hotel boeken

06-03-2014 20:16 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een hotel boeken op hotelspecials.

Dit heb ik nog niet eerder gedaan dus ben hier totaal niet bekend mee.

Nu heb ik iets heel moois gevonden in Amsterdam, met een wellnes er bij.

De prijs op hotelspecials is rond de 45 per persoon per nacht.

Nu kijk ik op de aparte site van dat hotel, en daar is de prijs 180.

Dat is wel opeens veel meer haha..

Hoe kan dit? Kan ik gewoon boeken op hotelspecials? En komen er dan geen kosten bij en dat ik daar word verrast bij aankomst met een veel hogere prijs?
Ik heb geen negatieve ervaringen via hotelspecials! Vaak geboekt via deze site, succes! Veel plezier!
Ik heb ook vaak via hotelspecials geboekt,werkt prima en is inderdaad vaak goedkoper.
Ik heb ook hele goede ervaringen met Hotelspecials. Ze zijn inderdaad goedkoop, maar dat is juist aantrekkelijk aan hun, en ze hebben goede service vind ik.

Lekker boeken, En vooral veel plezier!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik gebruik met regelmaat (zakelijk dan vooral) bookings.com of trivago.nl. Die zoeken binnen meerdere sites wat de goedkoopste aanbieding is en ja, dat kan weleens fors onder de prijs liggen dan wat het hotel zelf aanbiedt.

Mss dat er nog ontbijt apart bij komt maar dan nog. Het kan je veel geld schelen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
De reden dat de prijs aanzienlijk lager is, komt doordat hotelspecials deals sluiten met de aangesloten hotels. Zij stellen een X aantal kamers beschikbaar tegen een gereduceerd tarief. Houd er rekening mee dat je niet de mooiste/comfortabelste kamer van het hotel krijgt, maar het hoeft zeker niet verkeerd te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven