Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
woensdag 5 maart 2014 om 12:40
quote:Philein schreef op 04 maart 2014 @ 22:45:
Shit. Ik heb allerlei Tinderberichten gemist.
Beetje raar: ik spreek iemand sinds vandaag en doet al een voorstel voor een afspraak. Soms kun je ook echt te snel gaan. Ik weet verdomme nog niet eens wat z'n ouders doen.
Nou ja, hij overtreft jouw man nog niet, Frizz. Dat niet.
Shit. Ik heb allerlei Tinderberichten gemist.
Beetje raar: ik spreek iemand sinds vandaag en doet al een voorstel voor een afspraak. Soms kun je ook echt te snel gaan. Ik weet verdomme nog niet eens wat z'n ouders doen.
Nou ja, hij overtreft jouw man nog niet, Frizz. Dat niet.
Lorem Ipsum
woensdag 5 maart 2014 om 12:53
quote:Frizz schreef op 05 maart 2014 @ 07:58:
Ik denk dat het wel doorgaat. Gister nog wel even een goed gesprek gehad en hij weet nu in ieder geval dat ie geen seks hoeft te verwachten.
En het was een leuk gesprek. Hij vertoont echter ook de eerste tekenen van ziek worden, dus nog even onder voorbehoud.
*even uit meelees-stand*
Die eerste tekenen van ziek worden... was dat VOOR of NA dat je hem duidelijk had gemaakt dat er geen seks komt?
*terug in meelees-stand*
Ik denk dat het wel doorgaat. Gister nog wel even een goed gesprek gehad en hij weet nu in ieder geval dat ie geen seks hoeft te verwachten.
En het was een leuk gesprek. Hij vertoont echter ook de eerste tekenen van ziek worden, dus nog even onder voorbehoud.
*even uit meelees-stand*
Die eerste tekenen van ziek worden... was dat VOOR of NA dat je hem duidelijk had gemaakt dat er geen seks komt?
*terug in meelees-stand*
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
woensdag 5 maart 2014 om 13:55
Haha, scherp Pinkie. Maar ik denk dat Frizz daar vast al over na heeft gedacht. En?
Ik dacht weer een leuke match te hebben (niet voor niets naar rechts geveegd), maar die heb ik alweer gewist, want hij vond het nodig me te vertellen dat hij van lange seksuele én sensuele nachten houdt. Uhm, doei?
En we jagen rustig verder.
Ik dacht weer een leuke match te hebben (niet voor niets naar rechts geveegd), maar die heb ik alweer gewist, want hij vond het nodig me te vertellen dat hij van lange seksuele én sensuele nachten houdt. Uhm, doei?
En we jagen rustig verder.
woensdag 5 maart 2014 om 14:10
woensdag 5 maart 2014 om 18:51
woensdag 5 maart 2014 om 21:58
woensdag 5 maart 2014 om 23:06
Zo. Ik heb mijn slome Tinderdate laten weten dat we het hier maar bij moeten laten. Heb niets meer van hem gehoord sinds zijn klaag-appjes van afgelopen zaterdag dat het zo druk was op zijn werk.
Omdat ik echt dacht dat hij relationship material was, merkte ik dat ik hem niet goed uit mijn hoofd kon zetten. Door zelf de knoop door te hakken, denk ik dat stomme sprankje hoop beter om zeep te kunnen helpen.
Ik swipe nog steeds iedereen naar links op Tinder, maar dat wordt waarschijnlijk vanzelf wel weer beter...
Omdat ik echt dacht dat hij relationship material was, merkte ik dat ik hem niet goed uit mijn hoofd kon zetten. Door zelf de knoop door te hakken, denk ik dat stomme sprankje hoop beter om zeep te kunnen helpen.
Ik swipe nog steeds iedereen naar links op Tinder, maar dat wordt waarschijnlijk vanzelf wel weer beter...
donderdag 6 maart 2014 om 08:37
donderdag 6 maart 2014 om 08:51
quote:vogelbekdiertje schreef op 06 maart 2014 @ 08:37:
Er zitten wel wat fouten in de tinderapp. Ik kom regelmatig foto's weer tegen die ik naar links heb geveegd. Ook geblokkeerde duiken opeens weer op. En de afstanden koppen vaak ook niet. Soms is hij dichtbij geweest maar dat was 3 dagen gelden blijkt hij opeens 100km verder te wonen...Ach, niets is perfect.
Er zitten wel wat fouten in de tinderapp. Ik kom regelmatig foto's weer tegen die ik naar links heb geveegd. Ook geblokkeerde duiken opeens weer op. En de afstanden koppen vaak ook niet. Soms is hij dichtbij geweest maar dat was 3 dagen gelden blijkt hij opeens 100km verder te wonen...Ach, niets is perfect.
donderdag 6 maart 2014 om 19:54
Hey! Sorry even afwezig geweest. Wat heb ik gemist? Zie dat Rasa een heeele wijze keus heeft gemaakt, knap! Turq nog op nonactief??
Ik liet gister een vriendin Tinder zien, wie komt er voorbij? M'n enige tinderdate, gewoon een ander account?! Ik sloeg echt achterover. Heb 'm op whatsapp zitten uitlachen, kon ie niet goed hebben haha. Ik zei al, hoe is het nu met je dates dan?! 'Ik heb er helaas geen meer gehad sinds jou..' Of het nu waar is of niet, prachtig.
Ik ben nu zwaar verslaafd aan goddelijke man. Die ene Philein hij weet me compleet om zn vinger te winden. Het is niet normaal meer. Hoe is het met die van jou? Als jullie me te lui vinden zal ik straks eens gaan teruglezen
Ik liet gister een vriendin Tinder zien, wie komt er voorbij? M'n enige tinderdate, gewoon een ander account?! Ik sloeg echt achterover. Heb 'm op whatsapp zitten uitlachen, kon ie niet goed hebben haha. Ik zei al, hoe is het nu met je dates dan?! 'Ik heb er helaas geen meer gehad sinds jou..' Of het nu waar is of niet, prachtig.
Ik ben nu zwaar verslaafd aan goddelijke man. Die ene Philein hij weet me compleet om zn vinger te winden. Het is niet normaal meer. Hoe is het met die van jou? Als jullie me te lui vinden zal ik straks eens gaan teruglezen
donderdag 6 maart 2014 om 20:11
Oooh Dream, toestand! Heb je Mooie Man al gezien dan? Vertrouw je hem inmiddels al?
Stom dat die gast twee accounts heeft. Waar liegt ie nog meer over?
Ik heb al een paar dagen geen contact meer met mijn Tinderman. Hij is ook niet echt betrouwbaar vrees ik, dus waarschijnlijk beter zo. Moet zeggen dat ik weinig andere leuke gesprekken heb.
En uh, ben ik de enige die razend benieuwd is hoe de date van Frizz is? (als ie dus door is gegaan)
Stom dat die gast twee accounts heeft. Waar liegt ie nog meer over?
Ik heb al een paar dagen geen contact meer met mijn Tinderman. Hij is ook niet echt betrouwbaar vrees ik, dus waarschijnlijk beter zo. Moet zeggen dat ik weinig andere leuke gesprekken heb.
En uh, ben ik de enige die razend benieuwd is hoe de date van Frizz is? (als ie dus door is gegaan)
donderdag 6 maart 2014 om 20:50
Hm zonde, maar beter dan. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Niet gezien, geen plannen, niet vertrouwen. Het lijkt ook allemaal niet echt ofzo, hij is wel echt, maar daar is alles mee gezegd. Pure aandacht/lust/raar doen. Denk dat het binnenkort gewoon plots over is, beter denk ik. Nog niet eerder meegemaakt dit.
Besloot vandaag ook een keertje niets te zeggen. Hij werd helemaal gek, ik zat echt te gniffelen om z'n berichten de hele dag. Hij schreeuwde nog net niet. Maar ondertussen niet vragen of we elkaar gaan zien, hij zit gewoon in een fantasiewereldje ofzo.
Frizz, tinderdate? Wie? Maar je twijfelt.. is er iets met m?
Besloot vandaag ook een keertje niets te zeggen. Hij werd helemaal gek, ik zat echt te gniffelen om z'n berichten de hele dag. Hij schreeuwde nog net niet. Maar ondertussen niet vragen of we elkaar gaan zien, hij zit gewoon in een fantasiewereldje ofzo.
Frizz, tinderdate? Wie? Maar je twijfelt.. is er iets met m?
donderdag 6 maart 2014 om 21:04
Wat hij bijvoorbeeld gister deed he. Is hij aan het hardlopen in het bos. Vervolgens vraagt ie wat ik aantrekkelijk vind aan een man. Ik zeg; rug. (ja eerlijk haha). Zegt ie, wacht, krijg ik vervolgens een foto van zijn achterkant.. in het bos.. Heeft ie daar serieus met sluitertijd en een boom lopen kloten. Halve zool. Maar ik geniet. Zo fout.
Je zou je afvragen wat hij voor foto's op tinder zou zetten
Je zou je afvragen wat hij voor foto's op tinder zou zetten