnaarsrelatie..

Werkelijk?

Volgens mij reageerde je op Heidi die op haar beurt reageerde op jouw posting over 4 dagen een "druk excuus". Het ging over het moeten ontfrutselen van informatie. Als jij vervolgens roept dat haar post geen hout snijdt ga ik me toch echt afvragen wat je dan wél wilde met die post.

Het niveau hier bedroevend noemen omdat iemand de vinger op de plek legt noem ik dan weer een zwaktebod.

En dat je betere dingen te doen hebt heb ik je al vaker zien schrijven. Ik zal maar niet vragen waarom je hier dan nog steeds rondhangt.
Anouk, op dit gebied uitgeblust, niet in het geheel uitgeblust gelukkig!

En ja, ik heb zeer indrukwekkende minnaarrelaties en dates gehad, dat klopt. Het is nu wat tammetjes en dat zit 'm helemaal in mij. Daarom is het misschien wel afzwaaitijd.
Jij schreef idd niets geks, maar ik schrijf ook niets geks.

Jij schreef dat je vier dagen lang aan het lijntje bent gehouden met 'druk' en dat jij daar niet in trapt en dat dat ook terecht bleek. Iemand die mij vier dagen lang afscheept met 'druk', terwijl dat niet waar is.. daar vind ik iets niet kloppen. Punt. Uitleg of geen uitleg, dat is waar ik over schrijf.

Na 10 maanden lang deze strijd te voeren, binnen jouw grenzen dan wel, probeert hij je nog steeds vier dagen lang met 'druk' te sussen. Uiteindelijk kom je te weten wat er dan wel echt speelde ipv druk, maar waarom moet je daar vier dagen op wachten plus naar vragen? Hij WEET toch dat jij het wel weet, dat 'druk' niet de reden is? Hij is niet gek, dat moet hij toch na die jaren wel doorhebben. En dat heeft hij door, absoluut.

Dit was jouw reactie op Highlander:

quote:Ik vraag me oprecht af wat jouw beste vriend van jou mag verwachten als hij een keer in de put geraakt..

Van een beste vriend zou ik verwachten dat hij of zij me niet 4 dagen zoet houdt met 'druk'. Daar gaat het me om. En dan maakt het echt niet uit of je de achtergrond hiervan kunt vertellen of niet.

Of of mijn/ons niveau voor jou te laag is. Of ik/wij rechtlijning zijn. En jou allemaal weer niet begrijpen. Misschien schrijf je dan toch echt te onduidelijk, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid. Jij schrijft, wij reageren en de kans dat we er naast zitten, bestaat.

Maar goed, je kiest voor de makkelijker weg van iedereen begrijpt jou verkeerd, leest jou verkeerd, of leest niet. Prima hoor, wat jij wilt, maar als je zulke postings plaatst, kun je reacties verwachten. Ook reacties die je niet bevallen. Als jij dat niet trekt en er niet verder op in wilt gaan, jouw keuze. Maar geef niet mij de schuld dat ik het niet goed lees, invul, of een niet bij jou passend niveau heb, als mijn reactie je niet bevalt.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ben ik blij dat ik niet in NL woon! Allemaal Roos-vrije kerels hier .

Bij elke NL-er die ik nu een kopje soep inschenk, moet ik aan jou denken, dat is dan wel weer lachen!

Het gaat wel weer kriebelen, Roos! Of je bent nu echt oud geworden, dat kan ook.

Telefoonseks is cool, Look! Zou je dan weer stiekem gaan daten trouwens?

Mannen durven nu al amper op mij te jagen, ik zie er nogal bijtgraag uit, geloof ik.. dus jaag ik maar eens omgekeerd .

De Hongaar is zo verlegen als de pest. We flirten veel, we raken elkaar nu ook steeds stiekem even iets te lang aan als hij me komt helpen. Zo leuk! Als hij echt zo verlegen is, komt het wrs nooit verder, maar tot nu toe is dit leuk en heb ik er een hoop lol van.

Misschien dat we elkaar vrijdag zien voor een borrel, in de stad onder aan de berg, maar dat staat nog open.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Heeeidi schreef op 04 maart 2014 @ 19:39:

Bij elke NL-er die ik nu een kopje soep inschenk, moet ik aan jou denken, dat is dan wel weer lachen!

Yesss!!

Of het weer gaat kriebelen? Misschien wel. Pin me nergens op vast.

Doe ik ook niet.

Oud ben ik nog lang niet hoor! Dat duurt zéker nog 20 jaar!
quote:cljane schreef op 04 maart 2014 @ 11:20:

[...]

Natuurlijk komt er een reactie. 7 year itch, dat kan ja. Mis ik nu ineens iets in mijn relatie dan. Nee, ik vind van niet.

vriend kennen we al langer, heb ik altijd al die spanningen mee gehad, dus ook voor 3 jaar terug al. Alleen zijn we nu mede door het appen echt wat meer naar elkaar toe gegroeid.

Dat vind ik altijd zo verraderlijk:het chatten en appen. Het lijkt alsof je een enorme band met elkaar opbouwt en enorme tijden al pratend met elkaar doorbrengt. Maar als je het zou vertalen naar gesprekken (gewoon mondeling) dan zou je ontdekken dat dagenlang appen in werkelijkheid niet meer dan een gesprek van 1 uur zou zijn.

Ik weet dat zeker omdat ik het namelijk wel eens gecheckt heb: een uitgebreide urenlange chat (nog in het stenen tijdperk van Internet meer dan 15 jaar geleden) heb ik hardop uitgesproken en de tijd opgenomen. Het deed me de schellen van de ogen vallen. En dat was dan nog chatten met een toetsenbord, laat staan met appen dat langzamer gaat.

Ik zou na een goed gesprek van 1 uur nooit gaan denken dat iemand mijn soulmate kon zijn. Toch leek het na avonden chatten dat iemand echt heel bijzonder was.

Het typische is dat je de teksten zo anders leest. Je vult zijn woorden in met jouw beeld van de werkelijkheid. En als je hem dan weer ziet, dan zie je het aureool dat je hem gegeven hebt vanwege zijn teksten.

Het is een effect dat zichzelf versterkt. Je man zal hier nooit tegenop kunnen concurreren.
quote:Rooss4 schreef op 04 maart 2014 @ 19:49:

[...]

Yesss!!

Of het weer gaat kriebelen? Misschien wel. Pin me nergens op vast.

Doe ik ook niet.

Oud ben ik nog lang niet hoor! Dat duurt zéker nog 20 jaar!

Rechtlijnig als ik ben --> oud!! Ik weet het zeker!!

Natuuuuurlijk gaat het weer kriebelen. Wel anders, denk ik, maar hallo zeg.. anders groeit de boel dicht hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven