Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat is ellendig MV

Een jaar niet ongesteld? dat is wel lang.

Ik heb zeker een hoop overwonnen. Ik durf nog niet te zeggen dat ik daar gelukkiger door ben geworden, maar wel gezonder in ieder geval.
Ja was heel dubbel, ik was blij dat ik niet ongesteld werd maar doordat ik niet wist waardoor maakte ik mij ook zorgen dat er iets mis was. Dus ik had net een afspraak gemaakt bij de gyn, dat kan ik dan afzeggen.

Nu denk ik, pffff weer dat maandelijkse gezeik maar goed, het is niet anders.

Con ik ga proberen te slapen want de wekker gaat morgen vroeg.

Jij alvast truste voor straks.

Yas, fijne dag en ziet er prachtig uit waar je zit. Ik heb 5 fotos nu binnen.

Tot morgen XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
truste Mv!

Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Het is idd dubbel, ik zou de afspraak niet afzeggen overigens.
Goeiemorgen!

Yas, klinkt als een heerlijke vakantie!

MV, ik zou de afspraak niet afzeggen hoor, straks blijft het weer maanden weg.. Even vragen wat een oorzaak kan zijn kan nooit kwaad toch?
Goedemorgen.

Thee, wat klink je positief. Fijn!

Myleen, wat Mar zegt, niet afzeggen hoor. Je even laten nakijken kan nooit kwaad.
Con, ik kan me dat eettopic ook nog wel herinneren en je eigen strijd tegen/met eten. Goed dat je het hetzij deels, hetzij af en toe wat los kunt laten.

Het aankomen kan ik nog niet echt loslaten, wil te graag weer al die kg's erbij.

Yas, leuk dat je even aan komt/kwam waren. Ga zo een nieuwe poging doen je foto's te openen, lukte vanochtend nog niet. Fijn te horen dat jullie genieten en nu denk ik idd verstandig niet naar Cambodja te gaan, zeker als jullie het nu naar je zin hebben. Ga zo even op het Thailand topic kijken.

MV, zou afspraak ook niet afzeggen. Als het om het NU gaat, zo'n man/vrouw heeft wel vaker met een bloeding te maken. Anders had hij/zij een ander beroep moeten kiezen. Al snap ik dat je jezelf er wellicht ongemakkelijk bij voelt.

Hier ook geen cyclus meer. Wellicht door alles vorig jaar ongemerkt door de overgang gerold, zou mooi zijn. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen 25 meer zoals jij he

Jo, ik ben nog steeds aan het nagenieten. Net lekker rozijnenbrood op, beetje cake-achtig. Iets duurder maar heerlijk. En heb ook nog 1 gebakje en 1 saucijzenbroodje. Laatste gaat straks de oven in. En zag net hoe mooi weer het wordt de komende dagen, dus wie weet ga ik het weekend nog wel een keer naar het centrum. Heb wel het idee dat iets leuks doen me ook wat energie geeft dus dat zou een goede wisselwerking zijn.

MV, heb nog geen reactie van E. terug, dus geen idee of hij komt deze week.

Zo eerst de soep afmaken en etiketjes voor de vriezerbakjes ervoor schrijven.
Goeiemorgen allemaal,

Jullie hebben wel gelijk, ik laat de afspraak staan.

Thee, Praadje, ik zie dit net op het CM;

ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Allemaal!!
Ik zag het MV.

Ben gaar, mondhygiënist geweest, boodschappen gedaan, op visite bij een vriendin, tussendoor nog even een uitstrijkje laten maken.

Nu maar even hangen op de bank met een tas koffie. Aardappeltjes heb ik gelukkig al geschild, dus dat is lekker makkelijk.
Ik ben helemaal zen.. ben vanmiddag voor de eerste keer naar de osteopaat geweest. Wat ze precies heeft gedaan,weet ik niet. (allemaal aan mijn hoofd gevoeld) maar ik voel me wel zo ontspannen en geen vol hoofd meer.. heerlijk!! over 14 dagen moet ik weer terug.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wat fijn dat je er zo ontspannen van bent geworden Bron. Geniet ervan.
Dat doe ik prada.. heb al van mijn achtste jaar migraine,maar dit is de laatste maanden veranderd in oog-migraine. wel 2 of 3 keer per en soms wel 2 x op één dag. de "aanvallen" duren dan niet lang,10 minuten tot een half uur. heb daarna de rest van de dag wel hoofdpijn maar niet heel erg. Ik ga dan ook gewoon door met mijn werk. Maar het is een beetje vermoeiend..
Jeetje, wat heftig. En dan al zo lang. Knap dat je daarna door werkt. Hoop dat de osteopaat verlichting gaat geven.
Ben daar inderdaad ook benieuwd naar. en het wordt onder fysio gerekend dus het wordt vergoed. ook wel fijn.
Burp, beetje teveel gegeten geloof ik.
quote:prada schreef op 03 maart 2014 @ 19:00:

Burp, beetje teveel gegeten geloof ik.

Wat heb je gegeten dan wat zo lekker was?

Bron, tot een topic van gister had ik nog nooit van oogmigraine of migraine zonder hoofdpijn gehoord maar is blijkbaar best veel voorkomend. Hoop dat je hier baat bij hebt want het lijkt me, in jouw frequentie, wel erg ongemakkelijk, zeker mbt je werk.
Thee, gewoon simpel. Spinazie met aardappels en vissticks.
Halloooo! Nog iemand wakker?

Hier 7 uur in de morgen. Zit weer met thee op de veranda.

Vandaag verkassen we. Om half 12 met de boot.
Maroon,ik heb je mail gelezen hoor,maar hier in het zuiden staat alles op zijn kop..Carnaval he

Ik stuur ze deze week naar je op.Nog vriendinnen ofzo die je er blij mee kunt maken?

Thee,fijn te horen dat je zo van je dag genoten hebt.Leuke dingen leveren soms ook energie op!
Coe, het heeft geen haast hoor, tis niet dat ik er volgende week al gebruik van ga maken :-)

Ik ga met een vriendin, maar die heeft zelf al kaartjes..

Ben je zelf ook druk aan het carnavallen? Lijkt me best leuk eens, hier in het hoge noorden doen we er echt helemaal niks aan
Bij die kaarten van de Efteling, zijn dat kortingskaartjes of is het een kaartje voor gratis entree Bron?

Als er iemand nog iets over treinkaartjes hoort, graag.

Ga nog even snel aardappeltjes en gordon blue bakken. Jongste komt morgenochtend zijn maaltje halen.

Trouwens mijn mutualiteit is weer in orde dus krijg alles met terugwerkende kracht vergoed
meisjes,

Wat een rust hier. Carnaval aan het vieren?

Prada, twee weken geleden hadden ze nog treinkaartjes voor 14 e bij het Kruidvat.
Thee, hoe gaat het met je?
Moos, di en woe gingen niet echt lekker, nauwelijks wat gegeten en, erger, ook nauwelijks wat gedronken. Vooral geslapen

Net wel lekker donker brood met kaas op en neem er zo nog 1 met zoet. Wil toch zaterdag weer even naar het centrum gaan, zeker met deze weersverwachtingen en dan hopelijk ook eindelijk weer even naar de Mac en nieuwe kaas op de markt kopen.

Jij nog aan het bakken geweest?

Hoe is 't verder met iedereen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven